• Ik zat net opsporing te kijken, waar ze op zoek zijn naar de moeder van een gevonden baby lijkje. Omdat er totaal geen familie bekend is rond haar, heeft de burgemeester van het dorp waar ze vlakbij gevonden is haar een naam moeten geven. Sterre van 't Laarakker heet ze nu, omdat ze onder de sterren gevonden is en ze hopen dat ze daar is. Haar achternaam slaat op de plek waar ze in een vuilniszak gevonden werd door een toevallige voorbijganger die het opviel. Morgen wordt het meisje begraven.
    Sick world. ):


    Til hug og blod.

    aww, zielig.
    Maar ik vind die voornaam wel een mooie naam met die betekenis.


    -

    Te zielig. :(


    -

    Omygod t.t


    Alis volat propriis.

    Welke zieke mensen bestaan er toch op deze wereld. En het is echt al de eerste keer niet meer dat zoiets gebeurd :s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    Te zielig. :(


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dodsspillet schreef:
    aww, zielig.
    Maar ik vind die voornaam wel een mooie naam met die betekenis.


    Ik ook. Ben ook blij dat ze in ieder geval niet naamloos begraven wordt... ):


    Til hug og blod.

    Negligible schreef:
    Welke zieke mensen bestaan er toch op deze wereld. En het is echt al de eerste keer niet meer dat zoiets gebeurd :s


    Tell me about it, stud.

    ik zag het net ook best stom


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dodsspillet schreef:
    aww, zielig.
    Maar ik vind die voornaam wel een mooie naam met die betekenis.

    Ja, ik zag het net. Ik vind het echt vreselijk ):


    Caution first, always.

    Ja, deze wereld is echt ziek. Wel vind ik het heel mooi dat er zoveel aandacht is besteed aan een passende naam voor haar.


    Bad decisions make good stories.