• Ik ga mijn profielwerkstuk* doen in het vak wiskunde (met biologie).
    Eerst had ik dus Nederlands en biologie, maar dat heb ik veranderd. Nu ga ik dus voor wiskunde en biologie. Ik zie daar veel meer mogelijkheden in. (Iemand ideeën, die zijn altijd handig meegenomen.)
    Maar dat is nog niet het leukste, het leukste is als je dat tegen je vriendinnen vertelt en ze trekken een gezicht alsof je van Mars komt. So. Much. Win.
    Dus doet iemand nog zijn/haar profielwerkstuk over wiskunde, of een ander exotisch vak?

    *profielwerkstuk moeten we in Nederland maken in de eindexamenklas om te laten zien hoe goed je kunt onderzoeken en welke onderzoeksmethodes je hebt geleerd of zoiets. Het is in ieder geval een onderzoek wat iedereen moet doen, maar iedereen mag zelf weten waarover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PUKKELxDING schreef:
    Trouwens, wiskunde en biologie, misschien erfelijkheid op grote schaal onderzoeken?


    Oh, dat is cool! *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb hem bij Engels gedaan, over 'the battle of Culloden' en ik kreeg vandaag mijn cijfer terug; een 9,9! (krul)
    Verder ben ik niet zo thuis in wiskunde en ook niet in combinatie met biologie, sorry.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wanneer je wiskunde en bio koppelt kom je al snel uit bij genetica. Dus je zou iets in die richting kunnen doen. Mijn nichtje wilde bio en/of wiskunde doen (er waren twee mensen die met haar wilden en allebei iets anders wilden. Zij zat te twijfelen. Vandaar).
    Ikzelf zal er eind volgend jaar aan moeten beginnen. Heb nog geen idee wat en met wie ik het ga doen.


    Happy Birthday my Potter!

    ik ben bezig met een pws met als vak scheikunde...moest het eigenlijk allang afhebben, maar door omstandigheden heb ik tot volgend jaar...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben nog steeds aan het nadenken over mijn onderwerp voor pws. Ik ga denk ik, iets doen met de vakkan Nederlands en/of geschiedenis.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik hoef 'm nooit te doen. :3
    Zit dit jaar in 4havo, maar ga volgend jaar naar mbo-opleiding. :')

    Ik heb dit jaar mijn profielwerkstuk afgerond met een 8,2 ^^ had het alleen gedaan en alleen voor het vak biologie. Over Bloeddonorschap.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Engels, ben bijna kaar, hoef hem pas volgend jaar af te hebben :Y)

    maar wel origineel, wiskunde. ik ken weinig mensen die wiskunde doen.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb mijn PWS gemaakt bij biologie, over het toch best wel 'exotische' onderwerp Munchhausen by Proxy.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Op onze school doen bijna alle meisjes N&T... Ik ben stoer dat ik C&M doe :3
    Maar ik zit in de vierde, dus hoef daar nog niet over na te denken (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Klinkt wel interessant, biologie gecombineerd met wiskunde. Ik heb zelf mijn PWS bij Engels gedaan, over speeches. Een 10 voor gekregen. :)

    Ik had hem bij geschiedenis over de Solidarnosc in Polen. Ik ben een Poolse dus daarom heb ik het daarover gedaan (:
    Een vriendin van mij had wiskunde, over de ringen van Saturnus en die andere planeet met ringen (naam vergeten).


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij moesten PWS over minstens 3 vakken doen. Was een klasgenoot die deed het over wiskunde, geschiedenis en maatschappijleer. Zij heeft onderzocht of je (familie) afkomst en de maatschappij waarin je opgroeid invloed hebben op de soorten geschiedenis waarin je goed bent.
    Gewoon door voor bijde onderwerpen een vragenlijst te maken en die door 200 examenleerlingen te laten invullen. Resultaten voor de 3 mogelijke uitkomsten uitwerken in tabellen, grafiekjes en al dat soort zooi en klaar. Ze heeft een 9 gekregen.

    Als je wiskunde hebt kun je dit gewoon met alle vakken die je hebt doen...

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:36 ]

    Nope, de mijne ging over de invloed van jongerentaal op het A(B)N. Ik had er een 9 voor.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 0:45 ]


    Bad decisions make good stories.

    Biologist schreef:
    (...)

    Ja, maar daarvoor heb je toch wel een pws moeten maken?

    Jawel, maar de vraag was: doet iemand zijn profielwerkstuk over [naam aantal vakken]. En ik doe m'n PWS nergens over omdat ik 'm al gehad heb.


    No growth of the heart is ever a waste