• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Geen idee eigenlijk."
    Ik voel haar zachte lippen weer op de mijne en krijg er de kriebels van. Ik grinnik even.
    "Wees dan op z'n minst volledig en zeg meneer vampier."
    Ik maak een dreigend geluidje en zet mijn tanden in haar hals terwijl ik ons draai zodat ze onder me komt te liggen. Speels begin ik op haar zachte huid te knabbelen met een paar smakgeluidjes. Als ik ophoud kijk ik haar grijnzend aan.

    Camargue

    "Moet ik zo echt gaan zingen?" vraagt Liam nadat hij me een kusje op het voorhoofd gegeven heeft.
    Hoewel de grijns op mijn gezicht vast boekdelen spreekt, besluit ik toch nog maar te antwoorden. Met fonkelende oogjes knik ik.
    "Oh ja, liefje, jij gaat zingen, anders hou ik ook mijn mondje dicht."
    Ik ga op mijn tippen staan en geef hem een klein kusje.
    "Geen liedje voor Cammie is geen liedje voor Liam."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Wees dan op z'n minst volledig en zeg meneer vampier." Speels bijt hij in mijn nek en draait ons om zodat ik onder hem lig. Als hij ophoud kijkt hij me grijnzend aan. 'Dus je wilt dat ik je voortaan meneer vampier ga noemen?' Grinnik terwijl ik mijn armen naar hem uitstrek om haar dichter naar me toe te krijgen. Meneer vampier.. Waar haalde hij dát nu weer vandaan?

    Liam

    "Oh ja, liefje, jij gaat zingen, anders hou ik ook mijn mondje dicht." Ze staat op haar tenen en kust me zacht. "Geen liedje voor Cammie is geen liedje voor Liam." Ik zucht. 'Het is dat ik jou zou verdomd leuk vind. Tegen ieder ander had ik nee kunnen zeggen.' Prevel ik en kus haar.

    Irial

    "Dus je wilt dat ik je voortaan meneer vampier ga noemen?" grinnikt ze.
    Ik schud lachend mijn hoofd en wapper met een slap handje.
    "Nou, natuurlijk klinkt het belachelijk als je het zó zegt," antwoord ik. Ondertussen snap ik waarom ze haar armen uitstrekt en ik druk mijn lichaam dichter tegen het hare aan. Ik staar haar lachend in de ogen en overlaad haar met kleine kusjes.
    "Doe maar niet," fluister ik. Ik leg een hand op haar wang en veeg langzaam met mijn duim over haar zachte lippen.

    Camargue

    "Het is dat ik jou zou verdomd leuk vind. Tegen ieder ander had ik nee kunnen zeggen," mompelt Liam voor hij zijn lippen op de mijne drukt.
    Ik kijk hem met een brede glimlach aan om dan een pruillipje te trekken.
    "Sorry dat ik zo onweerstaanbaar ben," zeg ik liefjes.
    Ik grinnik even en sla mijn armen om mijn hals zodat ik beter bij zijn lippen kan. Plagerig hou ik mijn lippen tegen de zijne aan zonder hem echt te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Doe maar niet," Hij legt een hand op mijn wang en aait met zijn duim over mijn lippen. Op mijn beurt bijt ik zacht in zijn duim en kijk hem ondeugend lachend aan. 'Ik kan ook bijten.' Grinnik ik naar hem.

    Liam

    "Sorry dat ik zo onweerstaanbaar ben," Ik grinnik. 'Daar moet je inderdaad je excusses voor aanbieden. Ze laat haar armen rond mijn hals en drukt plagend haar lippen op die van mij zonder me daadwerkelijk te kussen. Ik bijt op haar onderlip en kus haar dan teder.

    Irial

    Ze bijt in mijn duim en de combinatie ervan met de blik in haar ogen zorgt ervoor dat ik nog meer opgewonden raak.
    "Ik kan ook bijten," grinnikt ze.
    Ik neem zachtjes haar kin vast en trek haar gezicht wat meer naar het mijne toe.
    "Kinky," fluister ik tegen haar lippen aan voor ik haar passioneel kus.
    Uitdagend laat ik mijn vingertoppen net onder de rand van haar t-shirt glijden.

    Camargue

    "Daar moet je inderdaad je excusses voor aanbieden."
    Ik giechel even als hij op mijn onderlip bijt en geef me dan over aan de kus die hij op mijn lippen plant.
    Onbewust druk ik mijn lichaam dichter tegen het zijne aan.
    Ik heb er geen idee van hoe lang we al onder de douche staan. Niet dat geld een probleem is, nee mij draait het om tijd. Aan de andere kant maakt het me ook helemaal niet uit, zolang ik maar bij hem ben.
    "Hmmmm," zucht ik gelukzalig tegen zijn lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Kinky," fluisterd hij tegen mijn lippen aan voor hij me kust. Zijn vingertoppen gaan net onder mijn shirtje. Ik druk uitdagend mijn onderlichaam dichter tegen dat van hem aan en wacht op de reactie die gaat komen.

    Liam

    Ik glimlach en duw haar zacht tegen de douchewand aan om haar nek te kussen. 'Ik hou van je Camargue.' Ik gebruikte alleen op dit soort momenten haar voleddige naam inpaats van gewoon Cam.

    [Zo terug even eten ;3]

    Irial

    Ik moet luidop lachen als ze haar onderlijf tegen het mijne aandrukt. Ik begin zo de indruk te krijgen dat ze zich vaak onschuldiger voordoet dan ze is of kan zijn. Niet dat ik het erg vind, en al helemaal niet op dit moment. Ik breng opnieuw mijn lippen naar haar oor.
    "Pas maar op, of er blijft niet veel meer van je kleren over," fluister ik met een donkere intonatie.
    Ik zet mijn lippen in haar hals en begin zachtjes op haar huid te zuigen. Net voor er een plekje kan ontstaan, hou ik op en kus haar weer vol op de mond. Ondertussen glijdt mijn hand verder onder haar t-shirt.

    Camargue

    Ik durf wedden dat de blik in mijn ogen op verbaasd staat als hij me tegen de douchewand aan drukt. Zijn lippen in mijn hals doen me huiveren.
    "Ik hou van je Camargue."
    De combinatie van die woorden met de handelingen die hij ervoor maakte, zorgen dat ik bijna sta te wankelen op mijn benen. Ik laat mijn handen in zijn hals glijden en kijk hem dolverliefd in de ogen.
    "Liam," is het enige dat ik even weet uit te brengen.
    Omdat er even geen andere woorden in me opkomen, druk ik mijn lippen weer op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kijk hem aan. 'Dan moeten we binnenkort maar eens gaan winkelen voor nieuwe kleren. ' grinnik ik en plaats een zacht kusje op zijn mondhoek. Mijn vingers gaan over zijn arm en ik glimlach.

    Liam

    'Zullen we ons maar om gaan kleden? Mompel ik en kijk haar recht aan terwijl de douche nog steeds aan is.

    Irial

    "Dan moeten we binnenkort maar eens gaan winkelen voor nieuwe kleren."
    Ze drukt een kusje op mijn mondhoek terwijl haar vingers over mijn armen glijden.
    "Je bent stout, Madeline," zucht ik tegen haar lippen aan. "Ik vind het fantastisch."
    Ik zet mijn lippen op de hare en kus haar passioneel terwijl mijn vingertoppen over haar borst glijden. Speels bijt ik even op haar onderlip.

    Camargue

    "Zullen we ons maar om gaan kleden?" mompelt hij plots.
    Het duurt maar twee seconden voor ik volledig in de war ben. Ik knipper even met mijn ogen en staar hem aan.
    "W-wat?" zucht ik.
    Eerst is hij zo lief en nu plots wil hij kleren aan doen? Ben ik dom dat ik het even niet snap of heb ik iets verkeerds gedaan? Vragend kijk ik hem aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "Je bent stout, Madeline, Ik vind het fantastisch." Ik kijk hem lachend aan. Zijn vingertoppen glijden over mijn borst terwijl hij speels op mijn onderlip bijt. Ik glimlach en friemel nu ook een beetje aan zijn shirt.

    Liam

    "W-wat?" Ik draai me om. Dan begrijp ik het. 'Of we gaan alleen onder de douche vandaan.' Fluister ik en trek haar naar me toe.

    Irial

    Terwijl Madeline aan mijn t-shirt frunnikt, wordt ik me weer even heel erg bewust van mijn littekens. Ik slik even en probeer het dan van me af te zetten. Als ik wil dat zij zichzelf accepteert voor wie ze is, dan heb ik het recht niet hypocriet te gaan doen en me druk te maken over de witte lijnen en krassen op mijn buik en borstkas. Ik zou er me trouwens sowieso geen zorgen in hoeven maken, die heeft ze namelijk al gezien.
    Ik til haar t-shirt omhoog en zet mijn lippen op haar buik om er zachte kusjes te geven. Ik zet mijn lippen steeds een stukje verder naar boven toe en grinnik even als ik een kusje tussen haar borsten druk. Uiteindelijk trek ik haar t-shirt over haar hoofd uit, gooi dat van mij ook ergens op de grond en kus haar lachend.

    Camargue

    "Of we gaan alleen onder de douche vandaan," fluistert hij terwijl hij me naar zich toe trekt. Ik ben nog steeds in wat in de war en denk niet na voor ik er uit flap,
    "Wil je naakt rondlopen?"
    Bijna meteen besef ik wat ik net zei en barst in lachen uit. Ik kijk hem verontschuldigend aan en druk mijn lippen op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Zijn kusjes zorgen ervoor dat ik met giechelen. Het kieteld gewoon.hij trekt mijn shirt uit en gooit het ergens op de grond neer. Ik vind dat het nu mijn beurt is en kijk hem vragend aan als verzoek of ik zijn shirt ook uit mag doen.

    Liam

    Ik schiet net als Cam in de lach. Hoofdschuddend kijk ik haar aan. 'Nee ik was niet vanplan half naakt rond te gaan lopen.' Grinnik ik.

    [Hij heeft het zelf al uit gedaan :Y)]

    Camargue

    "Nee ik was niet vanplan half naakt rond te gaan lopen," grinnikt Liam na even gelachen te hebben. Ik moet even blozen om mijn stomme vraag.
    "Nou het was jouw schuld dat ik zo in de war was," mompel ik terwijl ik terug wat dichter tegen hem aan ga staan. Ik zucht overduidelijk en teken hartjes op zijn blote borstkas met mijn vingers.
    Terwijl ik hem aankijk verschijnt er een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Wat ehm, wat wilde je dan wel doen, halfnaakt?" vraag ik onschuldig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Fail]

    Liam

    "Wat ehm, wat wilde je dan wel doen, halfnaakt?" Vraagt ze onschudlig. Ik haal mijn schouders op. 'Ik dacht aan een leuk potje scarbble of jinga?' Grijns ik naar haar.

    Madeline

    Ik glimlach naar hem en leg mijn armen weer rond zijn nek om hem te omhelzen en mijn lippen opnieuw op die van hem te kunnen drukken.

    Camargue

    "Ik dacht aan een leuk potje scarbble of jinga?" grijnst Liam.
    Hij vergeet echter even dat ik dol ben op spelletjes, al dan niet het soort waar hij het nu net over heeft en dat ik me zomaar niet gewonnen heeft.
    "Oké," zeg ik enthousiast, waarop ik uit de douche stap, een handdoek om mijn middel heen sla -alsof ik een vent ben- en zo de woonkamer in wandel. Ik kijk even over mijn schouder om zijn reactie te zien.

    Irial

    Madeline trekt zich tegen me aan en drukt haar lippen op de mijne.
    "Ik hou van je," mompel ik tussen het kussen door.
    Mijn handen glijden rustig op en neer over haar bovenlijf, af en toe probeer ik haar gek te maken door haar enkel met de kleinste stukjes van mijn vingertoppen aan te raken.
    Ik maak mijn lippen los van de hare en ze op haar borst. Ietwat aarzelend neem ik haar tepel in mijn mond en zuig er zachtjes op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.