• Hoi iedereen die hier op geklikt heeft en die ik nu heel erg dankbaar ben (:
    Ik kreeg net een link toegestuurd van een vriendin. Er is een meisje op Quizlet die heel ernstig ziek is en nog één dag te leven heeft. Ze heeft een goodbye op Quizlet geschreven en ik wil jullie vragen om het even te lezen en misschien een reactie te schrijven om haar moed te geven?
    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/chapters/775789/goodbye/
    Echt, als jullie dit doen, dan ben ik jullie zo dankbaar <3
    Ik moet eerlijk zegggen: ik ken het meisje niet. Maar ik vind dat ze dit verdient, en ik hoop heel erg dat jullie het met me eens zijn <3
    Xxx Marith

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep en weet je die persoon is nu nog steeds online terwijl ze dat hoofdstuk een half uur geleden voor het laatste geupdate heeft. Je blijft ook echt zolang op Q. (cat)
    Ik zou niet eens op Q zijn gegaan. Als ik zou sterven zou ik iedereen die me dierbaar is bij me willen hebben en daarmee de laatste dagen/uren/minuten/seconden mee door willen brengen.


    als je het hoofdstuk las, weet je dat een vriendin van haar het hoofdstuk heeft geactiveerd?


    Life is hard, just break it with your head <3

    DarkSavior schreef:
    Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik geloof het niet. Als ik hiervoor in de hel kom dan zij het zo, maar er zitten teveel dingen in het verhaal waardoor ik twijfel.
    Ten eerste typt diegene moeilijke woorden volledig uit op haar mobiel. Natuurlijk waarom ook niet, maar het lijkt me onlogisch om je druk te maken over zoiets als je bijna sterft. Ik zou in ieder geval die moeite niet doen. Ik heb wel betere dingen om mijn tijd aan te besteden.
    Ook schrijft ze dat haar aorta scheurt en dat ze er over een uur niet meer zal zijn. Why the fuck kom je op Q als je nog maar een uur te leven hebt? Ga met je familie praten en maak er het beste van. Je afscheid had je al geschreven dus is het nergens meer voor nodig om online te komen.
    En die persoon is nu nog steeds online en zoekt naar Quizen ofzo:


    Heel heel erg logisch als je dood gaat.

    Al met al geloof ik er niks van en zie ik dit als een grote reclame stunt. En nog wel een hele vuile ook.


    Ex astris, sciencia

    FloortjeO schreef:
    (...)

    als je het hoofdstuk las, weet je dat een vriendin van haar het hoofdstuk heeft geactiveerd?
    Dan heeft ze het alsnog getypt.


    Life is hard and then we die

    Wow, het zou wel kut zijn als blijkt dat het echt is terwijl iedereen hier zegt dat 't fake is.. Niet dat we er ooit achter zullen komen, denk ik. Anyway, sterkte voor haar familie/vrienden/etc.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    I CALL SOUTH PARK!

    No srsly. Er staan een paar hoogst twijfelachtige dingen in. Zoals het blind worden: Hoe laten je spieren los door een bindweefselziekte? Spieren zijn geen bindweefsel. En dan zou ze blind zijn? er zou wat meer aan de hand zijn: Haar ogen zouden bijna uit haar kassen rollen gezien het feit dat ze hoofdzakelijk door spieren (en een zenuw) in de grote kas worden gehouden. En de andere dingen: Doktoren zullen niet snel zeggen dat iemand nog maar zoveel dagen te leven heeft. En een dergelijke ziekte lijkt me niet zo snel te kunnen verlopen dat je van prima in staat om rond te rennen gaat naar stervende.

    Ik betwijfel ook het bestaan van de ziekte. Ik zou graag de naam willen weten, dan kunnen we opzoeken of de ziekte uberhaupt bestaat.


    Why south park?
    Nou, in south park was er een aflevering over een zombie virus, die werd aangeduid als een virus waardoor je bindweefsel losliet.


    quidquid excusatio prandium pro

    FloortjeO schreef:
    (...)

    als je het hoofdstuk las, weet je dat een vriendin van haar het hoofdstuk heeft geactiveerd?

    Die persoon blijft ook echt een half uur online nadat ze hem geactiveerd heeft. Onlogisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PAPAROACH schreef:
    Wow, het zou wel kut zijn als blijkt dat het echt is terwijl iedereen hier zegt dat 't fake is.. Niet dat we er ooit achter zullen komen, denk ik. Anyway, sterkte voor haar familie/vrienden/etc.


    Dat bedoel ik :x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik vind dat we wel iets voor haar moeten doen met quizlet.. Haar herdenken op een bepaalde manier.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Tigger schreef:
    I CALL SOUTH PARK!

    No srsly. Er staan een paar hoogst twijfelachtige dingen in. Zoals het blind worden: Hoe laten je spieren los door een bindweefselziekte? Spieren zijn geen bindweefsel. En dan zou ze blind zijn? er zou wat meer aan de hand zijn: Haar ogen zouden bijna uit haar kassen rollen gezien het feit dat ze hoofdzakelijk door spieren (en een zenuw) in de grote kas worden gehouden. En de andere dingen: Doktoren zullen niet snel zeggen dat iemand nog maar zoveel dagen te leven heeft. En een dergelijke ziekte lijkt me niet zo snel te kunnen verlopen dat je van prima in staat om rond te rennen gaat naar stervende.

    Ik betwijfel ook het bestaan van de ziekte. Ik zou graag de naam willen weten, dan kunnen we opzoeken of de ziekte uberhaupt bestaat.


    Why south park?
    Nou, in south park was er een aflevering over een zombie virus, die werd aangeduid als een virus waardoor je bindweefsel losliet.


    Met je puntje dat dokters niet snel zeggen dat je nog maar even te leven hebt, ga ik niet echt akkoord.. Dat hebben ze bij mijn opa ook gedaan, weliswaar niet tegen hem.

    En ik snap dus inderdaad totaal niet hoe ze blind kan worden door een bindweefselziekte, maar ze had nog twee andere aandoeningen, zoals je in 'important' kan lezen.

    Ik heb al eens gezocht naar die ziekte van dat bindweefsel, maar google werkt voor het moment niet echt mee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmm.. het begint nu inderdaad wel twijfelachtig te worden, maar goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik :x


    Sorry, heb over je reactie heen gelezen. ;D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Sorry, heb over je reactie heen gelezen. ;D


    Waarom zeg je sorry? hha.

    Ik bedoelde het meer als een bevestiging (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Fake of niet fake dit gaat heel hard klinken ik vind het gewoon een schreeuw om aandacht.
    Al zou het niet fake zijn waarom zou je zeggen dat je dood gaat tegen honderden mensen die je niet kent? In mijn ogen is de dood is persoonlijks en als ik nog maar een uur te leven zou hebben zou ik mijn tijd wel anders aan spenderen dan aan een hoofdstuk te typen. Maar het zal wel aan mij liggen.
    Als dit Fake is waar ik al een vermoeden van had en nu ik al deze reacties heb gelezen is mijn vermoeden alleen maar groter geworden. Dan is ze gewoon fucking triest bezig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Door alles wat ik hierboven heb gelezen weet ik eigenlijk niet meer zo goed of ik het wel moet geloven, maar toch.. Waarom zou je zoiets verzinnen? Dat is wel heel ziek. En als het allemaal een grap blijkt te zijn heeft ze inderdaad een groot probleem met de mod's. Maar als het wel waar is, vind ik het echt heel erg. Dat stukje raakte me namelijk wel heel erg. In ieder geval, ik denk niet dat we er nog achter komen of het nou wel echt waar is of niet.


    The universal language of art.

    Gaisford schreef:
    (...)

    Waarom zeg je sorry? hha.

    Ik bedoelde het meer als een bevestiging (:


    O, laat maar. Dacht dat je 't zei omdat ik in principe herhaalde wat jij zei. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.