• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Doe dat maar niet. Je bent perfect zo."
    Ik grinnik.
    "Awh, dank je. Nou, ik vind die hanenkam je nog best wel staan..."
    Lachend kijk ik haar aan en spoel haar haren uit.
    "Grapje. Zo ben je veel mooier."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Je bent namelijk ook zo.erg.sexy." Ik maak een zeurend geluidje als ik haar tong en lippen opnieuw in mijn nek voel. 'Waarom doe je dat nou.' Jammer ik en voel hoe kippenvel zich over mijn lichaam verspreid.

    Madeline

    "Dat kunnen we straks wel doen, als je wil?" Ik knik vrolijk. 'Graag, dan mag je me lekker helpen want ik ben er eerlijk gezegt niet zo goed in.' Glimlach ik en neem nog een hapje.

    Faye
    "Awh, dank je. Nou, ik vind die hanenkam je nog best wel staan... Grapje. Zo ben je veel mooier." Grinnikend tik ik hem op zijn neus en haal mijn hand voor de zekerheid nog even door mijn haren, om er zeker van te zijn dat alle shampoo eruit is.
    "Vind je het heel erg als ik mijn haar voorlopig gewoon zo laat en die hanenkam laat zitten? Vind het niet zo, namelijk."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vind je het heel erg als ik mijn haar voorlopig gewoon zo laat en die hanenkam laat zitten? Vind het niet zo, namelijk."
    "Tuurlijk," zeg ik lachend.
    "Ik geef je helemaal gelijk."
    Teder druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk, ik geef je helemaal gelijk." Ik beantwoord zijn kus meteen en kriebel met mijn vingers langs zijn nek. Grinnikend kijk ik hem aan wanneer ik de kus afbreek om naar adem te happen. Dat bracht douchen dus als nadeel mee.
    "Fijn dat we het daar over eens zijn." zeg ik tevreden en verstrengel mijn vingers met de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Fijn dat we het daar over eens zijn."
    Ik grinnik.
    "Volgens mij kan ik wel meerdere dingen bedenken waarover we het eens zijn hoor."
    Het duurt niet lang voor ik een voorbeeld heb.
    "Dat daarnet geweldig was, bijvoorbeeld."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Misschien iets anders aandoen om te dansen?" vraagt Fedea.
    Ik had ook wel gemerkt hoe haar handdoek weg aan het glippen was, maar ik had het niet erg gevonden. Ik blijf haar in de ogen kijken en schud zachtjes mijn hoofd.
    "Alleen een baljurk in de kleur van de maan, die net zo glinstert als sterren zou je op dit moment eer aan doen. En die heb ik helaas niet liggen," antwoord ik fluisterend.
    Ik trek haar handdoek terug wat op en maak hem weer vast om haar dan terug in mijn armen te houden.

    Camargue

    "Waarom doe je dat nou?" jammert Liam.
    Ik geef enkele kleine kusjes in zijn nek voor ik antwoord.
    "Omdat je het lekker vindt," zucht ik. Mijn warme adem glijdt over zijn huid. "Of niet?" voeg ik er fluisterend, met een kleine grijns aan toe.
    Ik leg mijn hand op zijn borstkas zodat ik zijn hart kan voelen kloppen.
    Er loopt een rilling langs mijn ruggengraat.

    Irial

    "Graag, dan mag je me lekker helpen want ik ben er eerlijk gezegt niet zo goed in," glimlacht Madeline.
    Ik knik meteen terwijl ze nog een hapje neemt en eet zelf ook nog wat.
    "Prima, ik hielp vroeger Gracie ook altijd met haar haren verven omdat het niet mocht van ons ouders," zeg ik met een brede lach.
    Ik zucht even als ik weer besef hoe hard ik mijn zusje mis.
    "Jullie zouden elkaar mogen," voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Volgens mij kan ik wel meerdere dingen bedenken waarover we het eens zijn hoor. Dat daarnet geweldig was, bijvoorbeeld." Ik knik instemmend en denk er even bij na.
    "Klopt," geef ik toe en knijp hem zachtjes in zijn hand, voel de druppels water over mijn rug glijden.
    "En eh," Ik probeer ook met een voorbeeld te komen. "Er komt even niets in me op, zo misschien." zeg ik grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Omdat je het lekker vindt, Of niet?" Ik grinnik. 'Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.' Mompel ik en pak haar hand vast om er een kusje op te drukken.

    Madeline

    "Prima, ik hielp vroeger Gracie ook altijd met haar haren verven omdat het niet mocht van ons ouders, Jullie zouden elkaar mogen," Ik kijk naar hem. 'M-mag ik vragen wie Gracie is?' De manier waarop hij het zei liet blijken dat er nog iets achter zat.

    Fedea

    "Alleen een baljurk in de kleur van de maan, die net zo glinstert als sterren zou je op dit moment eer aan doen. En die heb ik helaas niet liggen."
    Ik bijt op mijn lip en voel mijn wangen rood kleuren.
    "Er is maar een keer in mijn leven dat ik ooit zoiets zou aandoen," zeg ik zacht.
    Ik kijk hem aan en word nog roder.
    "Sorry," fluister ik.
    Zwijgend, en zo rood als wat, dans ik wat onhandig verder. Hij heeft me echt zwaar van mijn melk gebracht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Er komt even niets in me op, zo misschien."
    Lachend denk ik na.
    "Misschien dat ik mijn Kerstman-ambities beter van me af kan zetten?"
    Vragend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Misschien dat ik mijn Kerstman-ambities beter van me af kan zetten?" Ik knik vrijwel meteen.
    "Ja, dat sowieso." antwoord ik hem snel en ga even met mijn hand langs zijn kaaklijn.
    "Ja, dit is beter." beargumenteer ik mijn woorden nog eens en druk dan een kusje op zijn kin.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja dat sowieso. Ja, dat is beter."
    Ik grinnik.
    "Blij dat je het apprecieert."
    Mijn handen glijden over haar lichaam, en ik druk zacht mijn lippen op de hare.
    "We zijn echt waterverspillers," zeg ik lachend.

    [Ik ga slapen (: xx]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Gooodnight, x]

    Faye
    "Blij dat je het apprecieert." Een zacht kreuntje verlaat mijn lippen wanneer ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden.
    "We zijn echt waterverspillers," Hoor ik hem zeggen. Ik haal mijn schouders op en kus hem zacht terug.
    "Anders gaan we ons omkleden, of verplaatsen we weer terug naar de slaapkamer?" stel ik lachend voor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Anders gaan we ons omkleden, of verplaatsen we weer terug naar de slaapkamer?"
    Ik kus haar zacht.
    "De slaapkamer? Wat wil je daar gaan doen?" vraag ik geïnteresseerd.
    Licht grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.