• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Ik wist het. Sta eens op luilak, dan achtervolg ik je."
    Ik begin te lachen.
    "En waarom moet ik eerst opstaan? Jij bent even lui."
    Ik por haar neus en zucht.
    "Wij zijn echt geen goede combinatie. We lijken te hard op elkaar."
    Ik grinnikk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh nee. Dan wordt het zoiets enorm cliche en lief en krijg ik weer een minderwaardigheidscomplex en... Je bent echt niet gezond voor me."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar een beetje verontwaardigd aan. Ik laat haar los en geef haar een duwtje zodat ze op haar rug op bed belandt. Dan ga ik over haar heen hangen.
    "Als je me te lief vindt..." fluister ik met een diepe stem tegen haar lippen aan, ietwat dreigend. "Dan wil ik wel eens mijn minder zachte kant tonen."
    Ik bijt iets ruwer dan ik gewoonlijk zou doen op haar onderlip terwijl ik één vinger over haar buik naar beneden laat glijden.

    Camargue

    "Cahaam. Het is trouwens heel vermoeiend om zo mooi te doen."
    Ik barst in lachen uit als hij een gekke beweging maakt met zijn nek. Ik probeer er zo snel mogelijk mee op te houden om hem verder te kunnen plagen.
    "Oh dat geloof ik maar al te graag," fluister ik tegen zijn hals aan. "Je bent namelijk ook zo.erg.sexy."
    Ik lik met het puntje van mijn tong over het zuigplekje dat ik net gemaakt heb en verplaats mijn mond dan een beetje om hem op een ander plekje weer heel zacht te bijten.

    Irial

    "Ik moet echt haar verf kopen ik heb uitgroei," zegt Maddie met een glimlach. Ik til mijn kont wat op zodat ik wat hoger kom en kan kijken of ze gelijk heeft. Zo erg vind ik het nog niet. Als ik het goed kan zien, dan heeft ze wel een hele mooie eigen kleur. Maar ik hou van haar rode lokken.
    "Dat kunnen we straks wel doen, als je wil?" stel ik glimlachend voor. Ik neem een slokje water terwijl ik wacht op antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als je me te lief vindt... Dan wil ik wel eens mijn minder zachte kant tonen."
    Ik begin zachtjes te giechelen.
    "Als je me kan vertellen hoe laat het is? Je weet toch dat we vandaag nog niet veel anders gedaan hebben, Mister Unstoppable," zeg ik zwoel.
    Ik knipoog even en trek hem zacht mee het bed op, maar zo dat hij wel boven me blijft hangen. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Als je me kan vertellen hoe laat het is? Je weet toch dat we vandaag nog niet veel anders gedaan hebben, Mister Unstoppable," zegt Fé zwoel.
    Ze trekt me tegen zich aan en kust me. Opnieuw bijt ik op haar lip en trek er even aan voor ik de kus afbreek. Ik schud mijn hoofd terwijl ik haar met een sadistische fonkeling in mijn ogen aan kijk.
    "Wie zegt dat ik daarop doelde?" vraag ik duister.
    Ik geef haar een klein klapje tegen de billen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wie zegt dat ik daarop doelde?"
    Ik gil even wanneer hij me even slaagt, en kijk hem ondeugend aan.
    "Nou, wat bedoelde je dan?"
    Ik bijt op mijn lip en de nieuwsgierigheid is vast in mijn ogen te lezen.
    Ik leg mijn armen om zijn hals, en boor mijn blik in de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En waarom moet ik eerst opstaan? Jij bent even lui. Wij zijn echt geen goede combinatie. We lijken te hard op elkaar." Ik grinnik en haal mijn schouders op.
    "Ik ben helemaal niet lui, hoe kom je erbij." Ik doe de moeite om rechtop te gaan zitten en kijk hem glimlachend aan.
    "Ik vond ons trouwens wel een redelijk goede combinatie, hoor." zeg ik iets zachter en knipoog even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik ben helemaal niet lui, hoe kom je erbij. Ik vond ons trouwens wel een redelijk goede combinatie, hoor."
    Ik volg haar voorbeeld en ga ook rechtop zitten.
    "Ach, ik geef het toe. Ik ben ook redelijk blij met deze combinatie."
    Ik leg mijn hand in haar hals en druk mijn lippen teder op de hare.
    "Kom, douchen, schoonheid."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nou, wat bedoelde je dan?" vraagt ze na een klein gilletje geslaakt te hebben. Ik grinnik en maak haar armen van me los.
    "Exact het tegenovergestelde," antwoord ik waarop ik uit bed stap en naar de woonkamer loop. Ik kijk nog even achterom met een brede grijns terwijl ik weer een handdoek om mijn middel sla.
    Ja, ik vind het behoorlijk sadistisch van mezelf om haar eerst zo nieuwsgierig en opgewonden te krijgen en er dan helemaal niets aan te doen.
    Ik plof in de zetel neer en zie dat ik een sms heb van Rey.
    Willen jullie vanavond mee naar karaokebar? Fé haar mobiel ligt trouwens nog in dat huis.
    "Fé, prinses? Kom even!" roep ik richting de slaapkamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Ach, ik geef het toe. Ik ben ook redelijk blij met deze combinatie. Kom, douchen, schoonheid." Vlug druk ik mijn lippen nog op de zijne, voordat ik mijn lichaam nog even strek en opsta.
    "En dan gaan we daarna beginnen aan onze culinaire pizza." Ik volg Rey op de voet en rommel even in mijn tas naar schoon ondergoed, zodat ik dat zo direct niet hoef te pakken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Exact het tegenovergestelde."
    "Wat?" vraag ik verbaasd wanneer hij wegloopt.
    "Nee!"
    Ik begin hevig te protesteren, maar blijf op het bed liggen.
    "Fé, prinses? Kom even!"
    Ik zucht en sla de handdoek om me heen. Ik loop de woonkamer in.
    "Nu is het weer prinses, hoor," zeg ik een beetje slechtgezind.
    "Wat is er?"
    Ik leun op de rugleuning van de zetel.

    -De sms was trouwens van Faye ;D-


    Rey

    "En dan gaan we daarna beginnen aan onze culinaire pizza."
    "Uiteraard."
    Ik grinnik zacht en neem twee zachte handdoeken uit de kast. Ik neem haar hand vast en neem haar mee de badkamer in. Ik laat het water lopen, en wanneer het warm genoeg is, ga ik onder de waterstralen staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer Rey de douche aanzet en hij eronder stapt achtervolg ik hem. Ik schrik even van de warme druppels die op mijn huid branden, maar na een kort aantal seconden voelt het al een stuk beter. Ik druk mijn lippen even op die van Rey en voel mijn haren tegen mijn wang aanplakken, waardoor ik ze geïrriteerd uit mijn gezichtsveld haal.
    "Gaan we weer zingen?" vraag ik lachend en kijk hem vragend aan.
    "Of heb je een ander idee?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Gaan we weer zingen? Of heb je een ander idee?"
    Lachend haal ik mijn schouders op.
    "We zijn het douche-duo, tuurlijk gaan we zingen."
    Ik grinnik even.
    "Kies jij maar een liedje. Tenzij jij een beter idee hebt?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nu is het weer prinses, hoor. Wat is er?"
    Ze leunt over de rugleuning en ik grijp razendsnel haar gezicht vast zodat ik de vurige kus op haar lippen kan drukken die ik haar daarnet miszegd had.
    Vervolgens stop ik mijn mobiel in haar handen zodat ze het smsje kan lezen.
    Ik sta op uit de zetel en ga achter haar staan.
    Ik laat mijn handen langs haar benen omhoog glijden terwijl ik mijn lippen in haar hals zet.
    "Als je het nog steeds wilt weten, dit keer ga ik nergens heen," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel zijn lippen op de mijne en kijk nieuwsgierig naar zijn gsm. Wanneer hij het ding in mijn handen stopt, lees ik het vluchtig.
    "Als je het nog steeds wilt weten, dit keer ga ik nergens heen."
    Ik voel zijn handen op mijn lichaam, maar sla ze even weg.
    "Nu niet," zeg ik zacht en kijk hem aan.
    "Nou, wil je gaan?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Voor mij maakt het niet uit, en die mobiel had ik eigenlijk toch niet nodig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "We zijn het douche-duo, tuurlijk gaan we zingen. Kies jij maar een liedje. Tenzij jij een beter idee hebt?" Grijnzend kijk ik hem aan en sla mijn armen over elkaar.
    "Waarom moet ik het verzinnen?" vraag ik aan hem en ga even op mijn tenen staan, zodat we op ooghoogte zijn van elkaar.
    "Kiss me down by the broken tree house. Swing me upon its hanging tire. Bring, bring, bring your flowered hat, we'll take the trail marked on your father's map, oh." Is het eerste liedje wat in me opkomt en zing er zachtjes de tekst van.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.