• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Lucy Anderson/Elise Kappel:

    Ik zat wat te klooien om mijn Ipod en zie in mijn ooghoeken de deur van de hut open gaan. Ik zag opeens een jongen in de deuropening staan kijkend naar mij. Oja, er kwam een jongen in mijn hut slapen. 'Hoi' zeg ik en kijk de jongen aan. 'Zit je ook in deze hut' vraag ik dan vervolgens.


    One Who Travels A Higher Path.

    Nick Emiel Rogers.

    Blijkbaar is mijn hut genoot er niet, want er komt geen reactie. Verveeld laat ik me op het bed zakken, maar spring daarna weer op. Het heeft geen zin om hier te blijven zitten, ik wil nieuwe mensen leren kennen en dan moet ik toch echt zelf initiatief nemen, maar eerst een rondje door de hut. Ik wil wel weten waar ik de komende paar weken ga verblijven. Ik loop door naar de slaapkamers, de badkamer en er is zelfs een bezemkast. Ook is er een balkonnetje boven het water.
    Ik zie dat er een meisje zit. Er komt een grijns op mijn gezicht. Stilletjes sluip ik terug naar de badkamer, vul een bekertje koud water en sluip weer terug. Bij haar aangekomen kiep ik het bekertje over haar hoofd heen. "Surprise!" Lach ik en ga dan naast haar zitten.

    Samantha Night.
    N'aww, geen harde klap dit keer. Voor de tweede keer sleur ik mijn koffer voor de deur vandaan. In de opening stond een jongen. Ik bekeek hem aandachtig van top tot teen en weer terug. Misschien deed ik het ook nog wel twee of drie keer. Er was iets raars aan hem. Bedacht ik me. Ik kon alleen niet achterhalen wat het was.
    'Wie ben je en wat moet je hier?' zeg ik arrogant.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Chris Malone

    De deur werd ontgrendeld, soort van. Ik hoorde wat geschuif en even later ging de deur open. In de deur stond een meisje die mij bekeek. Hoe vaak? 'Wie ben je en wat moet je hier?' vroeg ze met een arrogante stem. Zo één was het dus. Wat zij kon, kon ik ook. Ik duwde haar iets op zij zodat ik er langs kon en gooide mijn tas op een lege bed. 'Ik ben Chris en kom hier slapen,' zei ik op dezelfde toon terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Samantha Night.
    Oké, dat was raar. Bijna nog nooit heeft iemand zo tegen me gedaan. Geiriteert loop ik richting zijn bed waar zijn tas op ligt en ik pak de tas op. Wojo wat zit hier in? vroeg ik mezelf af. Lood misschien? 'Jezus wat zit hier in? Ga je iemand doodgooien ofzo?' vraag ik terwijl ik zijn tas richting de uitgang sleur.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Hyun/Meiying

    Gefascineerd kijk ik naar de druppels die over mijn arm naar mijn handen glijden en ontwaak rustig uit mijn trance. "Surprise!" lacht een jongen terwijl hij naast me komt zitten. Ik draai mijn hoofd een stukje en liet mijn ogen over zijn gezicht glijden. Even kijk ik in zijn ogen en ik schud mijn natte haren uit mijn ogen. Ik draai me weer weg en kijk naar de bergen. Ik wrijf geconcentreerd in mijn handen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Kan Ethan nog bij iemand op de koffie? :Y)]

    Chris Malone

    Ik keek haar met een wenkbrauw opgetrokken aan. 'Nooit gewicht gewend of zo?' vroeg ik met een klein lachje. Ik pakte de tas weer van haar af en zette die weer op bed. 'Of je het nou wilt of niet, maar ik blijf hier en mijn tas ook,' zei ik en ik keek haar doordringend aan. Ik kon wel aardig zijn, heel goed zelfs, maar als zij zo ging gedragen.. Wie was ik als ik niet hetzelfde deed?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Samantha Night.
    Hij keek me doordringend aan, en zijn lichte ogen leken door me heen te boren. Wat was dit? Met een zucht liet ik me op het bed vallen. Nog nooit was er iemand voor zichzelf opgekomen en had wat gemeens tegen me terug gezegt. Ik bekeek hem nog is goed en wat ik zag beviel me wel. Geen standaard jongen dus. Eigenlijk vond ik hem wel aardig, gewoon omdat hij tegen me inging tot twee keer aan toe. 'Oke dan, vertel me is wat meer over jezelf?'


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    [Biw, was op bezoek bij iemand. :3
    Iemand kan trouwens wel naar Darren of Ayame komen, ze lopen rond door het kamp.
    Francicso mag van mij trouwens ook wel komen. (;]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 21:07 ]

    Chris Malone

    Ik ging op bed zitten en keek haar aan. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin en klakte met mijn tong. 'Is dat wel zo slim idee?' vroeg ik met een vaag glimlachje. 'Ik praat niet graag over mijzelf tegen vreemden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Miwa schreef:
    [Kan Ethan nog bij iemand op de koffie? :Y)]

    [Hij komt maar naay Ayame. Ik heb niks te doen. :'] Zo'n beetje iedereen is in gesprek of offline, lol. :3]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik belandde uiteindelijk weer in mijn hut en besloot maar Bleach te gaan kijken. Er hing zelfs een TV in de hut, en aangezien mijn kamergenoot er niet was, mocht ik hem waarschijnlijk wel gebruiken. Ik deed de DVD erin en begon te kijken.

    Samantha Night.

    Ik zuchte even diep. 'Samantha Night, aangenaam. En nu, vertel is.' ik ging liggen en hing in een rare houding over mijn bed. Achja, alsof mij het wat kon schelen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    Mijn schouders voelde gelijk tien kilo lichter toen mijn tas op het bed lag. Twijlend keek ik naar de tas, zal ik het nu uit pakken of later? ‘Nee, geen zin’ mompelde ik in me zelf. Het was leuker om de mensen in het kamp te leren kennen. Met een neppen glimlach liep ik weer het hutje uit. De zon brandde weer op mijn bleke huid. Snel ergens naar binnen, maar niet in mijn eigen hutje. Ik liep naar het hutje dat dicht bij de mijnen was en klopte op de deur. Nu alleen maar wachten op een reactie.

    [knock, knock, is Ayame thuis?]

    [Jahoor :3]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Er werd op de deur geklopt. Ik zette de DVD op pauze en deed open. Een jongen stond voor de deur.
    'Uh, hoi. Ben jij mijn kamergenoot?' Ik zag geen koffers, dus ik nam eigenlijk aan van niet.