• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Hmm, nee. Maar ik weet dat er iets mis is met jouw hersenkronkels, dus ik trek het me niet aan."
    Ik sluit mijn mond die net opengevallen is en frons mijn wenkbrauwen terwijl ik wat meer onderuit zak in het warme water. Ik voel me plots heel erg naakt en afgewezen. En dat is eng want niemand, op Fedea na blijkbaar, heeft ooit zo'n soort macht over me gehad.
    Ik ben compleet in de war als ze plots weer naar me toeschuift en me kust.
    "Maar dat gevoel is helemaal wederzijds," fluistert ze.
    Ik slik even en kijk haar vragend aan. Op dit moment heb ik geen idee wat ik moet denken, laat staan wat te zeggen.
    Ik zet mijn elleboog op de badrand en laat mijn hoofd in mijn hand rusten. Met mijn andere hand krab ik even aan mijn kin waardoor het water er vanaf druipt.
    "Dus... Wat moet ik nu doen?" vraag ik dan maar, omdat ik het zelf niet meer weet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik trek haar naar me toe. 'Je weet wat ik wil.' Ik til haar op zodat ze haar benen rond mijn middel kan slaan. Ik kijk naar haar en kus haar. 'Het enige dat ik wil ben jij.'

    Madeline

    Ik voel hoe hij een tweede vinger naar binnen brengt en zijn tong nog sneller gaat. Mijn onderbuik trekt samen en ik mijn hoogtepunt is gehaald.

    Fedea

    "Dus... Wat moet ik nu doen?"
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan.
    "Meestal kus je me terug, zoiets," ik kus hem zacht, "en zeg of doe je iets heel liefs dat alleen jij kan."
    Ik glimlach even.
    "Ik begrijp je niet helemaal," geef ik toe en druk een kus op zijn neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    Hij trekt me tegen zich aan en tilt me op. Nog net op tijd weet ik zowel mijn als zijn handdoek weg te rukken.
    "Je weet wat ik wil. Het enige dat ik wil ben jij."
    Ik sla mijn benen om zijn middel en hou mijn armen stevig om zijn hals heen. Vervolgens druk ik mijn lippen op de zijne en kijk hem dan in de ogen.
    "Waar, hoe? Jij mag beslissen, liefje," prevel ik tegen zijn lippen aan. "Ik doe alles."

    Irial

    Er is geen twijfel mogelijk wanneer Madeline haar hoogtepunt bereikt. Ik ga rustig naast haar liggen en druk zachte kusjes op haar wang en in haar hals om haar even te laten bekomen voor we verder gaan.
    "Ik hou zoveel van je," fluister ik opgewonden in haar oor terwijl ik mezelf eindelijk van mijn broek kan verlossen. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg het niet omdat ik haar in bed wil krijgen met die woorden maar omdat ik wil dat ze weet dat het zo blijft ook al zou ze nu niet verder willen.
    Ik slaak een opgeluchte zucht als mijn broek op de grond beland en mijn kleine vriend wat meer ruimte heeft. Hoewel, mijn boxer kan ook niet echt verhullen hoe opgewodnen ik ben.

    Atreyu

    "Meestal kus je me terug, zoiets en zeg of doe je iets heel liefs dat alleen jij kan. Ik begrijp je niet helemaal," zegt ze waarop ze een kusje op mijn neus drukt.
    Als ik zo'n labiel tekenfilmfiguurtje geweest was, dan was mijn ene oog nu als een gek beginnen knipperen.
    "Jij snapt het niet?" vraag ik ongelovig, maar rustig. "Je... Je-" Ik wijs naar de andere kant van het bad waar ze net zat omdat ik niet uit mijn woorden kom. "En ik- en nu-"
    Ik besluit maar de brui te geven aan de uitleg waar ze waarschijnlijk toch niks wijzers uit wordt en laat mezelf volledig onder water verdwijnen. Ik blaas alle lucht uit mijn longen zodat het bad gevuld wordt met bubbels.
    Ietwat minder van streek kom ik terug boven.
    "Negeer dat," zeg ik met wapperende hand. "Ik ben nog niet zo goed wakker, geloof ik," vervolg ik met een verontschuldigende blik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik glimlach. 'Als je maar weet dat je dit niet MOET doen. ' ik kus haar en loop met haar rustig naar het bed toe wat mij op dit moment het meest geschikt lijkt. Daar leg ik haar voorzichtig neer en buig me over haar heen om haar te kunnen kussen.

    Madeline

    Ik adem nog wwt hijgerig maar draai me naar hem toe. 'Ik hou ook van jou. ' fluister ik en ga dichter bij hem liggen. Ik druk mijn lippen op die van hem. Aan zijn boxer was te zien dat hij dit toch ook wel erg leuk vond.

    Rey

    Haar kreuntjes winden me op, waardoor ik mijn orgasme ook voel naderen.
    Gretig kus ik haar terug, en mijn hand gaat weer op zoek naar de hare. Net wanneer ik onze vingers verstrengeld heb, voel ik mijn hoogtepunt komen en ik smoor mijn luid gekreun door mijn lippen op de hare te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Jij snapt het niet? Je... Je- En ik- en nu-"
    Ik kijk hoe hij onder water verdwijnt en het hele bad vult met bubbels.
    "Negeer dat. Ik ben nog niet zo goed wakker, geloof ik."
    Fronsend kijk ik hem aan en schud zacht mijn hoofd.
    "Atreyu Guarin, soms doe je echt vreselijk raar."
    Ik grinnik even en druk zacht mijn lippen op de zijne en haal een hand door zijn natte haren.
    "Maar ik denk dat als dat niet zo was, ik hier nu niet zou zitten."
    Ik druk plagerig kleine kusjes op zijn lippen terwijl ik helemaal tegen hem aankruip. Ik sluit mijn ogen en verstrengel onze vingers.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen zijn lippen aan en kijk even in zijn ogen.
    "Hoe raar je ook mag zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    Haar kreuntjes winden me op, waardoor ik mijn orgasme ook voel naderen.
    Gretig kus ik haar terug, en mijn hand gaat weer op zoek naar de hare. Net wanneer ik onze vingers verstrengeld heb, voel ik mijn hoogtepunt komen en ik smoor mijn luid gekreun door mijn lippen op de hare te drukken.


    Faye
    Zijn gekreun zorgt er alleen maar voor dat mijn orgasme zich dichter nadert. Ik mompel zijn naam nog zachtjes, waarna een lange kreun mijn lippen verlaat en ik trillend klaar kom. Ik voel de spieren in mijn lichaam zich ontspannen en laat mijn hoofd op het kussen zakken. Nog met mijn ogen gesloten kom ik op adem en haal mijn hand dan zachtjes door zijn haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Als je maar weet dat je dit niet moet doen," zegt Liam.
    Ik glimlach en kus hem meer dan graag terug als ik zijn lippen op de mijne voel. Ik raak helemaal vertederd als hij me zacht op bed neerlegt en over me heen buigt om te kussen.
    "Dat weet ik," fluister ik tussen het zoenen door. "Maar ik doe het graag."
    Mijn handen glijden over zijn rug terwijl ik alles wat ik op dit moment voor hem voel in een kus probeer te stoppen.
    Ik zou mezelf op dit moment het gelukkigste meisje op aarde durven noemen.

    Irial

    "Ik hou ook van jou," fluistert Madeline terwijl ze tegen me aan komt liggen.
    Ik voel haar warme lippen op de mijne en kus haar liefdevol terug. Mijn handen glijden voorzichtig over haar zachte lichaam. Ik laat een hand in haar haar glijden en bijt zachtjes op haar onderlip.
    Even lig ik te twijfelen, maar uiteindelijk neem ik dan toch met mijn vrije hand een van de hare beet om die vervolgens langzaam naar mijn kruis te leiden.

    Atreyu

    "Atreyu Guarin, soms doe je echt vreselijk raar. Maar ik denk dat als dat niet zo was, ik hier nu niet zou zitten. Ik hou van je. Hoe raar je ook mag zijn."
    Ondertussen is ze helemaal tegen me aangekropen. Ik leg mijn handen op haar kont en geef haar een duwtje zodat ze wat beter op mijn schoot zit. Nog nooit ben ik zo blij geweest dat ik zo'n ruim bad heb. Mijn handen glijden omhoog en terwijl de ene op haar onderrug blijft rusten, stopt de andere pas wanneer ik haar nek beet heb.
    "Kom hier jij," grom ik met een kleine grijns.
    Ik druk mijn lippen op de hare om haar te kussen zoals ik nog niet veel gedaan heb. Dit soort kussen bewaar ik liefst voor speciale momenten en hoewel ik niet weet wat er nu zo speciaal aan is, voelt het gewoon juist.
    Gezien ze me toch al raar vindt, besluit ik dat het niet veel uit maakt om haar te laten weten wat er nu in me om gaat. Ik breng mijn lippen naar haar oor en sabbel even op haar oorlel.
    "Doe je straks een jurkje aan?" fluister ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn ademhaling is trillerig en happerd een beetje. 'Kom hier. 'Prevel ik zachtjes en leun verder over haar heen voor nog een kus. Mijn vingers glijden over de huid van haar lichaam en verkennen elk stukje ervan.

    Madeline

    Mijn hand leidt hij naar zijn kruis. Ik glimlach en laat voorzichtig mijn vingers in zijn boxer glijden. Ik kijk naar zijn gezicht voor een reactie als ik er zachte rukjes aan geef.

    Camargue

    "Kom hier," mompelt Liam.
    Ik moet even lachen als ik merk hoe opgewonden hij al is. Ik schuif wat naar onder zodat hij makkelijker bij mijn lippen kan. Ik leg mijn armen om zijn nek en geniet van de kus die hij me geeft.
    Als ik zijn vingers over mijn lichaam voel glijden, ontsnapt er een kreuntje aan mijn lippen. Die jongen heeft zulke zachte handen dat het strafbaar zou moeten zijn.
    "Ik hou van je, Liam Oliver Sanz," zeg ik zacht en liefdevol tegen zijn lippen aan.

    Irial

    Madeline aarzelt niet om haar vingers in mijn boxer te laten glijden. Bijna meteen begint ze me te rukken. Ik slik even en sluit genietend mijn ogen. Mijn lippen zoeken de hare en ik kus haar teder.
    Mijn handen glijden over haar armen, langs haar zij om uiteindelijk zachtjes haar borsten te strelen.
    Met één hand trek ik het nachtkastje naast me open en haal er alvast een condoom uit. Ik leg het tussen ons in zodat we straks niet te ver moeten zoeken.
    Plagerig lik ik even over haar lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Forbes schreef:
    (...)

    Faye
    Zijn gekreun zorgt er alleen maar voor dat mijn orgasme zich dichter nadert. Ik mompel zijn naam nog zachtjes, waarna een lange kreun mijn lippen verlaat en ik trillend klaar kom. Ik voel de spieren in mijn lichaam zich ontspannen en laat mijn hoofd op het kussen zakken. Nog met mijn ogen gesloten kom ik op adem en haal mijn hand dan zachtjes door zijn haar.


    Rey

    Ik voel haar onder me klaarkomen, en voel dat het bij mij ook zo ver is. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare, en laat me zuchtend van haar af rollen. Ik houd nog even mijn ogen gesloten, en knijp zacht in haar hand, die nog steeds in de mijne ligt. Wanneer ik haar hand door mijn haren voel gaan, open ik mijn ogen en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Aandachtig kijk ik hem aan wanneer hij van me afrolt. Ik voel zijn hand zachtjes in de mijne knijpen en geef een kneepje terug. Mijn hart klopt opvallend hard in mijn keel, maar dat negeer ik. Wanneer hij zijn ogen opent en me glimlachend aankijkt druk ik mijn lippen kort op de zijne en grinnik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Kom hier jij."
    Ik giechel zachtjes en kus hem gretig terug. Ik leg mijn armen om zijn hals en sluit mijn ogen. De vlinders in mijn buik gaan weer heftig tekeer. Een kreun ontsnapt aan mijn lippen wanneer hij op mijn oorlel sabbelt.
    "Doe je straks een jurkje aan?"
    Zijn hese stem doet me rillen. Lichtjes geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Was het dan de bedoeling dat ik nog kleren aantrok vandaag?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    Ik voel haar zachte lippen op de mijne, maar laat me al snel weer gaan. Ik kus haar iets langer terug en leg mijn armen om haar middel.
    "Wauw," breng ik zacht uit.
    Glimlachend kijk ik in haar ogen en druk een kusje op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.