• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Waarom?" vraag ik beledigd. Ik rij snel de parkeerplaats uit en op hoge snelheid de weg af.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je weet heus wel waarom,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nietes." zeg ik. Ik trap het gaspendaal in, deze auto zorgt er gewoon voor dat ik als een maniak wil rijden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Als ik zeg dat je niet koppig bent wil je dan alsjeblieft wat rustig rijden?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik lach even. "Nee. Anders zijn we net een slak. Of een schildpad met wielen die zijn wielen niet gebruikt."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Kom op Luca, je rijdt veel te hard!' protesteer ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik werp een blik op de snelheidsmeter, 120 km/u. "Echt niet." protesteer ik. Ik gooi mijn stuur om en maak een bocht richting het zwembad, door een binnenweggetje. Dat ik de weg nog weet.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik stap niet meer bij jou in de auto,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik neem een nogal onbekende weg, ik weet dat het sneller is. Verdomd goed geheugen ook... Kort erna stop ik met piepende banden voor het zwembad. "Wil je dan niet terug naar huis komen?" vraag ik grinnikend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Jawel, maar daarna nooit meer dan,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Prima." zeg ik. "Ik gebruik hem toch nooit." Ik stap uit.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat is denk ik maar goed ook,' grinnik ik. Notitie: Als Liam of Jake ooit een keer langskomt hem niet laten merken dat Luca een auto heeft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik lach zacht. "Ja, ik wil niet iedereen constant jaloers maken." Ik pak haar hand weer vast en loop naar de ingang. Binnen reuk je gelijk de enorme chloorlucht.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Als jij het zegt,' lach ik plagerig. Ik loop naar de balie. De jongen die er achter zit knipoogt naar me. 'Twee kaartjes,' zeg ik waarna ik even overduidelijk naar Luca wijs. Het gezicht van de jongen betrekt en zegt dan hoeveel het kost.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk de jongen eerst fronzend aan en terwijl ik betaal veranderd mijn blik in zeer moordlustig. Mensen... Snel neem ik de kaartjes aan en draai ik me weer om naa Cassie.


    Your make-up is terrible