• Zoals veel van jullie weten komen quizen en verhalen in de top 5 te staan . Maar nu leek het me een leuk idee, omdat veel quizletters zulke goede en mooie gedichten schrijven ook een top 5 te maken van gedichten.
    Wie stemt voor? Wie heeft er zin om gedichten te kuddoën?


    If you can dream it, you can do it❤️

    weetje? Je krijgt met moeite lezers van gedichten.
    Dus toch nee, behalve als meer mensen gedichten zullen gaan lezen.


    -

    Hmm.... er vroeg een meisje laatst waarom er geen kudo gegeven kan worden aan een gedicht. En eigenlijk dacht ik zo van; hmm.. jaa, dat is eigenlijk wel apart dat dat dan weer niet kan ^^

    Het lijkt mij wel een leuk idee, misschien niet per se een top maar kudoën?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het kudo idee is zover ik weet al afgewezen. Van mij mag het er komen, maar het hoeft niet. Mijn gedichten worden al vaak genoeg gelezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mij lijkt het niet nodig, ik weet niet hoe het met andere zit, maar ik lees nooit gedichten.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Belarus schreef:
    Mij lijkt het niet nodig, ik weet niet hoe het met andere zit, maar ik lees nooit gedichten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Volgens mij worden er ook niet zo heel veel gedichten geschreven, of wel?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Volgens mij worden er ook niet zo heel veel gedichten geschreven, of wel?

    Ik sta op dit moment op plek 4 van de Topleden met 90 gedichten. En ik schrijf regelmatig toch wel eens iets. En bij Nieuwste gedichten staan ook vaak nieuwe ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Freerunner schreef:
    Volgens mij worden er ook niet zo heel veel gedichten geschreven, of wel?

    toch wel, de meeste maken gedichten voor de badges, see?


    -

    FabiLouis schreef:
    (...)
    toch wel, de meeste maken gedichten voor de badges, see?

    Vreselijk (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het wel leuk vinden, aangezien ik vind dat mensen die gedichten schrijven ook wel wat credit mogen krijgen op zo'n manier (cat) Maarja, aangezien het inderdaad al zo vaak is afgewezen, zal het er wel niet komen .


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vreselijk (cat)


    ja.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:48 ]


    -

    Belarus schreef:
    Mij lijkt het niet nodig, ik weet niet hoe het met andere zit, maar ik lees nooit gedichten.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Vreselijk (cat)


    Inderdaad! Gedichten maken alleen om een badge is... Ik weet er het juiste woord niet voor wat niet grof klinkt.

    Ij zelf houd van dichten, en daarom plaats ik ze ook hier ^.^ ze worden bijna nooit gelezen maar toch wel af en toe c: maar het maakt mij niet zoveel uit of ze gelezen worden. Ik schrijf ze namelijk omdat ik het leuk vind ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lancelot schreef:
    Ik zou het wel leuk vinden, aangezien ik vind dat mensen die gedichten schrijven ook wel wat credit mogen krijgen op zo'n manier (cat) Maarja, aangezien het inderdaad al zo vaak is afgewezen, zal het er wel niet komen .


    This.
    Ik vind het ook belangrijk dat die teksten worden gepromoot/aangeprezen/whatever. Daar hebben mensen ook moeite ingestoken.

    Maar kan er niet iets als een "gedicht van de dag" komen of zo? En dat dat wel willekeurig wordt uitgekozen, maar er wel wordt gekeken naar kwaliteit en niet dat je zoiets krijgt als de quizzen met maar één vraag en een verhaal als uitkomst.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    (...)

    This.
    Ik vind het ook belangrijk dat die teksten worden gepromoot/aangeprezen/whatever. Daar hebben mensen ook moeite ingestoken.

    Maar kan er niet iets als een "gedicht van de dag" komen of zo? En dat dat wel willekeurig wordt uitgekozen, maar er wel wordt gekeken naar kwaliteit en niet dat je zoiets krijgt als de quizzen met maar één vraag en een verhaal als uitkomst.


    JAAH, Dat wel.
    Met een groepje juryleden. Ook al denk ik dat het dan extra werk is voor de mods.


    -