• Hoi iedereen die hier op geklikt heeft en die ik nu heel erg dankbaar ben (:
    Ik kreeg net een link toegestuurd van een vriendin. Er is een meisje op Quizlet die heel ernstig ziek is en nog één dag te leven heeft. Ze heeft een goodbye op Quizlet geschreven en ik wil jullie vragen om het even te lezen en misschien een reactie te schrijven om haar moed te geven?
    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/chapters/775789/goodbye/
    Echt, als jullie dit doen, dan ben ik jullie zo dankbaar <3
    Ik moet eerlijk zegggen: ik ken het meisje niet. Maar ik vind dat ze dit verdient, en ik hoop heel erg dat jullie het met me eens zijn <3
    Xxx Marith

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Inderdaad. Like: "Ja, ik wil nog even op Q hoor. Even snel wat tegen mijn lezers zeggen. Nee, laat mij maar pijn lijden maakt niet uit hoor."
    Suuuure (cat)


    Uhu, voor mij klopt het gewoon allemaal niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Audacity schreef:
    't Is wel heel laag om te faken dat je dood gaat .__. Maar ja, liever een trieste grap dan dat ze dit echt meemaakt.


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Ik vind het trouwens bijzonder raar dat wanneer ik haar beschrijving van de ziekte intik, meteen haar hoofdstuk krijg. Voorbeeld.


    comfort in c h a o s

    Ik snap -als het zo is- echt niet hoe iemand in staat kan zijn om zoiets te faken. ö


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik wil niet harteloos overkomen ofzo, maar als je een dodelijke ziekte hebt, weet je die naam van die ziekte echt wel en typ je geen "xD" meer in je afscheid?


    ars moriendi

    Gaisford schreef:
    Heel erg heftig ):

    Shortie schreef:
    Ik snap -als het zo is- echt niet hoe iemand in staat kan zijn om zoiets te faken. ö


    Don't be like the rest of them, darling

    Austen schreef:
    Ik vind het trouwens bijzonder raar dat wanneer ik haar beschrijving van de ziekte intik, meteen haar hoofdstuk krijg. Voorbeeld.


    Ik vind trouwens ook geen ziekte op internet die spontane bindweefselloslating beschrijft..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Notredame schreef:
    Ik wil niet harteloos overkomen ofzo, maar als je een dodelijke ziekte hebt, weet je die naam van die ziekte echt wel en typ je geen "xD" meer in je afscheid?

    Daar heb je zeker gelijk in.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:31 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shortie schreef:
    Ik snap -als het zo is- echt niet hoe iemand in staat kan zijn om zoiets te faken. ö

    Mensen doen alles voor aandacht, zelfs zulke dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mensen doen alles voor aandacht, zelfs zulke dingen.

    .. vooral op het internet, waar je toch een zekere anonimiteit geniet en je toch niet in real life wordt geconfronteerd met je leugens. Alles gaat vanachter dat veilige computertje.


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    (...)
    .. vooral op het internet, waar je toch een zekere anonimiteit geniet en je toch niet in real life wordt geconfronteerd met je leugens. Alles gaat vanachter dat veilige computertje.

    Jep en weet je die persoon is nu nog steeds online terwijl ze dat hoofdstuk een half uur geleden voor het laatste geupdate heeft. Je blijft ook echt zolang op Q. (cat)
    Ik zou niet eens op Q zijn gegaan. Als ik zou sterven zou ik iedereen die me dierbaar is bij me willen hebben en daarmee de laatste dagen/uren/minuten/seconden mee door willen brengen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wouw, toch wel bizar om te lezen.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Het is natuurlijk een ding dat je kan faken, want daardoor kom je makkelijk in de top. Persoonlijk snap ik zoiets niet echt, denk je niet even voordat je zoiets doet aan de mensen die dit echt hebben?
    Het kan zijn dat ze dit faked, maar ik ga er niet vanuit.
    Want hoe zielig is het, als ze het echt heeft?
    En werkelijk net is doodgegaan. En dan gaan wij een beetje lopen te lullen over dat het nep was etc. Tuurlijk, 75% dat ze het faked maar ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als mensen zulke dingen zouden gaan zeggen als ik daadwerkelijk zo iets vreselijks heb.
    Ik ben geen dokter, dus ik weet niet of haar medische verhaal nou klopte of niet. Maar hier ga ik van uit.
    Want hoe ziek ben je als je dit zou faken?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Notredame schreef:
    (...)
    .. vooral op het internet, waar je toch een zekere anonimiteit geniet en je toch niet in real life wordt geconfronteerd met je leugens. Alles gaat vanachter dat veilige computertje.


    Voor mij is dus gwn zoiets ondenkbaar dat je zoiets zou doen, en zou me zodra ik het deed ook verschrikkelijk schuldig voelen, ik vind dat de mensen die zoiets doen zoizo al ziek zijn, ziek omdat ze zoiets doen.


    Don't be like the rest of them, darling