• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik glimlach als hij mijn hand vastpakt en voordat we naar beneden lopen pak ik nog snel mijn jas. 'Moet je geen zonnebril mee?' Vraag ik aan Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "In mijn jaszak." grinnik ik. Ik vis hem eruit en zet hem op.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik doe de deur open en stap naar buiten. 'Naar links of naar rechts?' Vraag ik aan Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Recht vandaag." zeg ik en loop automatisch naar rechts. Het is maar een paar honderd meter verderop. Ik vis de sleutel uit mijn zak en open de garage. Daarin staat een auto onder een laken, die ik eraf trek. Een hoop stof waait op en uiteindelijk word deze wagen zichtbaar. "Stap maar in."


    Your make-up is terrible

    Cassie

    'Zozo, doe maar luxe,' grinnik ik als ik de auto zie. 'Je kan er toch wel goed in rijden he?' Zeg ik voordat ik instap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grijns en stap ook in. "Natuurlijk, ik zou niet zo'n auto kopen als ik niet kon rijden." zeg ik en ik start de motor, die ronkend tot leven kom. "Waar moet ik heen?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Eh, als het goed is, is er in de dierenriemstraat een winkel waar je zwembroeken kan kopen,' antwoord ik. 'En vanaf daar is het nog 5 minuten naar het zwembad,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik en laat de auto uit de garage rijden. Ik streel met mijn handen even over het leer van het stuur, het is nu wel alweer een paar weken geleden dat ik gereden heb hierin. Het duurt maar eventjes voordat we bij de winkelstraat zijn. Vlak bij de winkel is er nog een parkeerplaats vrij, waar ik hem handig in manouvreer.


    Your make-up is terrible

    [Mitch vandaag wel zin? This voor en goed doel]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hij is nog op school dus ik weet het niet. :'D Vast wel.]


    Your make-up is terrible

    [Haha ik zit ook op school xd. Dat is het hele punt.. Alleen maar saaie lessen.. Waaronder twee keer van Mr. Schaap.. Aardige kerel, maar zo nieuwsgierig en meekijkerig..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Arme jij. D: Maar hij mocht deze les niet achter zijn laptop zei die, dus het is even afwachten.]


    Your make-up is terrible

    [Is goed. Hierna heb ik toch eerst pauze en daarna een uurtje van schaap en daar zitten we in een project.. Dus dan ben ik er toch amper denk ik.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Na een paar minuutjes rijden zijn we al bij de winkel. Ik wacht even totdat Luca heeft geparkeerd en stap dan uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik stap ook uit en kijk naar Cassie. "Welke eh, winkel?" vraag ik aan haar. Alsof ik iets van winkels weet...


    Your make-up is terrible