• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik keek Luca en Cassie eventjes na toen ze wegliepen. 'Als jij liever naar binnen wou is het ook goed,' zei ik zachtjes en keek Damon aan. 'Maar als je wilt blijven, zullen we dan op iets beters zitten dan de grond?' vroeg ik met een lachje en keek eventjes naar de hangmat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Maakt niet uit, we maken het lekker behagelijk voor je binnen. En we moeten nodig praten vind ik." zeg ik en ik open de deur met mijn elleboog.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Daar heb je gelijk in,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Ik blijf lekker bij jou." zei ik glimlachend. "En ja, in de hangmat ligt het vast en zeker lekkerder." Ik stond voorzichtig op, trok Jeremy mee naar boven en samen met hem liep ik naar de hangmat waar ik rustig in ging liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Natuurlijk." glimlach ik. Ik loop rechtstreeks de trap op en naar Cassies kamer, daar worden we toch minder snel gestoord.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als we in mijn kamer zijn laat ik me uit zijn armen glijden en loop ik naar mijn kast waar ik een warme trui uithaal die ik aantrek. Daarna loop ik naar de bank waarop ik ga zitten en klop ik op het plaatsje naast me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Met een klein glimlachje ga ik naast haar zitten en trek ik mijn benen op. Ik kijk haar even aan, mijn hoofd is nogal chaotisch.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en nam gelijk mijn tekenblok mee. Ik ging zitten in het hangmat, terwijl Damon ging liggen. Ik sloeg de tekenblok open op de tekening van mijn en Luca. Ik gaf het aan Damon en beet op mijn lip. 'Alsjeblieft, zeg nog niets,' zei ik zachtjes. Ik beet weer even op mijn lip. 'We hadden vanochtend, zo net een gesprek en nja. Dat liep uit op dat en het was gewoon vriendschappelijk. Het voelde fijn, dat geef ik toe, maar het was gewoon vriendschappelijk en de reden dat ik dit vertel en je het laat zien is omdat ik vind dat je het moet weten.' Ik keek hem aan en hoopte iets te kunnen zien aan zijn reactie.

    [Ben ff douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Dus eh,' begin ik aarzelend. 'Je wilde praten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja." Ik zucht zacht. "Over... hoe het verder moet. Weet je ons gesprek nog over dat drie jaren gedoe nog?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik lichtjes. 'Wat is daarmee?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik keek van het tekenblok naar Jeremy en toen weer naar het tekenblok. "En dat was echt alleen vriendschappelijk? Verder niks?" vroeg ik met een lichtelijk jaloerse ondertoon. 'Als hij Jeremy van mij afpakt vermoord ik hem.' dacht ik bij mezelf. Ik bekeek de tekening nog eens en werd er alleen maar jaloerser door. Ik wilde met hem erop! "De tekening is goed gelukt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik kijk een beetje ongemakkelijk. "Als het inderdaad voor zo kort is..." Ik slik, ik weet het dat voor mensen best lang is maar voor mij is het kort. "Dan wil ik het niet openbaar maken. Niet dat ik geen relatie met je wilt, maar..." Ik zucht en leg mijn hoofd in mijn handen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip. 'dan is het het niet waard om tegen Chèlle te zeggen,' maak ik zijn zin zachtjes af. 'Het kan natuurlijk wel langer worden maar ik wil niet zoveel ouder zijn als jij,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered