• Hoi iedereen die hier op geklikt heeft en die ik nu heel erg dankbaar ben (:
    Ik kreeg net een link toegestuurd van een vriendin. Er is een meisje op Quizlet die heel ernstig ziek is en nog één dag te leven heeft. Ze heeft een goodbye op Quizlet geschreven en ik wil jullie vragen om het even te lezen en misschien een reactie te schrijven om haar moed te geven?
    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/chapters/775789/goodbye/
    Echt, als jullie dit doen, dan ben ik jullie zo dankbaar <3
    Ik moet eerlijk zegggen: ik ken het meisje niet. Maar ik vind dat ze dit verdient, en ik hoop heel erg dat jullie het met me eens zijn <3
    Xxx Marith

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Damn, dat is echt zo erg en verschrikkelijk heftig =( Ik heb een reactie voor d'r achtergelaten en een kudo gegeven, al is 't dan een klein gebaar, de top verdient ze om te laten zien dat er aan d'r wordt gedacht door de mensen op Q.


    “Love is a contradiction.”

    xxmarithxx schreef:
    (...)

    Misschien wel. Maar ik geloof echt dat dit niet fake is. Volgens deze goodbye is er gedurende haar verhaal constant een update geweest van haar toestand, en ik geloof dat als mensen er écht alleen maar aandacht mee willen trekken, ze dit niet zo lang en serieus doen. Ik geloof haar, en ik hoop met mij nog andere mensen (:


    Ik heb die dingen even doorgelezen, yay no life. Maar er staan behoorlijk wat medische fouten in en er klopt weinig van, sorry voor de teleurstelling...


    Your make-up is terrible

    Thank you so much! Jullie doen het gewoon! Okee, ik ben jullie dankbaar <3 Awh, het is zooo mooi om te zien dat er in de wereld, op één site, gewoon zo'n eenheid is als je er aandacht aan geeft. De mensen die nu al gereageerd hebben: echt heel erg bedankt! <3


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Ik weet nou niet of ik dit helemaal moet geloven... Ik zou mijn laatste uren in ieder geval niet spenderen aan het schrijven van een hoofdstuk op Quizlet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb die dingen even doorgelezen, yay no life. Maar er staan behoorlijk wat medische fouten in en er klopt weinig van, sorry voor de teleurstelling...


    Ik weet het niet. Misschien ben ik te goedgelovig. Maar stel dat het wel zo is, dan vind ik dat ze dit verdient. Sowieso vind ik het echt heel mooi om te zien dat er zoveel mensen zijn die iets over hebben voor een ander, en ik ben blij dat ik dat nu weet (:


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Assassin schreef:
    Ik heb die dingen even doorgelezen, yay no life. Maar er staan behoorlijk wat medische fouten in en er klopt weinig van, sorry voor de teleurstelling...


    Dat zou echt fucked up zijn. .____________.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Theluji schreef:
    Wauw, dat hoofdstuk heeft me echt geraakt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb die dingen even doorgelezen, yay no life. Maar er staan behoorlijk wat medische fouten in en er klopt weinig van, sorry voor de teleurstelling...


    Ten eerste: Denk je serieus dat iemand alles in één keer kan onthouden wat een dokter verteld? Dat is onmogelijk.
    Ten tweede, ik heb liever dat het niet zo is en dat ik het wel heb gezegt dan andersom.


    NOMNOMNOMNOMNOM

    Theluji schreef:
    Wauw, dat hoofdstuk heeft me echt geraakt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat zou echt fucked up zijn. .____________.


    I know, stiekem hoop ik dat die 'vriendin' gewoon heel dom is maarja.


    Your make-up is terrible

    Echt heftig, ik hoop aan de ene kant dat het niet echt waar is, want het lijkt me echt verschrikkelijk als je zo iets moet meemaken -en weet dat je elk moment dood zal gaan...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik geloof het niet. Als ik hiervoor in de hel kom dan zij het zo, maar er zitten teveel dingen in het verhaal waardoor ik twijfel.
    Ten eerste typt diegene moeilijke woorden volledig uit op haar mobiel. Natuurlijk waarom ook niet, maar het lijkt me onlogisch om je druk te maken over zoiets als je bijna sterft. Ik zou in ieder geval die moeite niet doen. Ik heb wel betere dingen om mijn tijd aan te besteden.
    Ook schrijft ze dat haar aorta scheurt en dat ze er over een uur niet meer zal zijn. Why the fuck kom je op Q als je nog maar een uur te leven hebt? Ga met je familie praten en maak er het beste van. Je afscheid had je al geschreven dus is het nergens meer voor nodig om online te komen.
    En die persoon is nu nog steeds online en zoekt naar Quizen ofzo:


    Heel heel erg logisch als je dood gaat.

    Al met al geloof ik er niks van en zie ik dit als een grote reclame stunt. En nog wel een hele vuile ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xMegaaMendyx schreef:
    (...)

    Ten eerste: Denk je serieus dat iemand alles in één keer kan onthouden wat een dokter verteld? Dat is onmogelijk.
    Ten tweede, ik heb liever dat het niet zo is en dat ik het wel heb gezegt dan andersom.


    Lolol, nee de dingen ze beschreef kloppen gewoon niet, zoals groen overgeven en doodgaan nadat je je nieren kwijt bent. Een dokter zou dat nóóit zeggen.


    Your make-up is terrible

    Sorry, maar ik geloof het niet..
    Je aorta scheurt, de dokter laat dat gewoon gebeuren en jij hebt nog alle tijd van de wereld om terug te reageren op alle berichtjes?

    En trouwens, ze zegt dat ze euthanasie laat plegen zodat ze het scheuren en dergelijke niet zou hoeven meemaken. Maar nu is die wel al aan het scheuren?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DarkSavior schreef:
    Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik geloof het niet. Als ik hiervoor in de hel kom dan zij het zo, maar er zitten teveel dingen in het verhaal waardoor ik twijfel.
    Ten eerste typt diegene moeilijke woorden volledig uit op haar mobiel. Natuurlijk waarom ook niet, maar het lijkt me onlogisch om je druk te maken over zoiets als je bijna sterft. Ik zou in ieder geval die moeite niet doen. Ik heb wel betere dingen om mijn tijd aan te besteden.
    Ook schrijft ze dat haar aorta scheurt en dat ze er over een uur niet meer zal zijn. Why the fuck kom je op Q als je nog maar een uur te leven hebt? Ga met je familie praten en maak er het beste van. Je afscheid had je al geschreven dus is het nergens meer voor nodig om online te komen.
    En die persoon is nu nog steeds online en zoekt naar Quizen ofzo:


    Heel heel erg logisch als je dood gaat.

    Al met al geloof ik er niks van en zie ik dit als een grote reclame stunt. En nog wel een hele vuile ook.


    Dit bedoel ik dus. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.