• Hoi iedereen die hier op geklikt heeft en die ik nu heel erg dankbaar ben (:
    Ik kreeg net een link toegestuurd van een vriendin. Er is een meisje op Quizlet die heel ernstig ziek is en nog één dag te leven heeft. Ze heeft een goodbye op Quizlet geschreven en ik wil jullie vragen om het even te lezen en misschien een reactie te schrijven om haar moed te geven?
    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/chapters/775789/goodbye/
    Echt, als jullie dit doen, dan ben ik jullie zo dankbaar <3
    Ik moet eerlijk zegggen: ik ken het meisje niet. Maar ik vind dat ze dit verdient, en ik hoop heel erg dat jullie het met me eens zijn <3
    Xxx Marith

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    Agreed en gedaan.


    NOMNOMNOMNOMNOM

    Dat is behoorlijk heftig zeg...


    Your make-up is terrible

    Gedaan. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Dat is behoorlijk heftig zeg...


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik hou niet zo van het laatste afscheid bericht op internet :/
    Ik weet niet waarom, maar veel mensen faken ermee. Heel moeilijk om zulke dingen te geloven of niet. -Heel misschien klink voor sommige een beetje gemeen...-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Ik hou niet zo van het laatste afscheid bericht op internet :/
    Ik weet niet waarom, maar veel mensen faken ermee. Heel moeilijk om zulke dingen te geloven of niet. -Heel misschien klink voor sommige een beetje gemeen...-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    RainbowShine schreef:
    Ik hou niet zo van het laatste afscheid bericht op internet :/
    Ik weet niet waarom, maar veel mensen faken ermee. Heel moeilijk om zulke dingen te geloven of niet. -Heel misschien klink voor sommige een beetje gemeen...-


    Misschien wel. Maar ik geloof echt dat dit niet fake is. Volgens deze goodbye is er gedurende haar verhaal constant een update geweest van haar toestand, en ik geloof dat als mensen er écht alleen maar aandacht mee willen trekken, ze dit niet zo lang en serieus doen. Ik geloof haar, en ik hoop met mij nog andere mensen (:


    When life gives you a 100 reasons to cry, show life you've got a 1000 reasons to smile.

    *luistert tegelijk ook nog een gevoelige nummer* (T-T)


    Shoganai i ne~

    xxmarithxx schreef:
    (...)

    Misschien wel. Maar ik geloof echt dat dit niet fake is. Volgens deze goodbye is er gedurende haar verhaal constant een update geweest van haar toestand, en ik geloof dat als mensen er écht alleen maar aandacht mee willen trekken, ze dit niet zo lang en serieus doen. Ik geloof haar, en ik hoop met mij nog andere mensen (:

    je moet is raden wat mensen allemaal doen om lezers te krijgen. het is soms gewoon gestoord. Ik zie het eerder als faken, maar daar ga ik niet over oordelen. Ik zit tenslotte toch allen maar achter mijn pc mijn leventje te leiden :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heel erg heftig ):


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Assassin schreef:
    Dat is behoorlijk heftig zeg...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    RainbowShine schreef:
    Ik hou niet zo van het laatste afscheid bericht op internet :/
    Ik weet niet waarom, maar veel mensen faken ermee. Heel moeilijk om zulke dingen te geloven of niet. -Heel misschien klink voor sommige een beetje gemeen...-

    Dit, maar ik geloof dit wel. Wat moet dat vreselijk moeilijk zijn zeg. Sterkte aan alle mensen die haar kennen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Inderdaad! Ze verdient het echt! <3


    Hakuna Matata

    Goed zo Marith!!
    Had ik al gedaan, maar het is echt zooo zielig!!!
    Maar echt knap van haar dat ze dat doet!


    Live Is A Party

    Wauw, dat hoofdstuk heeft me echt geraakt.