• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "De slaapkamer? Wat wil je daar gaan doen?" Ik doe net alsof ik even nadenk en haal glimlachend mijn schouders op.
    "Hmm, goede vraag." Mijn handen laat ik over zijn lichaam glijden.
    "We zouden kunnen inhalen wat we vanavond tekort zullen komen, misschien?" vraag ik grijnzend en kijk hem geamuseerd aan.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"Hmm, goede vraag. We zouden kunnen inhalen wat we vanavond tekort zullen komen, misschien?"
    Ik grinnik even en kijk haar grijnzend aan.
    "Klinkt interessant..."
    Ik leg mijn armen om haar heen en druk kusjes op haar lippen.
    "Vertel me meer," zeg ik plagerig/

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Faye
    "Klinkt interessant... Vertel me meer." Grijnzend kijk ik hem aan en druk mijn lippen ietwat vurig op de zijne. Ik bijt zachtjes op zijn lip en kijk hem geamuseerd aan.
    "We moeten de tijd toch opvullen tot acht uur."

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Rey

"We moeten de tijd toch opvullen tot acht uur."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Half vijf," corrigeer ik haar.
    "We moeten nog pizza maken en eten, en ons wat opfrissen voor vanavond."
    Ik grinnik.
    "Maar voor de rest denk ik wel dat we tijd genoeg hebben."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Camargue

"Aan de ene kant wel aan de andere kant niet," mompelt Liam.
    Hij drukt een kusje op mijn hand en ik druk nog een laatste, liefdevolle kus in zijn hals om hem dan aan te kijken.
    "Leg me het niet-gedeelte even uit?" vraag ik zacht.
    Ik leg mijn vrije hand op zijn wang en druk een klein kusje op zijn lippen.

Irial

"M-mag ik vragen wie Gracie is?" vraagt Madeline.
    Ik kijk haar aan en probeer uit haar gezichtsuitdrukking op te maken of ze nou jaloers is.
    "Gracie- Grace, ze vermoordt me nog een keer als ik haar zo blijf noemen- is mijn zusje. Mijn ouders hebben haar op internaat gestuurd na mijn-"
    In plaats van mijn zin af te maken laat ik mijn vingers over de littekens op mijn borstkas glijden. Maddie snapt vast wel wat ik bedoel.

Atreyu

"Er is maar een keer in mijn leven dat ik ooit zoiets zou aandoen. Sorry."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd voor ik een kusje op haar lippen druk.
    "Je bent aan het vissen, Fé. Ik doe het alleen als je het niet verwacht," fluister ik tegen haar lippen aan terwijl ik haar in de ogen kijk.
    Ik kan het niet laten mijn handen naar haar kont te laten glijden en haar zo vast te houden. De schaduw van een grijnsje verschijnt op mijn gezicht.
    Nee, ik denk heus niet alleen maar aan seks. Maar hoewel ik zeker weet dat mijn gevoelens voor haar niet door dit hele prinses-wachter gedoe komen, twijfel ik of de nood haar zoveel aan te raken en dicht bij haar te willen blijven er niks mee te maken heeft.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

'Je voelt raar. ' fluister ik.' Ik kan er niet goed tegen' Het is gewoon moeilijk uit te leggen. .' Deel ik haar mee en trek haar dichter ik mijn armen. Mijn vingers glijden zacht over haar huid.

Madeline

Ik ben even stil en knik. 'Waarom hebben ze haar dan weg gestuurd? ' ik weet niet of het te persoonlijk is. 'Als je het liever niet zegt snap ik dat. ' ik pak voorzichtig zijn hand.

Camargue

"Je voelt raar. Ik kan er niet goed tegen. Het is gewoon moeilijk uit te leggen."
    Ik frons mijn wenkbrauwen omdat ik er helemaal niks wijzer uit geworden ben en er nu nog minder van snap. Ondertussen trekt Liam me dichter tegen zich aan en ik huiver als zijn vingers over mijn huid glijden.
    Ik geeuw en sluit mijn ogen.
    "Ik wil niet opstaan," mompel ik.

Irial

"Waarom hebben ze haar dan weg gestuurd? Als je het liever niet zegt snap ik dat," zegt Madeline terwijl ze mijn hand vast neemt.
    Ik zucht even en wrijf ondertussen met mijn duim over de rug van haar hand.
    "Ze besloten dat ze maar ergens heen moest waar niemand wist dat ik haar broer ben," antwoord ik.
    Ik klem mijn kaken op elkaar en slik de bittere herinnering weg. Grace is nog steeds hun prinsesje, en ik ben nog steeds de schande van de familie. Ik betwijfel het, of dat ooit zal veranderen. Maar ik heb het liever zo dan andersom.

Liam

'Sorry, als ik moe ben word ik onduidelijk.' Glimlach ik. 'Wil je nog blijven liggen of nu al naar het gemeententehuis? ' vraag ik haar en woel afwezig door haar rode haren. 'Mij maakt het namelijk niet uit. ' voeg ik er aan toe.

Madeline

Ik kijk meelevend naar hem. 'Ik snap niet dat ze je zo zien. Je bent een geweldig persoon. Niets kan dat veranderen.' Fluister ik en probeer hem aan te kunnen kijken.

Camargue

"Sorry, als ik moe ben word ik onduidelijk. Wil je nog blijven liggen of nu al naar het gemeententehuis? Mij maakt het namelijk niet uit."
    Eigenlijk weeet ik dat we ons nu beter gewoon zouden aankleden en naar het gemeentehuis zouden gaan, zodat dat achter de rug is en we effectief plannen kunnen maken, maar ik lig zo lekker.
    "Nog een half uurtje blijven liggen?" vraag ik liefjes. Ik geniet ervan hoe Liam zijn hand door mijn haren haalt. Ik snap niet dat hij het bij zichzelf niet fijn vindt.

Irial

"Ik snap niet dat ze je zo zien. Je bent een geweldig persoon. Niets kan dat veranderen."
    Ik glimlach verliefd naar haar. Hoe kan ik nu niet van dat meisje houden?
    "Ze zijn niet genoeg thuis, spenderen niet genoeg tijd met hun kinderen om me echt te kennen," zeg ik zacht.
    Ik leg een hand op haar wang en druk een kusje op haar lippen, die lekker zoet smaken.
    "Hé, zal ik zo even naar Atreyu en Mathan bellen om te zien of ze vrij zijn vanavond? Dan kan je de band wat leren kennen," stel ik voor.

Liam

Ik glimlach en knik. 'Goed een half uurtje. ' ik denk dat ik voor eeuwig zo kan blijven liggen en het nog prettig vind ook. 'Ik hou van je. ' mompel ik.

Madeline

Ik glimlach een beetje nerveus. 'Als ze me maar aardig vinden.' Ik neem nog een slokje water maar blijf zijn hand vast houden. 'Komt je zusje wel eens langs? Ze lijkt me aardig zeker als ze op jou lijkt. ' voeg ik er aan toe.

Camargue

"Goed een half uurtje. Ik hou van je," mompelt Liam.
    Ik ga anders liggen, zodat mijn armen op zijn borstkas rusten en mijn gezicht boven het zijne zweeft.
    "Ik-" Ik onderbreek mezelf om hem een kusje te geven. "Hou ook-" Omdat ik hem zo lief vind, krijgt hij er nog eentje. "Van jou."
    Ik kijk hem glimlachend in de ogen.

Irial

"Als ze me maar aardig vinden," zegt Maddie met een nerveuze glimlach. "Komt je zusje wel eens langs? Ze lijkt me aardig zeker als ze op jou lijkt."
    Ik schud mijn hoofd. Liever praat ik niet teveel over Grace, het herinnert me er alleen maar aan hoeveel ik haar mis.
    "Nee, alleen met kerst en in de zomervakantie," antwoord ik. Ik zucht even. "En als ze je niet aardig vinden, dan krijgen ze een pak slaag," zeg ik met een klein lachje.

Liam

"Ik- Hou ook- Van jou." Tussen elke pauze door krijg ik een kusje. 'Gelukkig maar.' Ik trek haar terug naar me toe en kus haar lippen zo zacht en teder mogelijk.

Madeline

"En als ze je niet aardig vinden, dan krijgen ze een pak slaag," Ik knik en moet een klein beetje om zijn opmerking lachen. 'Dus.. Wat wilde je vandaag doen? Naast mijn haar verfen dan.' Ik probeer het onderwerp een beetje te veranderen aangezien ik merk dat Irial er liever niet meer over praat.

Camargue

"Gelukkig maar," antwoordt Liam.
    Voor ik kan antwoorden trekt hij me dichter tegen zich aan en kust me heel teder. Op dit moment ben ik als was in zijn handen en is er geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt hem te plagen.
    "Hmm," zucht ik genietend tegen zijn lippen aan.
    Hij zoent echt lekker.

Irial

"Dus.. Wat wilde je vandaag doen? Naast mijn haar verven dan."
    Ik stop nog een stukje eten in mijn mond terwijl ik nadenk over die vraag. Veel werk met de verhuizing heb ik niet meer, papierwerk dan. Ik moet alleen nog meubels kiezen, en verf of behang voor de muren.
    "Wil je me nog steeds helpen met de inrichting van mijn- ons bungalow?" vraag ik dan.
    Ik neem mijn glas water en breng het naar mijn lippen om er een slok van te nemen.

Liam

'Ik mag je jurk zeker niet zien wanneer je die gaat uitzoeken he?' Vraag ik hoopend dat het antwoord wel ja zou zijn. Ik kan niet tegen verassingen. Ik wil alles het liefste van te voren weten.

Madeline

"Wil je me nog steeds helpen met de inrichting van mijn- ons bungalow?" Ik kijk op bij het woord ons. 'Ja, dat lijkt me een leuk idee.' Antwoord ik voor ik een hap neem.

Camargue

"Ik mag je jurk zeker niet zien wanneer je die gaat uitzoeken he?" vraagt hij plots.
    Ik denk even na en schud dan mijn hoofd.
    "Hoe graag ik ook de jurk wil dragen waar jij me mooist in vindt, geloof ik nog steeds dat het ongeluk brengt en dat kunnen we niet hebben. Toch?"
    Ik streel even over zijn wang en kijk hem verleidelijk aan, in de hoop dat hij me hierdoor gelijk zal geven.

Irial

"Ja, dat lijkt me een leuk idee," antwoordt Madeline.
    Ik zucht tevreden en kijk trots toe hoe ze nog een hapje in haar mond steekt. Mijn dapper meisje.
    "Gelukkig maar, volgens mij ben ik namelijk niet echt een genie als het op inrichting aankomt," lach ik. "Misschien eerst de slaapkamer en de keuken in orde brengen?"
    Ik vraag het meer aan mezelf dan aan haar, maar ze mag er ook op antwoorden.