• Ik ga mijn profielwerkstuk* doen in het vak wiskunde (met biologie).
    Eerst had ik dus Nederlands en biologie, maar dat heb ik veranderd. Nu ga ik dus voor wiskunde en biologie. Ik zie daar veel meer mogelijkheden in. (Iemand ideeën, die zijn altijd handig meegenomen.)
    Maar dat is nog niet het leukste, het leukste is als je dat tegen je vriendinnen vertelt en ze trekken een gezicht alsof je van Mars komt. So. Much. Win.
    Dus doet iemand nog zijn/haar profielwerkstuk over wiskunde, of een ander exotisch vak?

    *profielwerkstuk moeten we in Nederland maken in de eindexamenklas om te laten zien hoe goed je kunt onderzoeken en welke onderzoeksmethodes je hebt geleerd of zoiets. Het is in ieder geval een onderzoek wat iedereen moet doen, maar iedereen mag zelf weten waarover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stinson schreef:
    Ik hoef er volgend jaar (of eind dit jaar) pas mee bezig. Maar ik wil hem waarschijnlijk over filosofie doen. (:


    Ik heb het nog lang niet, maar filosofie lijkt mij inderdaad wel chill. Dat is ook lekker makkelijk te combineren met andere vakken :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nein, ik doe maatschappijleer en economie. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had mijn profielwerkstuk gemaakt over geschiedenis, mijn lievelingsvak. En ik had er een 9 voor, dus ik was super blij ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?