• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek Luca snel mee voordat hij de jongen iets aan kan doen. 'Het was maar een knipoog Luca,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Weet ik." zeg ik zacht terug. "Maar dan mag ik hem nog wel bang maken, toch?" vraag ik lieflijk.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Eh, ik denk het,' grinnik ik. 'Maar eh, laten we maar eens om gaan kleden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Natuurlijk." Ik sla mijn arm om haar heen zodat de jongen achter de kassa het nog net kan zien. Ik grijns in mezelf en loop naar de kleedruimtes. "Wil je in deze?" vraag ik en ik wiebel met mijn wenkbrauw.


    Your make-up is terrible

    [Mitch weer aan het gamen?]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op als Luca met zijn wenkbrauwen wiebelt. 'Als je verwacht dat we pashokjeseks gaan hebben dan je dat vergeten,' zeg ik. 'Veel te krap,' mompel ik er achter aan. Ik had het ooit een keer met Liam gedaan in een pashokje en dat was niet echt een groot succes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nee, vervelen]

    Luca Jones
    Ik lach zacht. "En hoe weet jij dat?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    [Zo erg aan het vervelen dat hij wilt reageren? ;d. Verveel me namelijk ook en ik kijk half een film.. Maar ik kan denk ik weer terug kijken want ik weer niet wat die kerel nou laatste paar minuten heeft verteld.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Oh eh, ergens gelezen,' mompel ik snel en ik merk dat mijn wangen warm beginnen te worden. 'Laten we nu echt gaan omkleden,' zeg ik om op een ander onderwerp te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Vast." antwoord ik erop en ik besluit het verder te negeren, om naar de jongenskleedruimte te lopen. "Zie je zo." Ik haal even diep adem.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip, zucht en loop naar de meisjeskleedkamer. Volgens mij gelooft hij er niks van maar ik kan toch lastig zeggen dat ik het met Liam in zo'n hokje heb gedaan? Ik trek snel mijn bikini aan en loop de kleedkamer weer uit. Nu nog wachten op Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik trek langzaam mijn zwembroek aan en kom aangesjokt naar Cassie. "Het stink hier."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Niet zo zeuren,' mompel ik waarna ik richting het zwembad lopen mijn spullen op een stoel leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grimas achter haar rug en loop met haar mee, met lege handen. Ik heb niets. "En nu?"


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik kijk Luca vragend aan. 'Hoe bedoel je en nu?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered