• Kent iemand de anime / manga Death Note? Nee? Uitleg.

    Voor degenen die het wel kennen, er is een RPG over! Hooray.


    Een groep tieners met een Death Note worden in de gaten gehouden door de overheid. Als ze allemaal uitgenodigd worden om naar een (luxe) zomerkamp te gaan gaan sommige er met plezier heen, anderen worden gedwongen door hun ouders. Maar eenmaal daar blijkt het een spel te zijn, opgezet door de overheid. Het is een doodnormaal zomerkamp, behalve dat ze elke avond aan het kampvuur moeten gaan zitten en ze allemaal in hun Death Note mogen schrijven. Ze weten niets van elkaar en ze nemen allemaal een nep naam aan. Het spel is om elkaars gegevens en vooral namen te weten te komen en ze in de Death Note op te schrijven. Degene die overblijft, wint en mag het kamp verlaten.


    Beetje duidelijk? Als bijna niemand het snapt zet ik er nog een duidelijker uitleg bij.

    Regels:
    - Niemand kan het kamp verlaten, behalve de winnaar.
    - Niemand van hen heeft de ogen-deal (dan kunnen ze de naam zien van anderen) gemaakt.
    - Je hoeft niet elke dag in de Death Note te schrijven, alleen als je iemands echte naam weet.
    - Je mag iemand alleen vermoorden met de Death Note. Diegene is dan "af"
    - De Death Notes zijn nep, dus de mensen die af zijn zijn niet echt dood, ze moeten alleen altijd in het kamp blijven. (Dit omdat je dan anders gelijk klaar bent met de RPG.)
    - Je mag alle muziekinstrumenten, kleren, etc, meenemen, alleen geen wapens. Het wordt gecheckt.
    - Geen ruzie buiten de RPG om.
    - Als je iets wil zeggen buiten je karakter(s) om, doe dat dan tussen haakjes - (){}[].
    - Probeer mee te doen met de RPG, niet drie keer reageren en dan niets meer.
    - Meld het even bij mij als je op vakantie bent of zo.
    - Meld het bij mij als je je naam veranderd hebt.
    - Seksuele teksten zijn niet toegestaan.
    - Maximaal 2 personen.
    - Je kunt je altijd inschrijven.

    Vul dit in om mee te doen:
    Naam:
    Nepnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Extra:


    Huttenindeling:
    ~ Alexandra Elina Violetta - TheRumIsGone
    ~ Darren Collins - Dragneel


    ~ Lucy Anderson - XDarkWingsX
    ~ Valentijn Scagoti - TheRumIsGone

    ~ Ayame Hisano - Dragneel
    ~ Francisco Jean Defache - Blanche

    ~ Hyun Sya Sima-Qian - Gaisford
    ~ Nick Emiel Rogers - Blanche

    ~ Samantha Night - Nurgle
    ~ Matthew 'Matty' Fitch - Gabumon

    ~ Angel Valentine Purple - Rahjesh
    ~ Ferdinand Hart - Aurelia

    ~ Hannah Ember Jordana - MeLuvZaynx
    ~ Donavan Cronos - Miwa


    Zo ziet het kamp eruit:


    Zwembad.


    Hutten. Je kunt de zee niet in.


    Kampvuur.

    Als iets niet duidelijk is, vraag het!

    Dragneel

    We beginnen met dat iedereen bij het kamp komt en het kamp kan verkennen.
    Elke dag is er één activiteit, die pas op dezelfde dag wordt onthult.
    Dag 1: Vrije keuze, kamp ontdekken, etc.


    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 18:10 ]

    [Waar is iedereen en wat heb ik zoals gemist?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Niks, mensen ontmoeten elkaar, ontdekken het kamp etc.]

    [Nog steeds? Ik weet alleen dat mijn poppetje al heel de tijd in zijn kamer zit xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik roep iedereen wel bij het kampvuur, misschien gaat dit topic dan weer leven.]

    Ayame / Kaida
    Opeens werd er door de speakers geroepen dat we naar het kampvuur moesten komen.
    'Wat zou er nou weer zijn?' vroeg ik licht geïrriteerd.

    Samantha Night.

    Ik schrok op toen er omgeroepen werd dat we naar het kampvuur moesten komen. Meteen sprong ik op. Ik keek niet rond naar of er al mensen waren maar ik ging gewoon zitten.

    [inspiratieloos x'D]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Donovan Cronos/ Ethan Moore

    Geschrokken werd ik wakker uit mijn droomloze slaap. Een stem uit de verte vertelde dat iedereen zich moest verzamelen bij het kampvuur. Slaperig stapte ik uit mijn bed en liep zonder het weer op te maken het hutje uit. Ik liep gewoon een kant op, hopend dat het de goede weg was. De medicijnen die ik net had ingenomen had geluk goed gewerkt, al hoorde ik de woorden van zijn moeder nog steeds door zijn hooft dreunen: “Jij Monster!”. Terwijl ik zich verplaatste in een van de zitplaatsen probeerde hij de gedachtes weg te schudden.

    [sorry dat ik zo lang afwezig was]

    Ayame / Kaida
    Er waren al een paar mensen en ik ging ook ergens zitten. Ik zag een man in een vaag pak en zo mogelijk nog vagere hoed met een paar mensen - ik gokte de vrijwilligers van het kamp - praten. Die man zou toch niet het brein achter het hele kamp zijn?

    [Ja, Urahara van Bleach. Ik wilde eerst L doen maar dat zou te veel opvallen want hij werkte tegen de DN én hij is al dood. :') En ik vind Urahara een beetje L-achtig. :3]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:40 ]

    Chris Malone

    Ik hoorde een omroep dat we naar het kampvuur moesten. Ik haalde een wenkbrauw op en stond op. Met lichtelijke tegenzin ging ik daarheen om vervolgens ergens te gaan zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Trololo, had me dood gelachen als het L was :'D.

    Seven.

    Ik kijk op als ik ineens geluid uit de omgeving hoor komen. We moeten naar het kampvuur? Ik haal de schouders op en volg het groepje dat al voor me uit is gelopen. Na een korte wandeling kom ik terecht bij het kampvuur, waar een jongeman in een lange jas en een hoed ons opwacht. Ik trek een wenkbrauw omhoog en neem plaats. Vreemde drilmeester dit, dat geef ik de mensen hier na. Ik wrijf in een oog en probeer oogcontact met de man te maken. Hij daarentegen blijft neutraal. Ik sla het ene been over het andere.
    'Wat gaat er gebeuren?' vraag ik als eerste.

    /Veel meer kan ik d'r niet uit halen atm.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Heeft iemand nog iets tegen Sammy of César gezegd?]

    Blanche schreef:
    [Heeft iemand nog iets tegen Sammy of César gezegd?]


    |Zullen we Sammy & Hyun gewoon naar het kampvuur laten gaan samen?|


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    (...)

    |Zullen we Sammy & Hyun gewoon naar het kampvuur laten gaan samen?|


    [Ja, is goed. (:]

    Samantha Night.

    Ik keek rond, sommige gezichten herkende ik al, met sommige had ik gesproken, en andere weer niet. Verder maakte het niet veel uit, het veranderde toch niet aan wat ik over ze dacht. Het zijn allemaal kinderen, kinderen zijn mensen. En ik haat mensen. Ik haat mensen het ergste van alles. Soms vraag ik me af waarom ik nog leef en hier rondloop. Maar dan komt altijd een of andere vage quote binnen die ik lang geleden gehoord heb; I live becouse i'm alive.
    En het klopt helemaal. Ik ben niet dood, omdat het nog niet mijn tijd is. En ik mijn missie moet vervullen met het zieken van andermans levens. Want dat is het doel in mijn leven toch?
    Ik kijk nog een keer de groep rond, sommige kijken vrolijk, sommige alsof ze zichzelf liever verdrinken.
    Want dit is mijn doel toch?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Spelmeester
    'Wat gaat er gebeuren?' vraagt een jongeman aan me.
    'Je zult zien,' zeg ik na een kleine pauze terwijl ik de jongen bekijk. Hij ziet er strict uit, om het zo te zeggen. Ik geef hem een veelbelovende glimlach en loop naar het midden bij het kampvuur.
    'Mensen.' Ik besluit meteen te beginnen. 'Jullie snappen dat jullie hier niet op een gewoon kamp zijn.' Verwarde gezichten. 'Wat? Is het nog niemand opgevallen dat jullie allemaal een Death Note hebben?' Verbaasde gezichten. 'Jullie hoeven het niet geheim te houden. Dat maakt het spel... minder interessant.' Ik sla mijn waaier open en lach.

    [Ja, die rol ga ik ook doen. Objections?]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:52 ]

    Nee hoor :] Okay, laatste post voor ik ga slapen :].

    Seven.

    'Je zult zien,' reageert hij met een emotieloze blik die exact op het mijne lijkt. Ook ik verroer geen vin en blijf hem aankijken. Dan glimlacht hij waardoor ik een wenkbrauw optil en loopt naar het kampvuur.
    'Mensen. Jullie snappen dat jullie hier niet op een gewoon kamp zijn,' begint hij zijn dialoog. Ik heb de armen over elkaar geslagen en volg elke beweging van hem nauwkeurig. Daar was ik zelf al achter gekomen. Al vanaf het eerste moment dat ik hier kwam, had ik al in de gaten dat er iets niet in de haak zat. Maar wat? Dat gaat deze man ons vast nu toelichten.
    'Wat? Is het nog niemand opgevallen dat jullie allemaal een Death Note hebben?' Mijn ogen worden groot. Nu heb ik mijn verbazing, nee schok niet kunnen verbergen. Mijn ogen flitsen de kring door. Zij.. zijn allemaal eigenaars van een Death Note? Shit. Mijn naam.. heb ik mijn naam ooit weggegeven toen we hier kwamen? Ik graaf in mijn gedachten.
    'Jullie hoeven het niet geheim te houden. Dat maakt het spel... minder interessant.'
    Wacht. Spel? Welk spel? Ik merk hoe er een zweetdruppel langs mijn voorhoofd loopt, tergend langzaam. Ik laat mijn ogen nog eenmaal over de man glijden. Het zou me niks verbazen als hij zelf een Death Note zou hebben. En stel dat hij er niet een heeft; dan nog is het en koud kunstje om er ons een afhandig te maken en onze namen erin te schrijven als we iets doen wat niet mag. Dat komt erop neer dat hij ons in de tang heeft. Godver. Wat nu?
    Rustig blijven, Ferdinand. Rustig blijven. Misschien hoeft het zo niet te lopen. Ik heb aan niemand mijn echte naam weggegeven, dus voor de andere deelnemers ben ik veilig. Maar als ik uit deze benarde situatie wil komen, moet ik de naam weten van hem. Ik neem hem onderzoekend in me op. Het is te gemakkelijk, daar is hij natuurlijk op berekend. Hij zal een alias dragen. Shit. Wat er ook aan de hand is, dit is niet goed.


    No growth of the heart is ever a waste