• Hoi iedereen die hier op geklikt heeft en die ik nu heel erg dankbaar ben (:
    Ik kreeg net een link toegestuurd van een vriendin. Er is een meisje op Quizlet die heel ernstig ziek is en nog één dag te leven heeft. Ze heeft een goodbye op Quizlet geschreven en ik wil jullie vragen om het even te lezen en misschien een reactie te schrijven om haar moed te geven?
    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/chapters/775789/goodbye/
    Echt, als jullie dit doen, dan ben ik jullie zo dankbaar <3
    Ik moet eerlijk zegggen: ik ken het meisje niet. Maar ik vind dat ze dit verdient, en ik hoop heel erg dat jullie het met me eens zijn <3
    Xxx Marith

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Negligible schreef:
    Sorry, maar ik geloof het niet..
    Je aorta scheurt, de dokter laat dat gewoon gebeuren en jij hebt nog alle tijd van de wereld om terug te reageren op alle berichtjes?

    Nog een goed punt. De dokter zou je meteen naar de operatietafel sturen of je nu definitief laten inslapen. Hij zou je echt niet die pijn willen laten voelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik geloof het niet. Als ik hiervoor in de hel kom dan zij het zo, maar er zitten teveel dingen in het verhaal waardoor ik twijfel.
    Ten eerste typt diegene moeilijke woorden volledig uit op haar mobiel. Natuurlijk waarom ook niet, maar het lijkt me onlogisch om je druk te maken over zoiets als je bijna sterft. Ik zou in ieder geval die moeite niet doen. Ik heb wel betere dingen om mijn tijd aan te besteden.
    Ook schrijft ze dat haar aorta scheurt en dat ze er over een uur niet meer zal zijn. Why the fuck kom je op Q als je nog maar een uur te leven hebt? Ga met je familie praten en maak er het beste van. Je afscheid had je al geschreven dus is het nergens meer voor nodig om online te komen.
    En die persoon is nu nog steeds online en zoekt naar Quizen ofzo:


    Heel heel erg logisch als je dood gaat.

    Al met al geloof ik er niks van en zie ik dit als een grote reclame stunt. En nog wel een hele vuile ook.


    comfort in c h a o s

    DarkSavior schreef:
    Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik geloof het niet. Als ik hiervoor in de hel kom dan zij het zo, maar er zitten teveel dingen in het verhaal waardoor ik twijfel.
    Ten eerste typt diegene moeilijke woorden volledig uit op haar mobiel. Natuurlijk waarom ook niet, maar het lijkt me onlogisch om je druk te maken over zoiets als je bijna sterft. Ik zou in ieder geval die moeite niet doen. Ik heb wel betere dingen om mijn tijd aan te besteden.
    Ook schrijft ze dat haar aorta scheurt en dat ze er over een uur niet meer zal zijn. Why the fuck kom je op Q als je nog maar een uur te leven hebt? Ga met je familie praten en maak er het beste van. Je afscheid had je al geschreven dus is het nergens meer voor nodig om online te komen.
    En die persoon is nu nog steeds online en zoekt naar Quizen ofzo:


    Heel heel erg logisch als je dood gaat.

    Al met al geloof ik er niks van en zie ik dit als een grote reclame stunt. En nog wel een hele vuile ook.
    Thanks for saying what I thought.
    By the way, als er bewijs komt dat dit nep is dan gaat ze problemen krijgen met de mods, want dit gedrag valt onder faken.


    Life is hard and then we die

    Ik weet door wat ik hier boven gelezen heb ook niet meer wat ik er van moet vinden, ten eerste wil ik het niet geloven omdat het voor mij gewoon ook te erg lijkt en ten tweede WAAROM ZOU JE OOIT ZOIETS WILLEN FEAKEN? volgens mij ben je dan al goed ziek in je hooft.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Forbes schreef:
    (...)

    Dit bedoel ik dus. (:



    Oh en dan ben je mooi genaaid, shit. Als het echt zo is is dat kind echt sneu. 0.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    TheRumIsGone schreef:
    Ik weet door wat ik hier boven gelezen heb ook niet meer wat ik er van moet vinden, ten eerste wil ik het niet geloven omdat het voor mij gewoon ook te erg lijkt en ten tweede WAAROM ZOU JE OOIT ZOIETS WILLEN FEAKEN? volgens mij ben je dan al goed ziek in je hooft.


    Misschien doordat ze hierdoor in de top komt?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    (...)

    Misschien doordat ze hierdoor in de top komt?
    Das een goed motief ja...


    Life is hard and then we die

    Forbes schreef:
    (...)

    Misschien doordat ze hierdoor in de top komt?


    Maar ze gaat er net zo hard weer uit als het allemaal een leugen blijkt en ze, zoals PUKKELxDING al zegt, troubles heeft met de mod's.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nog een goed punt. De dokter zou je meteen naar de operatietafel sturen of je nu definitief laten inslapen. Hij zou je echt niet die pijn willen laten voelen.


    Ja, inderdaad.. Ze zegt ook zelf dat ze voor euthanasie heeft gekozen, maar dan zullen ze echt niet wachten tot je aorta definitief begint te scheuren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De gedachte dat het ook wel eens niet waar zou kunnen zijn was dus nevernooitniet bij mij opgekomen, hahaha (: Maar misschien hebben jullie gelijk en ben ik veel te goedgelovig. Misschien ook niet en heeft ze het gewoon raar verwoord. Maar daar komen we niet zo makkelijk achter volgens mij.
    Hoewel ik nu niet helemaal meer weet wat ik moet geloven, wil ik jullie allemaal wél heel erg bedanken dat jullie de moeite hebben genomen om dit te lezen, echt, thank you!
    xxx


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Negligible schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad.. Ze zegt ook zelf dat ze voor euthanasie heeft gekozen, maar dan zullen ze echt niet wachten tot je aorta definitief begint te scheuren.

    Inderdaad. Like: "Ja, ik wil nog even op Q hoor. Even snel wat tegen mijn lezers zeggen. Nee, laat mij maar pijn lijden maakt niet uit hoor."
    Suuuure (cat)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar laten we het wel netjes houden he, niet dat het niet netjes is maar voor eventuele andere reacties.


    Life is hard and then we die

    xxmarithxx schreef:
    De gedachte dat het ook wel eens niet waar zou kunnen zijn was dus nevernooitniet bij mij opgekomen, hahaha (: Maar misschien hebben jullie gelijk en ben ik veel te goedgelovig. Misschien ook niet en heeft ze het gewoon raar verwoord. Maar daar komen we niet zo makkelijk achter volgens mij.
    Hoewel ik nu niet helemaal meer weet wat ik moet geloven, wil ik jullie allemaal wél heel erg bedanken dat jullie de moeite hebben genomen om dit te lezen, echt, thank you!
    xxx


    Volgens mij zullen we het wel merken als ze morgen of dergelijke nog online komt.. Ik kan zoiets gewoon niet geloven, omdat er te veel dingen zijn die voor mij niet kloppen. En normaal ben ik ook redelijk goedgelovig, maar dan misschien op andere vlakken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oké, ik heb net dus die Important! * gelezen en daar klopt echt heel veel niet in. Meestal is maagzuur namelijk niet knalgroen, maar wit? Lol. Kan ook aan mij liggen hoor en als je geen vocht meer in je lichaam hebt, dan ben je dood.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    't Is wel heel laag om te faken dat je dood gaat .__. Maar ja, liever een trieste grap dan dat ze dit echt meemaakt.


    i put the fun in funeral