• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    Francisco Jean Defache || César.

    Ik zie een meisje aankomen lopen en voor ik het weet knalt ze tegen me op.
    "Kijk uit je doppen!" Zeg ik tegen haar en hou haar vast, zodat ze niet omvalt.

    [Darren / David en Francisco / César. ^^]

    Nurgle schreef:
    [wie zijn er allemaal op het strand? Want anders mis ik ik zo een persoontje :'D]


    [César en David.]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:28 ]

    Darren Collins / David Thompson
    Fijn, het was weer dat meisje dat altijd zo geweldig vrolijk was.
    Hoe ze tegen de jongen opbotste was eigenlijk best grappig. Ik hield mijn lach in en ging daarna gewoon verder met het gesprek.
    'Dus, ik welke hut zit jij?' vroeg ik. Ik vond het bijna leuk het meisje te ergeren.

    Hyun | Meiying

    "Ik moest op de een of andere manier tot je doordringen. Je leek wel in een trance," Zegt hij tegen mij. Ik keek hem verbaasd aan. "T-trance?" herhaal ik zo zachtjes dat het niet verstaanbaar is. "Vond je het erg?" Vraagt hij dan.
    Ik keek weer op en keek met mijn chocolade bruine ogen in die van hem. Het wordt me teveel. "I-ik," begin ik zacht. "Sorry." ik sla mijn ogen even neer en keek hem daarna weer verontschuldigd aan. Waarom kon ik niet normaal met mensen communiceren? Ik sta voorzichtig op en haal mijn hand door mijn haar. Een kleine, grijze traan druppelt over mijn wang. Ik zet een stap richting de hut.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Samantha Night.

    Ik zag twee persoontjes zitten en liep op ze af. Het boeide me niet echt dat ze me allebei niet aardig vonden. Op dit moment had ik gewoon de behoefde om bij iemand te gaan zitten. Ik hoefde niks tegen ze te zeggen, en hun ook niet tegen mij. Gewoon hun aanwezigheid was al genoeg voor mij.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    [@Nurgle: Je knalde tegen Fransisco/César op? S:]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Ja, Ethan ging vallen. Ik rende naar hem toe en pakte hem in zijn kraag voor hij het water in viel.
    'Welke. Hut.' Ik was boos, zo klonk ik ook, ik wist niet precies waarom. Omdat het zo'n eikel was? Omdat hij niet om hulp vroeg toen hij bijna omflikkerde?
    Toen realiseerde ik me pas dat mijn hut naast het strand was en daar mensen waren. Ik keek ze aan en toen weer weg. Ik had op het moment even niets met ze te maken.

    [Die mensjes zijn dus César, David en Samantha. :')]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:48 ]

    Nick Emiel Rogers || Sammy.

    Ik zie haar lippen bewegen, maar er komt geen geluid uit. Dan kijkt ze me aan.
    Ik kijk terug en zie dat ze echt prachtige bruine ogen heeft.
    "I-ik," Stamelt ze zachtjes. "Sorry," Ze wendt haar blik af, maar kijkt me dan weer aan.
    Ze staat op en woelt door haar haren.
    "Meiying?" Vraag ik voorzichtig en sta dan ook op.
    Ik loop rustig achter haar aan. "Het spijt me, ik had dat niet mogen doen.." Zeg ik dan tegen haar.

    [Ik moet dadelijk gaan. D:]

    Password schreef:
    [@Nurgle: Je knalde tegen Fransisco/César op? S:]


    [ hahaha sorry dat stuk had ik blijkbaar even gemist hahha, oke dan botste ik tegen je op en zonder wat te zeggen ben ik bij je gaan zitten. :'D]

    Samantha Night.


    Het strand was bijna net zo intressant dan het zwembad, er was geen bal aan dus. De zee geluiden waren wel lekker geruststellend, en het zachte briesje dat over mijn gezicht streelde vond ik ook wel fijn.

    -geen inspiratie-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Hyun | Meiying

    "Meiying?" vraagt hij voorzichtig aan mij. Ik voel hem achter me aanlopen en ik draai me weer om. Ik schud zacht mijn hoofd waarna ik stilletjes zucht. "Het spijt me, ik had dat niet mogen doen.." Zegt hij. De tranen stromen over mijn wangen en ik schud dit keer iets harder met mijn hoofd. "N-nee," piep ik zacht. "Ik kan er gewoon niet tegen." vertel ik zacht. Nog nooit had ik echt liefde gevoeld, en deze jongen maakte me echt van slag. Ik sla mijn ogen weer neer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Tot morgen. :3]

    Dragneel schreef:
    [Tot morgen. :3]


    Bubai (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    tot morgen!! :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”