• op school wordt ik vaak uitgescholden voor k.u.t emo. Wie wordt ook voor dat (k.u.t emo) uitgescholden?

    ikke vaak mr ik maak me er niej druk om gewoon lkkr negeren


    love is dead and dead is love

    Wel voor emo sinds kort.
    Maar het doet me niks. 'k Wil ff testen hoe lang ze het volhouden :')

    Edit: gewoon niks van aantrekken dus ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Vorig jaar was ik 'de emo'. Ik vond het wel grappig want ze waren zo levenloos dat het het hele jaar door ging. Achteraf bleek het traditie te zijn om mensen die er iets anders uit zien weg te pesten bij mij op school. Is ze niet gelukt bij mij, omdat ik me er niks van aantrok. Laat ze dus maar gewoon praten, je weet zelf wel beter. (:


    WANNA FUCK?!

    Titel aangepast.

    Nope, want dan geef ik ze myn lieftallige boze blik, & dan weten ze hoe laat ut is ^^
    Maar soms wel op straat, maar dat boeit me niet =']


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik word daar niet voor uitgescholden, ze vragen het meestal xD Zo van: Ben jij Emo?

    Ach, hoepel op. Denk ik dan^^.

    Nee, want dat durven ze niet. Ik bijt :Y)

    En daarbij ben ik totaal geen emo.


    Bored.

    -joins the club-

    of dan roepen ze moet jij je niet snijdeen?
    ze moeten maar eens op internet gaaan kijken wat emo is =='
    dan kunnen ze alles over mij zeggen behalve emo!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Neh.. daarvoor ben ik te 'satanistisch'
    -grinnik-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben daarnet op Rotterdam Airport uitgescholden (daar kregen we een rondleiding met de klas), door een volwassene. Die is opgepakt (lol)

    geef ze geen aandacht;
    dat is meestal juist wat ze willen.


    it's cool to know nothing.

    Ze vragen altijd, 'ben jij emo?'
    Is kennerlijk nogal raar als er een emo op school zit. Maar ik lach ze meestal vierkant uit x'D


    -

    Neeh, eerder voor Fake Biker.
    De laatste die dat flikte lag in 3 tellen op de grond, is bij leraar gaan janken. Sinds toen heeft niemand het daar nog over gehad. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee, ik word nooit uitgescholden. Ik word vaak geplaagd met mijn lengte, maar dat doen ze voor de grap, dus daar maak ik me dan ook echt niet druk om.
    Iig, hoe je eigen stijl en trek je er niets van aan! Jij bent uniek meid. (=


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, Dr zit zo'n hele groep jongens tegen onze vriendengroep telkens te roepen; 'Alle emo's zijn homo!' En dan bedoelen ze ons, dat is best dom like, wij zijn niet emo. :']
    En dat is best lachwekkend eigenlijk, vooral omdat de hele kantine je dan aankijkt terwijl je er zelf niet op let. 8D
    Maarja, gewoon niks van aantrekken dus.


    http://ciinderella-.tumblr.com/