• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik glimlachte nog wat meer door zijn kusje. "Slaap lekker." zei hij met een lachje en ging weer goed liggen. "Slaap lekker Jeremy."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Nee, nu moet je het zeggen ook!" zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Je bent echt lief genoeg Luca,' zeg ik sussend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kijk haar fronsend aan. "Echt? Nu moet je de waarheid zeggen."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en ging weer verder met figuurtjes tekenen in zijn nek. 'Wat heb jij eigenlijk vanochtend allemaal gedaan?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Tuurlijk ben je lief genoeg,' zeg ik en ik geef hem een kusje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik weet niet meer wat ik Damon heb laten doen die ochtend (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Jeremy in bed achtergelaten :O En met Chèlle naar de bakker. Dat is het enige wat ik nog weet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Dan is het goed." Ik buig me naar haar toe en kus haar zacht terug.


    Your make-up is terrible

    [Oohja en het was geen bakker, maar een restaurant voor koffie als ik me niet vergis]

    Damon Blake

    "Nadat ik wakker was kon ik niet meer slapen en werd ik onrustig dus ben ik maar naar Chelle gegaan om te kijken hoe het gaat met haar na dat gedoe met Luca en dat andere mens." vertelde ik rustig, "En later ben ik weer terug naar jou toe gegaan."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ohww, ik dacht bakker.. Hoe kom ik dan bij bakker..]

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes als een soort van oké. 'En hoe was het met Chèlle?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik krul mijn armen rond zijn nek en kus hem nog even waarna ik mijn lippen weer van die van hem haal. 'Wat zullen we gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Luca en Cassie gingen naar de bakker.]

    Luca Jones
    "Vertel maar waar je zin in hebt. Ik ben in voor alles met jou." zeg ik glimlachend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik denk even na en haal mijn schouders op. 'Zeg jij het maar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Zover ik heb kunnen merken ging het wel goed met haar, gelukkig." zei ik nadenkend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.