• sorie voor de mensen die mijn vorige topic hadden gelezen er was iets fout gegaan weet namelijk nog niet helemaal hoe dit werkt:$ ik zit met iets, eerder dit jaar had my bff problemen met snijden enzo, ben zo blij dat het voorbij is maakte mij zo'n zorgen om der, het probleem is dat ik een gevoel krijg dat ik alles fout aan het doen ben en gewoon een slecht mens bent, ik was vroeger altijd zo vrolijk en blij spontaan enzo, en nou lijk het wel of ik steeds meer een deprie persoon word soms als ik iets fout doet of ruzie heb zegt iets in mijn hoofd ik wil dood niemand heeft toch wat aan me, en soms krijg ik een neiging om mij te snijden (dat doe ik niet) daar schrik ik zo van! ik bedoel ik wil niet zo worden ik wil niet ongelukkig zijn waarom ben ik dat vrolijke meisje niet meer wat gebeurt er! help me!!

    Na regen komt er een prachtige regenboog (flower)
    Of wel, puberteit..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Er zijn vele aan je voorbij gegaan die ooit dezelfde gevoelens hebben ervaard. Maar laat je niet zo mee trekken in de problemen van je vriendin, of anders gezegt; laat je gevoelens niet beinvloeden en laten aanzetten tot denken over je eigen leven. Want ik heb, gezien je verhaal, een beetje het idee gekregen dat je dat doet. Die slechte gevoelens komen niet zomaar ergens vandaan, probeer daar eerst eens achter te komen.


    I love you Tim

    dankjewel, ik had het mijn vriendinnen verteld maar ze reageerde heel vaag en raar, of ik me aanstelde en alleen of ik aandacht wou, maar dat is echt niet zo dat ze dat dachten doet mij zo'n pijn, of stel ik me mischien wel aan? ik weet het even niet meer :(

    Sherlockshit schreef:
    Na regen komt er een prachtige regenboog (flower)
    Of wel, puberteit..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli