• Ik ga mijn profielwerkstuk* doen in het vak wiskunde (met biologie).
    Eerst had ik dus Nederlands en biologie, maar dat heb ik veranderd. Nu ga ik dus voor wiskunde en biologie. Ik zie daar veel meer mogelijkheden in. (Iemand ideeën, die zijn altijd handig meegenomen.)
    Maar dat is nog niet het leukste, het leukste is als je dat tegen je vriendinnen vertelt en ze trekken een gezicht alsof je van Mars komt. So. Much. Win.
    Dus doet iemand nog zijn/haar profielwerkstuk over wiskunde, of een ander exotisch vak?

    *profielwerkstuk moeten we in Nederland maken in de eindexamenklas om te laten zien hoe goed je kunt onderzoeken en welke onderzoeksmethodes je hebt geleerd of zoiets. Het is in ieder geval een onderzoek wat iedereen moet doen, maar iedereen mag zelf weten waarover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HBO, jeweetzelluf.
    Dus nee :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope. Ik heb hem gedaan voor het vak geschiedenis.


    I am an idiot, I move.

    Aurelia schreef:
    HBO, jeweetzelluf.
    Dus nee :].


    Ja, maar daarvoor heb je toch wel een pws moeten maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nope. Heb hem over Nederlands en fotografie gedaan..
    Maar wij moeten nu wel een werkstuk schrijven over de gulden snede en fibacci. Misschien kun je daar iets mee?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik krijg daar volgend jaar info over en het jaar erop moet ik hem dan maken (zit nu in 4VWO)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben Belg. (:
    Ik snap wel zo ongeveer wat je bedoelt, maar ik kan zo niet even iets soortgelijks zeggen. Oke. Buiten het feit dat vrienden (die niet in mijn klas zitten) mij raar aankijken als ik zeg dat ik acht uur wiskunde wil volgen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb het gedaan voor natuurkunde. Maar dat is op zich niet zo heel raar, haha. Over de couveuse :') En met het practicum hebben we zelf de couveuse aan het werken gemaakt, dus dat was echt heel leuk om te laten zien :'D


    To live would be an awfully big adventure

    zoek es een interessante wiskundige kwestie :') die zijn er genoeg


    Life is hard, just break it with your head <3

    Al gemaakt, had een 9 voor m'n profielwerkstuk. :Y)


    Life is hard and then we die

    Trouwens, wiskunde en biologie, misschien erfelijkheid op grote schaal onderzoeken?


    Life is hard and then we die

    Salamander schreef:
    Nope. Ik heb hem gedaan voor het vak geschiedenis.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet alleen dat mijn broer het vak Natuurkunde gekozen heeft en daarvoor een brug heeft gemaakt, waarvan hij alle berekeningen en zo er ook bij heeft gedaan. Maarja.. dat is dus wel echt Natuurkunde :/


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik hoef er volgend jaar (of eind dit jaar) pas mee bezig. Maar ik wil hem waarschijnlijk over filosofie doen. (:

    Ik doe het over Aardrijkskunde en ik moet morgen een paar onderwerpen hebben bedacht, maar ik weet niks...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb mijn profielwerkstuk in het kader van Maatschappijleer en Aardrijkskunde gehouden en het gehad over het internationale aspect van het (verrassing verassing..) WK voetbal. (nerd)


    ars moriendi