• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Het is wel leuk dat ze al die informatie gaan gebruiken. Je toverstok, je afdeling en dan nog wat vragen erbij enzo. En of je beter bent in Toverdranken of Duelleren (ik kan GEEN Toverdranken, Duelleren wel:D) etc.

    Ik heb trouwens de lengte voor je opgezocht, staat in het andere topic.

    Ja. Ben blij met mijn toverstok, alhoewel ik liever eenhoorn had gehad. Of Glamorgana, haha, dat zou leuk zijn.

    En ben zo blij om in Ravenclaw te zitten.

    Ik ben trouwens slecht in duelleren én toverdranken. Toverdranken is al helemaal een drama.

    Ik ben juist goed in Toverdranken en niet echt in Duelleren XD
    ik ben ook blij met mijn afdeling en mijn toverstok van Perenhout, Feniksfeer, 10 3/4 inch en licht buigzaam :]


    Credendo Vides

    Met duelleren snap ik nooit waar je moet klikken of hoe je dat doet. Ik haal altijd zo'n 21 en dan andere komen aan met 100 of zo.

    En voor Toverdranken ben ik te ongeduldig.

    McConaughey schreef:
    Ja. Ben blij met mijn toverstok, alhoewel ik liever eenhoorn had gehad. Of Glamorgana, haha, dat zou leuk zijn.

    En ben zo blij om in Ravenclaw te zitten.

    Ik ben trouwens slecht in duelleren én toverdranken. Toverdranken is al helemaal een drama.


    Helaas maakt Olivander geen toverstokken met Glamorganahaar :p
    Ja, Toverdranken is zó'n ongelofelijk klote drama. Ik maak echt geen Toverdranken meer, ik verpruts ze stuk voor stuk. Ontpofte ketels enzo :p nee geef mij maar Duelleren!:D

    En ik ben super blij met mijn afdeling:D Gryffindor. Ravenclaw had ik ook niet erg gevonden trouwens.

    [off; ik ben nu ff een halfuurtje afwezig:P]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:15 ]

    Met duelleren haal ik tegenwoordig altijd 139, maar dan komen de anderen weer aanzetten met 141 of 142 >.<


    Credendo Vides

    Ik zou tevreden zijn met elke afdeling, vooral met Ravenclaw of Slytherin. Maar niet met Gryffindor, het is wel een leuke afdeling maar ik zou me er echt niet thuis in kunnen voelen omdat ik werkelijk NIKS aan karaktereigenschappen ervan heb.

    En ik vraag me echt af welke houtsoort het aannemelijkste is voor Ravenclaw of voor een Slytherin of voor een Gryffindor. Welke houtsoort past het beste bij een afdeling? Dat vraag ik me ook af. Bijvoorbeeld: Mahonie heeft vooral mensen met een Slytherin afkomst (Ik noem maar wat als voorbeeld)

    Ik denk dat dat betrekkelijk is. Hermione's kern is namelijk Dragonheartstring en die staat er bekend om snel naar de Dark Arts te trekken, terwijl Hermione daar nóóit van haar leven heen zal stappen!

    Jessiiicaa schreef:
    Ik denk dat dat betrekkelijk is. Hermione's kern is namelijk Dragonheartstring en die staat er bekend om snel naar de Dark Arts te trekken, terwijl Hermione daar nóóit van haar leven heen zal stappen!

    Ja, maar ik had het eerder over de houtsoort. (:

    Oh, oops xD

    Oeh, kan iemand mij vertellen hoe ik moet duelleren? haha, ik ben er echt slecht in x'D -komt zomaar het gesprek binnenvallen-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Wie is LeviosaStrike8564? Diegene heeft mij toegevoegd. :Y)

    ik niet !! :] Maar dat weet je onderhand al wel, toch ? (A)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ik niet !! :] Maar dat weet je onderhand al wel, toch ? (A)

    Haha, ja, dat weet ik (:

    En ik wil boek twee open, mhew.
    (cat)

    Oké, ik heb al een Pottermore acc, alleen ik weet niet wat ik allemaal kan doen inplaats van dat verhaal. ;p.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.