• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Niet als jij er honderd procent zeker van bent dat je dat echt met mij wil delen. Het moet gewoon perfect zijn." Ik knik wanneer hij deze woorden zegt, voel zijn vingers tegen de mijne aansluiten en beantwoord zijn kus liefdevol.
    "Als ik er niet zeker van was, had ik hier niet gelegen nu." antwoord ik hem terug en kijk hem glimlachend aan. Mijn vrije hand sluit ik om zijn nek heen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Als ik er niet zeker van was, had ik hier niet gelegen nu."
    Ik knik zachtjes en lach.
    "Dat is waar."
    Ik rol ons al kussend om en duw voorzichtig haar benen open. Bezorgd kijk ik haar aan en leg mijn hand op haar wang wanneer ik voorzichtig bij haar naar binnen ga.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Dat is waar."
    Meteen daarna drukt hij zijn lippen op de mijne. Vol passie kus ik hem terug, wanneer hij mijn benen wat open duwt en bij me binnenkomt, hap ik even naar adem, mijn gezicht vertrekt lichtjes. Ik merk dat hij voorzichtig is en kus hem dan zachtjes in zijn hals.

Rey

Ik kreun wanneer ze haar lippen in mijn hals drukt, maar blijf gefocusd opdat ik haar geen pijn zou doen. Ik breng mijn hand tussen haar benen, zodat ze nog wat gestimuleerd wordt. Met een bezorgde blik blijf ik haar lichtjes aankijken. Zodra ze aangeeft dat ze pijn heeft, zal ik stoppen. Langzaam stoot ik ietsje dieper.

Faye
    Een kreun verlaat mijn lippen wanneer hij met zijn vingers over mijn gevoelige plekje heen wrijft. Zachtjes mompel ik zijn naam en voel de pijn weg ebben. Ik til mijn bekken wat op en sluit mijn ogen als ik de opwinding door mijn hele lichaam voel gieren. Ruw druk ik mijn lippen weer op de zijne.

Rey

Ik lik over haar lippen en merk dat ze zich ontspant. Ik begin zachtjes te stoten en het voelt werkelijk geweldig, en zeker met haar. Ik verstrengel onze vingers in een hand, en stimuleer haar nog steeds met de andere. Ik voer het tempo een beetje op, en kreun tegen haar lippen aan. Het voelt langs de ene kant passioneel, en lust, maar langs de andere kant echt liefdevol en teder.

Faye
    Ik voel de hormonen door mijn lichaam gieren wanneer hij het tempo opvoert. Met mijn benen druk ik hem dichter tegen me aan, zodat hij dieper in me komt. Hierna druk ik mijn lippen passioneel om mijn kreunen te smoren en volg met mijn vingers zijn ruggengraat, waarna ik op zijn bovenrug mijn nagels voorzichtig in zijn huid plant.

Rey

Ik voel hoe ze me dichter tegen zich aandrukt, en beantwoord gretig haar kussen. Er lopen rillingen over mijn rug door haar bewegingen, en kreunend stoot ik steeds zo diep mogelijk. Het lijkt of alle remmen nu verdwenen zijn, hoewel ik nog steeds voorzichtig doe. Ik druk kleine kusjes op haar lippen en kreun telkens ik naar adem hap.

[Ik ga slapen, waarschijnlijk antwoord ik morgenochtend nog wel even voor ik vertrek (:]

[Is goed, heel veel plezier! (:]

Faye
    Ik merk hoe hij zwaarder begint te stoten en hap even naar adem. Toch laat ik hem zijn gang gaan. Een kreun verlaat mijn lippen, waarna ik mijn lippen op de zijne druk. Ik mompel zachtjes zijn naam en hap onregelmatig naar adem. Ik voel me lichter worden in mijn hoofd en kijk even naar het plafond dat wazig ziet. Ik druk Rey nog wat dichter tegen me aan en lik even over zijn lippen, waarna ik klusjes op zijn lippen plaats.

Rey

Zacht kus ik haar terug en kreun tegen haar lippen aan. Mijn hand gaat door haar haren en opgewonden kijk ik haar aan. Mijn andere hand streelt over haar lichaam en mijn vingertoppen kriebelen over haar huid. Ik breng mijn lippen naar haar hals en hijg zacht tegen haar tere huid aan. Ik mompel haar naam en beweeg mijn heupen liefdevol tegen de hare.

[Tot zondag ;D]

[Mag ik nog een keer de laatste posts gericht aan mijn personages?]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Atreyu

"Trey, dat is ronduit foltering, en dat weet je. Ik hou van je?" zegt ze liefjes. Ik barst in lachen uit en schud mijn hoofd. Net wanneer je denkt dat je alles van haar gezien hebt haalt ze nog een keer het onderste uit de kan. Gewillig laat ik haar mijn armen rond haar middel leggen.
    "Echt waar."
    Mijn vingertoppen strelen haar ribben terwijl mijn lippen een kusje in haar nek drukken.
    "Dat is je geraden," fluister ik. "En het punt van een straf is ook juist dat je er geen plezier aan beleeft," voeg ik er nog aan toe. Ik bijt even op haar oorlel en ben blij dat ze de grijns op mijn gezicht niet kan zien. Ik zucht zachtjes en hou mijn armen wat steviger om haar heen. Als het kon, zou ik haar nooit meer los laten.

Madeline

"Je hebt anders wel bewezen dat je achter mijn rug om ook heel wat uithaalt," Ik kijk hem terug aan. 'Ja..' Prevel ik. 'Wat wil je nu zeggen, stuur me dan weg als je dat liever hebt.' Ik zet de thee weg en sta ook op.

Liam

"Waar heb je dan wel over gedroomd?" Ik glimlach en kus haar. 'Over jou natuurlijk.' Mompel ik tegen haar lippen aan. Ik draai haar om zodat ze recht tegen over me zit op mijn schoot.

Irial

"Ja... Wat wil je nu zeggen, stuur me dan weg als je dat liever hebt."
    Ik gooi mijn handen wanhopig in de lucht terwijl een gefrustreerde kreet over mijn lippen rolt.
    "Ik zeg net dat ik wil dat je blijft!"
    Ik ga met mijn rug naar haar toe staan zodat ik mezelf even kan kalmeren. Mijn ademhaling is diep en langzaam en pas nu voel ik de tranen weer branden achter mijn ogen. Ik draai me om en laat mijn ogen over mijn Madeline glijden. Voorzichtig stap ik naar haar toe en leg mijn handen op haar schouders. Vluchtig druk ik mijn lippen op de hare om vervolgens mijn voorhoofd tegen het hare te laten rusten.
    "Blijf, alsjeblieft," smeek ik met een ietwat gebroken stem. "Laat me er voor je zijn."

Camargue

"Over jou natuurlijk," antwoordt Liam tegen mijn lippen aan. Ik giechel luid terwijl hij me naar zich toedraait. Ik leg mijn handen losjes in zijn nek en bijt op mijn onderlip terwijl mijn vingertoppen zijn nek strelen. Mijn lippen vegen zachtjes over de zijne.
    "Oh ja? Vertel eens wat je gedroomd heb," fluister ik terwijl ik hem verliefd in de ogen staar. Hoewel ik hem al eeuwen ken, lijkt het soms een nieuwe Liam te zijn. En het bevalt me ten zeerste. Ik hoor mijn mobiel piepen maar blijf nog even zitten, dat kan wel wachten.

Madeline

Dat wat er nog van me over is breekt in kleine stukjes. Ik laat mijn armen om zijn nek krullen. Ik ga op mijn tenen staan om dichter bij hem te komen. 'Het spijt me zo. ' mijn stem is zacht, onvast en trillerig. 'Iri ik hou van je. Zo veel.'

Liam

Ik kijk haar licht blozend aan. 'Ik droomde over onze bruiloft. Je had je haar los en droeg een prachtige witte jurk. Iedereen was er en de zon scheen zo op je gezicht dat je ogen en haar oplichten. ' ik streel haar gezicht terwijl ik het beeld weer voor me zie.