• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kus hem gepasioneerd terug en leg mijn armen rond zijn nek. Als onze lippen elkaar even los laten kijk ik hem weer aan. 'Ik ben zo blij dat mijn ouders je aardig vinden.' Fluister ik en kijk hen gelukzalig aan. Ik had verwacht dat mijn vader veel moeilijker zou doen.

    Liam

    'Karaoke?' Vraag ik lachend en sta op. 'Ik vind het prima hoor. Wie komen er dan allemaal?' Het is voor mijn gevoel al zo lang geleden da we iets leuks gedaan hebben met zijn alle.

    Irial

    Ik geniet ervan hoe Maddie me terug kust. Tijdens een adempauze kijkt ze me in de ogen.
    "Ik ben zo blij dat mijn ouders je aardig vinden," fluistert ze.
    Ik grinnik even en laat een brede grijns op mijn gezicht verschijnen. Gespeeld nonchalant haal ik mijn schouders op.
    "Niemand kan aan mijn charmes weerstaan," lach ik.
    Voor ze kan protesteren, druk ik mijn lippen weer op die van haar.

    Camargue

    "Karaoke? Ik vind het prima hoor. Wie komen er dan allemaal?"
    Ik kijk nog een keer naar het smsje en haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet," antwoord ik. "Hij heeft het over de hele bende. Ik vermoed dat Atreyu en Fedea ook wel zullen meegaan."
    Ik leg mijn mobiel naast me en kijk met een glimlachje naar Liam. Mijn vent.
    "En we gaan alleen als jij ook een liedje zingt," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Voor ik er op in kan gaan kust Irial me opnieuw. Genietend sluit ik mijn ogen en laat me mee voeren in de kus. Voorzichtig lik ik met mijn tong over zijn lippen.

    Liam

    Ik zucht. 'Goed maar jij moet dan ook zingen. ' ik zet de ontbijt spullen weg en loop naar de badkamer. Ik moet mw echt weer eena scheren bedenk ik me ala ik voor de spiegel sta

    Irial

    Ik word overvallen door een plotse opwinding als Madeline zachtjes over mijn lippen likt. Ik bijt eerst nog een keer zacht op haar onderlip en open dan mijn mond een stukje. Mijn ene hand ligt nog steeds op haar onderrug en ik laat de andere om haar schouder glijden. Zo trek ik haar dichter tegen me aan.
    Haar zoete lichaamsgeur brandt in mijn neusgaten.
    Om dat dit me het moment niet lijkt, probeer ik me zo goed mogelijk in te houden.

    Camargue

    "Goed maar jij moet dan ook zingen," antwoordt Liam met een zucht.
    Ik moet even lachen. Natuurlijk ga ik zingen, als het kon zou ik de hele dag zingen.
    "Let maar op met wat je zegt, je zult me dat podium nog moeten afsleuren," grinnik ik.
    Ik laad snel de vaatwasser in en zet het ding aan voor ik Liam naar de badkamer volg. Ik ga achter hem staan en laat mijn armen om zijn middel glijden. Mijn lippen druk ik op zijn rug, omdat ik simpelweg niet bij zijn schouderbladen kan.
    "Je ziet er prima uit," mompel ik als ik merk dat hij zichzelf staat te keuren in de spiegel.
    Ik laat het water alvast lopen en doe het t-shirt en slipje dat ik aan had uit. Vervolgens stap ik onder de douche om te genieten van de warmte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach voorzichtig tegen zijn lippen aan. Had ik ooit kunnen verwachten dat hij zo goed met me zou omgaan? Met de positive en alle negatieve dingen van me? Mijn hand rust op zijn wang die ook voorzichtig streel. Op dit moment was hij alles dat ik nodig had.

    Liam

    Cam staat achter me en drukt een kus op mijn rug. "Je ziet er prima uit," mompelt ze en stapt onder de douche. Ik besluit dat ik me toch maar even moet scheren aangezien Cam het vast niet fijn vind als ik straks rond loop met een baard. Als ik daarmee klaar ben stap ik bij haar onder de douche.

    Irial

    Ik ben een beetje verbaasd als ik Madeline's tong nergens kan bespeuren. Ze had toch over mijn lippen gelikt. Omdat ik mijn ogen gesloten heb schrik ik even van de hand die ze op mijn wang legt. Ik lach even tegen haar lippen aan en besluit dan zelf maar het voortouw te nemen als ik de kus wil die ik net in gedachten had. Heel langzaam laat ik het puntje van mijn tong over haar lippen glijden terwijl ik met mijn duim over haar onderrug streel.
    Haar warmte doet me rillen.

    Camargue

    Ik slaak een klein gilletje als Liam plots bij me onder de douche staat. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen terwijl ik in lachen uitbarst. Straks denkt hij nog dat ik een slecht geweten heb. Ik kijk hem aan en geef hem speels een mepje op zijn borstkas.
    "Besluip jij altijd meisjes als ze in de douche staan?" vraag ik met glinsterende ogen.
    Ik ga tegen hem aan staan en laat mijn armen om zijn middel glijden. Het kan me niet schelen dat ik omhoog moet kijken om zijn gezicht te kunnen zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Het puntje van zijn tong glijd langzaam over mijn lippen. Hij moest eens weten wat hij met me deed... Mijn vrije hand gaat voorzichtig en zacht door zijn donkere haren.

    Liam

    "Besluip jij altijd meisjes als ze in de douche staan?" Ik schiet in de lach. 'Ohja dagelijks. Ik sta namelijk altijd wel met een meisje onder de douche.' Ik sla mijn armen rond haar middel en steun met mijn hoofd zacht op dat van haar.

    Irial

    Opnieuw wordt de kus niet echt beantwoordt.
    Kom op, Maddie.
    Ik ril als haar kleine hand door mijn haren gaat. Oké, ik moet toegeven dat ik dat wel fijn vind. Ik glimlach tegen haar lippen en bijt zachtjes in haar onderlip. Plagerig laat ik een hand zachtjes op en neer gaan over haar ruggengraat. Dat ik die veel te duidelijk voel zitten, leg ik even naast me neer. Daar draait het nu gelukkig even niet om.

    Camargue

    Ik voel me intens gelukkig worden als Liam lacht. Het is zo'n fijn geluid en hij ziet er ook gewoon zo aantrekkelijk uit als zijn mondhoeken omhoog krullen.
    "Ohja dagelijks. Ik sta namelijk altijd wel met een meisje onder de douche."
    Ik schud lachend mijn hoofd terwijl zijn armen om mijn middel glijden. Net wanneer ik mijn gezicht tegen zijn borstkas, of eigenlijk net er onder, aan leg, voel ik zijn hoofd op het mijn leunen. Ik zucht even.
    "Oké dan. Zolang het maar niet met dat blonde serveerwicht is hé," antwoord ik, het spelletje mee spelend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik ga met mijn tong opzoek naar die van hem terwijl ik hem naar me toe probeer te trekken. Maar aangezien ik niet echt sterk ben heeft het niet zoveel effect als ik gehoopt had. Zijn hand gaat over mijn ruggengraat en ik ril door zijn aanrakingen.

    Liam

    "Oké dan. Zolang het maar niet met dat blonde serveerwicht is hé," Ik grinnik. 'Ik zou niet durven. Ik hou namelijk niet zo van blond als je dat nog niet wist.' Ik streel over haar rug en geniet van het warme water dat op ons neer valt.

    Irial

    Ik voel me net een klein jongentje dat een van op afstand bestuurbaar autootje krijgt als ik dan toch eindelijk haar tong tegen de mijne voel. Gretig zoen ik haar terug.
    Ik voel haar vingers mijn haren steviger vast grijpen en ga wat dichter tegen haar aan liggen. Terwijl ik haar met één hand tegen me aan hou, laat ik mijn vingertoppen van de andere zachtjes over haar zij glijden. Ondertussen zal Madeline vast ook wel beginnen merken dat ik opgewonden begin te raken.

    Camargue

    "Ik zou niet durven. Ik hou namelijk niet zo van blond als je dat nog niet wist," grinnikt Liam.
    Er verschijnt een brede grijns op mijn gezicht. Dat is een heel goed antwoord. Daar is Cammie heel blij mee.
    "Hm, maar goed ook," antwoord ik, genietend van zijn lichaam tegen het mijne en de warme douchestralen. "Ik heb namelijk gehoord dat roodharigen veel... vuriger zijn," zeg ik met een klein lachje.
    Blond, roodharig of donker haar, ik zou Liam voor niemand inruilen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik voel dat ik moet glimlachen als zijn kruis zacht tegen mijn been komt. Hij vond dit blijkbaar wel erg leuk. Net als ik. Ik ben blij als hij dichter tegen me aan gaat liggen. Ik hou mijn ogen gesloten terwijl we verder zoenen.

    Liam

    "Ik heb namelijk gehoord dat roodharigen veel... vuriger zijn," Ik schiet in de lach. 'Dat heb ik niet alleen ook gehoord maar zelfs gemerkt weet je dat?' Grinnik ik en draai ons om zodat Camargue ook onder het warme water kan staan.

    Irial

    Ik grinnik even als ik Madeline tegen mijn lippen aan voel glimlachen. Ik breek voorzichtig de kus af en breng mijn mond naast haar oor.
    "Lig je me nou uit te lachen?" vraag ik fluisterend.
    Als straf zet ik mijn tanden zachtjes in haar oorlel en bijt er even op. Vervolgens kus ik me via haar kaaklijn weer een weg naar haar zachte lippen.

    Camargue

    Opnieuw moet Liam lachen en ik voel de vlinders in mijn buik als een bende hondsdolle insecten tekeer gaan.
    "Dat heb ik niet alleen ook gehoord maar zelfs gemerkt weet je dat?" grinnikt hij. Ik giechel als hij ons plots omdraait zodat het water over mijn rug stroomt.
    "Oh dat weet ik," antwoord ik mt een brede lach. "Ik was er bij, weet je nog?"
    Ik grinnik even. Ik weet dat ik het in elk geval nooit zou kunnen vergeten, al die heerlijke momenten met hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Lig je me nou uit te lachen?" Hij bijt speels op mijn oorlel en kus zich een weg naar mijn lippen. 'Ik zou niet durfen meneer.' Fluister ik als hij me weer eventjes los laat. Nu kus ik hem op mijn beurt en bij zacht op zijn onderlip als revange.

    Liam

    "Ik was er bij, weet je nog?" Er ontstaat een grijnsje op mijn gezicht en ik knik. 'Ja dat klopt.' Ik veeg een verdwaalde rode lok achter haar oor en kijk naar haar. Nog steeds was het moeilijk te geloven dat ze echt bij mij mocht horen.

    Irial

    "Ik zou niet durven meneer," fluistert Madeline.
    Ik moet lachen terwijl ze op mijn onderlip bijt en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Sinds wanneer ben ik "meneer"?" vraag ik lachend.
    Ik haal een hand door haar zachte haren en druk mijn lippen weer op de mijne terwijl ik eerder onbewust mijn onderlichaam tegen het hare aandruk.

    Camargue

    "Ja dat klopt," antwoordt Liam terwijl hij een lok haar achter mijn oor stopt. Ik hoor gewoon aan zijn intonatie dat hij staat te grijnzen. Ik kan het hem niet kwalijk nemen, ik vind het zelf namelijk ook meer dan prettige herinneringen.
    "Blij dat ik er bij was," mompel ik.
    Ik druk een kusje op zijn borstkas en kijk hem verliefd aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Sinds wanneer ben ik "meneer"?" Ik haal lachend mijn schouders op. 'Geen idee eigenlijk.' Geef ik toe en kus hem. Zijn onderlichaam drukt hij tegen me aan en ik begrijp de hint al.

    Lima

    "Blij dat ik er bij was," Ze drukt een kusje op mijn borstkas en kijkt me aan. Ik aai over haar hoofd en druk een kus op haar voorhoofd. 'Moet ik zo echt gaan zingen?' Ze had me nog nooit gehoord en ik was vast besloten dat zo te houden.