• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Even ben ik verbijsterd maar volg haar dan rustig met mijn handdoek op dezelfde manier om geknoopt als zij heeft. Ik maak een draai en ga naar mijn kast met kleren.

    Madeline

    "Ik hou van je," Ik glimlach vertederd. Maar voor ik echter iets kan zeggen neemt Irial aarzelend mijn tepel in zijn mond en zuigt er zacht op. Ik kreun vaagjes en hap even naar adem. Dat had hij nog nooit gedaan maar het beviel me wel.

    Camargue

    Ik haal een hand door mijn lange haren, waardoor ze voor mijn borsten vallen en deze bedekken. Terwijl Liam naar zijn kleerkast loopt, draai ik me om en leun tegen de deurpost. Ik bekijk hem terwijl ik met een lokje haar speel en en op mijn onderlip bijt.
    "Zitten daar je spelletjes in?" vraag ik met een uitdagende grijns. "Waar spelen we trouwens voor?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.

    Irial

    Madeline kreunt en ik hoor haar naar adem happen. Ik haal mijn lippen van haar borst en breng ze naar de andere. In plaats van weer hetzelfde te doen, zet ik het puntje van mijn tong naast haar tepel en cirkel er zo enkele rondjes omheen. Ik breng mijn hoofd steeds verder naar beneden zonder mijn tong van haar zachte huid te halen. Ik pauzeer even bij haar navel en neem de tijd om deze te kussen. Na even in haar buik gebeten te hebben, kijk ik op om haar blik te zoeken. Zodra ik deze gevangen heb, hou ik die vast. Er verschijnt een geile grijns op mijn gezicht en zonder haar blik los te laten, knoop ik haar broek los om die vervolgens met een ruk naar beneden te trekken. Ietwat trager en voorzichtiger trek ik het ding helemaal uit en gooi die nonchalant op de grond. Ik zet mijn lippen op haar been en kus haar daar terwijl mijn handen haar liezen al strelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik draai me naar de deurpost om. 'Kies maar. Kan overal. ' grijns ik en loop naar haar toe.. 'en nog belangrijker. Wat spelen we? ' vraag ik uitdagend en neem haar hand vast.

    Madeline

    Het verbaast me hoe snel hij handeld. Hij houd mijn blik vast en kijkt me met een geile blik aan waardoor ik natter word dan ik al ben. Hij kust mijn been en streelt mijn lies. Opnieuw kreun ik zacht en slik.

    Camargue

    "Kies maar. Kan overal," zegt Liam met een grijns.
    Dat moet hij echt meer doen, hij ziet er nog aantrekkelijker uit dan anders. "En nog belangrijker. Wat spelen we?"
    Hij neemt mijn hand vast en ik maak hiervan gebruik om hem zo tegen me aan te trekken.
    "Oh, zouden we geen scrabble of jenga spelen?" vraag ik liefjes. Ik sla een arm om zijn nek en ga op mijn tippen staan. Ik breng mijn lippen naast zijn oor en blaas er even in. "Of had je ondertussen een beter idee," fluister ik.

    Irial

    Madeline's gekreun moedigt me alleen maar aan om verder te gaan. Ik kus me een weg helemaal naar boven en haak mijn vingers in haar slipje en trek het stukje stof naar beneden. Ik wil net haar onderbuik kussen wanneer ik merk hoe nat haar slipje is. Ik grinnik even.
    "En jij lachtte mij net uit," zeg ik lachend met opgetrokken wenkbrauw. Ik maak een "tututut" geluidje en concentreer me dan weer op hetgeen waar ik mee bezig was. Ik begin haar rustig te likken terwijl mijn handen opnieuw op en neer glijden over haar dijen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik haar quasi-nonchalant mijn schouders op. 'Ik heb wel wat ideeen maar ik vraag me af wat jij wilt. Ladies choise right? ' ik glimlach en kus dan plagend zacht haar lippen.

    Madeline

    Ik voel mw rood worden en durf hem al helemaal niet aan te kijken als hij me begint te likken en strelen.

    Camargue

    De nonchalante houding die hij aanneemt gaat hem goed af. Ik weet niet of het alleen daardoor komt, maar op dit moment voel ik me meer aangetrokken tot hem dan ooit ervoren.
    "Ik heb wel wat ideeen maar ik vraag me af wat jij wilt. Ladies choice right?"
    Ik hap naar adem als hij plagerig zijn lippen over de mijne veegt. Ik schraap mijn keel even voor ik kan antwoorden. Ik trek grijnzend mijn handdoek omhoog zodat hij nu ook mijn borsten bedekt.
    "Ik wil..." zeg ik mysterieus terwijl mijn ogen gaan fonkelen. "alles doen dat je van me verlangt," maak ik fluisterend mijn zin af. Ik ga dichter tegen hem aan staan en druk mijn lichaam tegen het zijne terwijl ik hem met een lieve glimlach aankijk.

    Irial

    Terwijl ik zachtjes op haar clitoris begin te zuigen laat ik voorzichtig een vinger bij haar binnen glijden. Hierdoor merk ik nog een keer hoe opgewonden ze is en het laat me zeker niet onberoerd. Ik haal diep adem door mijn neus en probeer te negeren hoe hard mijn broek begint te knellen. Ik wil eerst haar alleen plezier gunnen.
    Telkens als ik met mijn vinger iets sneller ga, zuig ik wat zachter om terug iets harder te zuigen als ik het tempo van mijn vinger iets vertraag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Londen was een hel ._.
    wat heb ik gemist? :Y)]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cosette schreef:
    Atreyu

    "Trey, dat is ronduit foltering, en dat weet je. Ik hou van je?" zegt ze liefjes. Ik barst in lachen uit en schud mijn hoofd. Net wanneer je denkt dat je alles van haar gezien hebt haalt ze nog een keer het onderste uit de kan. Gewillig laat ik haar mijn armen rond haar middel leggen.
    "Echt waar."
    Mijn vingertoppen strelen haar ribben terwijl mijn lippen een kusje in haar nek drukken.
    "Dat is je geraden," fluister ik. "En het punt van een straf is ook juist dat je er geen plezier aan beleeft," voeg ik er nog aan toe. Ik bijt even op haar oorlel en ben blij dat ze de grijns op mijn gezicht niet kan zien. Ik zucht zachtjes en hou mijn armen wat steviger om haar heen. Als het kon, zou ik haar nooit meer los laten.


    [London, een hel? Those words do not fit together. En niks gemist. Cam moet nog antwoorden op de sms van Rey.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik wil... alles doen dat je van me verlangt," Haar ogen fonkelen en ik kijk haar met een kleine grijns aan. 'Dat klinkt erg aanlokkelijk.' Mompel ik en laat mijn handen om haar heupen en middel glijden

    Madeline

    Hij maakt me gek. Ik verlang zo erg naar meer dat ik alleen zacht zijn naam kan mompelen. Zijn aanrakingen en zijn mond maakt me warm van binnen.

    [Hoe kan Londen erg zijn? ö]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:36 ]

    Fedea

    "Dat is je geraden. En het punt van een straf is ook juist dat je er geen plezier aan beleeft."
    Ik sluit mijn ogen en er speelt een grijns op mijn gezicht.
    "Maar dan ook geen Fedea meer voor jou."
    Voorzichtig werk ik me los uit zijn greep, draai me om en ga aan de andere kant van het bad zitten.
    "Zo is de verleiding minder groot," zeg ik onschuldig.

    [Ja, het was een hel, and how would you know it wasn't?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    Zacht kus ik haar terug en kreun tegen haar lippen aan. Mijn hand gaat door haar haren en opgewonden kijk ik haar aan. Mijn andere hand streelt over haar lichaam en mijn vingertoppen kriebelen over haar huid. Ik breng mijn lippen naar haar hals en hijg zacht tegen haar tere huid aan. Ik mompel haar naam en beweeg mijn heupen liefdevol tegen de hare.

    [Tot zondag ;D]


    [Hoe kon Londen een hel zijn?]

    Faye
    Ik hoor hem mijn naam mompelen, zijn vingers voel ik overal over mijn gehele lichaam. Hij doet de hormonen door mijn lijf gieren. Al kreunend mompel ik met gesloten ogen zijn naam. Met mijn heupen volg ik zijn ritme en druk mijn lippen ietwat ruw op de zijne om de kreunen te smoren, hap onregelmatig naar adem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik leg het morgen wel eens uit ofzo, aan de pc (: lang verhaal]

    Rey

    Ik kreun tegen haar hals aan en voer het tempo wat op.
    "Faye," kreun ik zacht.
    Ik verstrengel onze vingers en ga met mijn andere hand door haar haren.
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Dat klinkt erg aanlokkelijk," mompelt Liam. Ik bijt op mijn onderlip terwijl zijn handen om mijn middel glijden. Even wens ik dat ik die handdoek gewoon laten hangen had zoals het was, maar gezien ik een vermoeden heb dat hij zo meteen toch op de grond belanden zal, denk ik er niet teveel over na.
    "Dus de vraag is nu waar jij zin in hebt en wat ik voor je kan doen," zeg ik met een zwoele stem.

    Irial

    Ik ril als ik hoor hoe Madeline mijn naam ligt te mompelen.
    Iets minder voorzichtig dan net duw ik nog een tweede vinger naar binnen. Ik beweeg ze vlotjes in en uit haar. Ongemerkt strek ik mijn been een keer in de hoop dat het mijn broek die nu wel heel erg pijnlijk hard knelt wat losser laat zitten. Maar ik ben absoluut niet van plan nu op te houden.
    Ik slik even en laat mijn tong dan rondjes om haar clitoris cirkelen.

    Atreyu

    "Maar dan ook geen Fedea meer voor jou."
    Ze haalt mijn armen om haar vandaan, draait zich naar me toe om vervolgens weg van me te gaan zitten. "Zo is de verleiding minder groot."
    Verstomd zit ik haar aan te kijken. Ho, wacht even, hoe is dat zo opeens gebeurd? Ik schraap mijn keel terwijl ik een antwoord probeer te bedenken. Ik open mijn mond en sluit hem dan weer, compleet vergeten wat ik wilde zeggen.
    "Fé... Denk je echt dat ik ooit één moment niet in verleiding door je ben?" vraag ik naar waarheid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé... Denk je echt dat ik ooit één moment niet in verleiding door je ben?"
    Ik doe even of ik nadenk.
    "Hmm, nee. Maar ik weet dat er iets mis is met jouw hersenkronkels, dus ik trek het me niet aan."
    Lachend schuif ik weer naar hem toe en druk liefdevol mijn lippen op de zijne.
    "Maar dat gevoel is helemaal wederzijds," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Faye," Hoor ik hem roepen. Mijn handen laat ik over zijn armen glijden, verken met mijn vingertoppen zijn gehele lichaam als ik mijn hoogtepunt voel naderen.
    "Hmm," Veel meer dan dat blijkt er niet uit te komen, waarna er een kreun mijn lippen verlaat. Ik voel hoe hij het tempo wat opvoert, waarna er nog een aantal kreunen mijn lippen verlaten, als aankondiging van mijn orgasme. Willend druk ik mijn lippen nog even op de zijne.

    [I'm off, xoo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.