• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    (Mijn Topic)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mijn topics, ik schrijf zo een stukje]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik zuchtte en liep het kamp binnen. Het hek sloot zich meteen. Dat gebeurde volgens mij elke keer als er iemand binnenkwam. Alsof je niet mocht ontsnappen. Ik liep naar mijn hut en besefte dat ik die met een jongen zou moeten delen.
    'Gah,' zei ik zacht in mezelf. Ik had alles behalve zin in dit kamp, en God wist met welke jongen ik in deze hut zo komen te zitten. De hutten waren wel mooi. Alles was precies hetzelfde. De twee bedden, kasten. Als je een spiegel in het midden zouden zetten zou je niets merken.
    Ik zette mijn gitaar en versterker in de hoek, legde mijn koffer op mijn bed en ging een beetje rondlopen. Ik wilde dat zwembad wel zien.

    Darren Collins / David Thompson
    Ik liep naar mijn hut. Er was om het hele kamp - wat blijkbaar best groot was - een hek gespannen. Verdacht? Ik wist het nog niet.
    Ik glimlachte zoals ik altijd deed. Ik had hier gemengde gevoelens over. Ergens had ik wel zin in het kamp, ergens was ik bang dat ik heimwee zou krijgen.
    In mijn hut plofte ik op, wat ik had besloten, mijn bed was.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 19:47 ]

    Lucy Anderson/Elise Kappel:

    Eenmaal aangekomen bij het kamp, kijk ik mijn ogen uit en merk ik niets dat de hekken weer dicht vallen. Wat is het hier mooi zeg! Ik slenter een beetje verder met mijn koffer en zie dan de hutten. Gelijk ga ik een van de hutten in en leg mijn zware koffer op een van de bedden. Ik hield altijd wel van kampen en was ik even weg van mijn leventje. Muziek bonkt tegen mijn trommelvliezen aan en ik zing een beetje mee, terwijl ik een beetje ging uitpakken.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 19:50 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Samantha Night/ Kate Dawn:
    Toen ik binnen kwam vielen de hekken meteen achter me dicht. Opzich vond ik het niet erg, ik ben nergens bang voor.
    Toen ik mijn hut had gevonden pleurde ik mijn koffer midden in de kamer neer en ging op één van de bedden liggen. Ik pakte mijn lievenlings boek, Waarom moord? en begon te lezen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 20:13 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ik hield mijn Death Note altijd bij me, als iemand al mijn koffer doorzocht, zou hij hem niet vinden.
    Ik kwam bij het zwembad uit. Het was prachtig, met een eilandje in het midden. Er was één glijbaan en een duikplank. Ik kwam straks wel terug om te zwemmen, mijn bikini zat in mijn koffer.
    Ik had de oortjes van mijn iPod in en luisterde naar de rockmuziek. Ik was in bijna geen één opzicht meisjesachtig. Toch was ik liever geen jongen, maar zo was ik nu eenmaal.

    Samantha Night / Kate Dawn:

    Ineens keek ik op van mijn boek. Ik kon me moeilijk concentreren, maar ik had besloten hier te blijven tot er wat zou gaan gebeuren. Ineens keek ik rond. Twee bedden? Twee kasten? We sliepen dus met z'n tweetjes. Ik sleepte mijn koffer mee naar de deur waardoor ik binnen kwam en gooide hem ervoor. Ik grijnsde even gemeen en ging weer op bed zitten. Ik hoopte dat de eerste persoon die mij zou gaan storen goed op z'n bek zou gaan. En vervolgens las ik weer verder in mijn boek.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 20:28 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Lucy Anderson/Elise Kappel:

    Zodra ik een beetje heb uitgepakt en mijn plekje heb gemaakt. Merk ik dat er nog een bed staat en een kast. Waarom heb ik dat niet gemerkt? Nouja, blijbaar komt nog iemand hier slapen, volgens mij een jongen.... Ik haalde mijn schouders op en schuif mijn koffer onder mijn bed. Mijn Death Note kan niemand vinden, gelukkig is hij zo goed als verborgen. Ik glimlach in mezelf en ga op bed liggen, verder luisterend naar muziek.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 20:38 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Darren Collins / David Thompson
    Er zou nog een meisje bij mij in de kamer komen. Ik vond het allemaal prima, als ze maar een beetje aardig was. Ik besloot het kamp te gaan verkennen en kwam uit bij het kampvuur. Daar zouden we elke avond moeten verzamelen.
    Ik liep terug naar mijn hut, maar ze leken zo op elkaar! Ik probeerde op de gok één deur en die zat vast, dus ik botste er tegenop. [Kate's hut]
    Ik schold zacht in mezelf, mijn schouder deed pijn. Had ik weer mooi gedaan, was nog geen uur op het kamp.

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha Nigh / Kate:

    Hahaha ik lachte hardop. Er was zojuist iemand met z'n smoel tegen de deur aan gelopen. 'Wie ben je, en wat moet je van me!' roep ik uit. Nogsteeds grinnekend loop ik naar de deur sleur mijn koffer weg en open de deur. 'Zo, dat doen we dus ook niet meer. Toch?' Vraag ik hem dreigend

    [Mijn nepnaam is Samantha, niet Kate, dat je het even weet gehehe]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:26 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Darren Collins / David Thompson
    Mijn gezichtsuitdrukking veranderde. Minachting. 'Wie ben jij,' zei ik simpel.

    [TheRumIsGone, hoe was het concert? ^^]
    [Nurgle, ik doe haar echte naam eerst. ;P]

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 21:29 ]

    [Haha, Was wel lol, ik was er samen met mijn zus en moeder, alleen was er een man (Eigenaar van het tuincenterum in mijn dorp) die kwam dus bij ons en toen ging mij moeder zo zeggen dat ik wel graag wouw werken in het tuincenterum.. Dat kon jammergenoeg niet omdat ze alleen 16jarigen aannemen en nu kan ik wel soms oppassen op zijn kinderen als hun weg zijn enzovoord.. XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Maargoed.. Waarschijnlijk hoevde je dat allemaal ook niet te weten.. XD Ik praat echt te veel.. Ik ben morgen jarig dus denk niet dat ik veel zal reageren ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Alvast gefeliciteerd met je verjaardag TheRumIsGone. Moet morgen stage lopen, dus dan ben ik er vanmiddag niet. XD)


    One Who Travels A Higher Path.