• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    [Ehh ik laat mijn poppetje nog wel ff in z'n hut zitten.. Heb eventjes niet veel inspiratie]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hahaha je noemt het ook echt poppetje x'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    [Juap, soms personage en soms poppetje.. Meestal poppetje omdat dat leuker klinkt]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nick Emiel Rogers || Sammy.

    "Vind je? Waarom?" Vraagt ze dan.
    "Je reageert bijna niet als ik water over je hoofd heen gooi, terwijl normale meiden op z'n minst zouden gaan schreeuwen," Zeg ik tegen haar.
    "Je bent erg rustig, dat ben ik niet gewend. Ik ben totaal niet rustig," Zeg ik met een grijns en geef een stompje tegen haar schouder.

    Francisco Jean Defache || César.

    Vlak bij het begin van het strand staat een jongen. Ik tik hem aan op zijn schouder.
    "Hey," Groet ik hem.

    Darren Collins / David Thompson
    'Hoi,' zei ik. Ik wist even niets te zeggen. 'Ik ben David,' werd het uiteindelijk. 'En jij..?'

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:02 ]

    Donovan Cronos/ Ethan Moore
    Kaida bleek het ook niet te weten. Al was dit kamp wel heel verdacht, het zou me niet verbazen als er overal camera’s verstopt zaten. Ik merkte dat Kaida zich de gespannen zweer die in het hutje hing voelde. Het leek er op dat het nog te vroeg was om een spelletje te spelen met Kaida, misschien later nog. Het beeld voor mijn ogen begon steeds waziger te worden. Lichtjes geschrokken keek ik met moeite op mijn horloge, het was al weer 2 uur geleden dat ik voor het laatst mijn medicijnen had in genomen. ‘Sorry, Kaida maar ik moet maar is gaan’ een beetje wankelend zette ik me af van het bed. Ik wou niet dat iemand me zo zou zien! Waarom?! Door het snelle lopen naar de deur, leek het net alsof ik lader zad was. Met mijn rug nog steeds naar Kaida toegedraaid zwaaide ik nog even naar haar: ‘Ik zie later nog wel, Kaida’. Met die woorden verlaatte ik haar hutje.

    [ben inspi dood]

    Ayame Hisano / Kaida Hiroko
    Wat was dat ineens? Hij wankelde naar de deur, zei nog iets en was weg. Ik rende naar de deur en trok hem open. Het leek alsof hij niet erg lang meer op zijn benen kon staan. Het zag ernaar uit dat hij elk moment kon vallen.

    [Hoe. Verrekte. Irritant. Het voelt bij mij alsof er een soort brok in mijn keel zit die ik niet weg kan slikken, of een deuk in mijn luchtwegen of zo. Beetje moeilijker ademhalen. :\]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:18 ]

    Hyun/Meiying

    "Je reageert bijna niet als ik water over je hoofd heen gooi, terwijl normale meiden op z'n minst zouden gaan schreeuwen," Zegt hij. "Je bent erg rustig, dat ben ik niet gewend. Ik ben totaal niet rustig," Zegt hij daarna met een grijns en geeft me een stomp tegen mijn schouder. Ik voel de stomp geeneens en denk weer iets te lang na over wat hij zei. Ik mompelde een 'oh' en staarde weer naar de horizon.

    [ Sorry, ik weet het. Je kan echt helemaal niks met Meiying, probeer het net zolang todat ze haar aandacht op je gevestigd heeft :Y)]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:25 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ik zit hier steeds als een idioot te refreshen. x"d Ik ben zielig. :"D]

    Dragneel schreef:
    [Ik zit hier steeds als een idioot te refreshen. x"d Ik ben zielig. :"D]


    [Sorry! Ik doe mee aan meerdere roleplay's en reageer nu direct hierzo!]

    [ Sorry, ik weet het. Je kan echt helemaal niks met Meiying, probeer het net zolang todat ze haar aandacht op je gevestigd heeft]


    [Nou, dan haal ik alles uit de kast. Enkel komt Nick/Sammy niet uit de kast als je het niet erg vindt.]

    Password schreef:
    (...)

    [Sorry! Ik doe mee aan meerdere roleplay's en reageer nu direct hierzo!]

    [Je hoeft je niet te haasten hoor, ik verveel me gewoon kapot, ondanks dat ik nu ook Bleach aan het kijken ben. :3]

    [meh mijn persoontje is loner dus ik heb niks te zeggen. Btw, ik bloed o.O]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Francisco Jean Defache || César.

    "Hoi," Groet hij terug. "Ik ben David," Stelt hij zich voor. "En jij?"
    "César," Antwoord ik met een grijns. "Je loopt rond, zoek je iets?" Vraag ik aan hem.