• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik was bang dat je zou denken dat ik je alleen in bed probeerde te krijgen. En dat was zo, Fedea, omdat jij de enige was aan wie ik alles wilde vertellen. Nog steeds. Irial en Mathan zijn geweldige vrienden, maar ze kunnen niet aan je tippen als het daarop neerkomt."
    Zwijgend kijk ik hem aan, en als het kon, ben ik net verliefder geworden op de jongen voor me. Ik leg mijn hand op zijn wang en druk zacht mijn lippen op de zijne.
    "Geloof me, Trey," zeg ik zacht, "dat er nooit een moment is geweest dat wat dan ook er voor zou gezorgd hebben dat je me kwijt zou raken. Nooit."
    Ik glimlach even en kijk verliefd in zijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    Ik grinnik tegen haar lippen aan en knijp zacht in haar hand.
    "Hoe laat is het?" fluister ik zacht.
    Domme vraag eigenlijk, want ik houd haar tegen me aangedrukt, zodat noch zij, noch ik kan kijken op eender welke klok.


    Faye
    "Hoe laat is het?" Ik frons mijn wenkbrauwen even om zijn vraag en haal mijn schouders op. Toch schiet het me voor geen seconde te binnen om Rey los te laten.
    "Geen idee," geef ik toe en rust met mijn hoofd op zijn borstkas. "Later dan twaalf uur, daar ben ik wel zeker van." bedenk ik me en kijk hem dan glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Geen idee. Later dan twaalf uur, daar ben ik wel zeker van."
    Ik leg me weer neer en trek haar tegen me aan.
    "Owh, zo vroeg. Dan hebben we nog wel even tijd voordat we pizza moeten gaan maken."
    Ik grinnik zachtjes en druk een kusje op haar lippen.
    "Faye, als ik even eerlijk mag zijn, eeuwen geleden heb ik de hoop opgegeven dat ik me ooit nog zo zou voelen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Inderdaad.. Misschien moeten we daar zo maar even naar toe gaan voor Rey ons verwacht," antwoordt Liam.
    Ik kreun even omdat ik helemaal geen zin heb om op te staan.
    "Uuuh, waarom ligt je bed zo verdomd lekker?" zucht ik.
    Ik vlei me nog wat meer tegen hem aan, nu het nog even kan.

    Irial

    "Jij ook," fluistert ze.
    Ik moet even lachen. Niet dat het zo grappig is, maar om een of andere reden weer wel.
    "Nou, dank je," lach ik.
    Ik kijk hoe ze onze vingers weer verstrengelt. Haar hand past precies in de mijne. Ik kan me niet voorstellen dat ik gisteren zo rot tegen haar gedaan heb. Maar ik deed het alleen omdat ik om haar geef. Ik zucht even en laat mijn wang tegen haar haren rusten.

    Atreyu

    "Geloof me, Trey, dat er nooit een moment is geweest dat wat dan ook er voor zou gezorgd hebben dat je me kwijt zou raken. Nooit."
    Ik glimlach even maar ik betwijfel het ten zeerste. Ik heb geluk gehad dat ik kon en wilde wachten op en haar. En dat heeft geloond. Mocht ik meteen op haar afgestapt zijn zoals ik wilde, dan zat ze hier nu vast niet.
    "Ik hou van je," fluister ik.
    Dat is het enige dat er toe doet. Nadenken over wat's en als' verandert niks en ik zou het ook niet anders willen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je."
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "En ik van jou."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en sluit mijn ogen.
    "Als er iemand is waarmee ik al die jaren moet doorbrengen, ben ik blij dat het met jou is. Echt waar," geef ik na een tijdje toe.
    Ik verstrengel onze vingers onder water en kijk in zijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Uuuh, waarom ligt je bed zo verdomd lekker?" Ik grinnik. 'Omdat wij erin liggen denk ik.' Grap ik en kus haar kruin. 'Maar als we naar het gemeentehuis willen voor we naar Rey gaan moet dat wel zo..'

    Madeline

    'Ik snap niet dat jij zo leuk kunt zijn.' Prevel ik en plaats een zacht kusje in zijn nek. Ik krul me als een kat op en trek mijn benen omhoog.

    Faye
    "Owh, zo vroeg. Dan hebben we nog wel even tijd voordat we pizza moeten gaan maken. Faye, als ik even eerlijk mag zijn, eeuwen geleden heb ik de hoop opgegeven dat ik me ooit nog zo zou voelen." Grinnikend kijk ik hem aan, voel mijn wangen rood kleuren door zijn opmerking en druk mijn lippen op de zijne.
    "Ik moet toegeven dat ik me dan zeer vereerd voel." zeg ik zachtjes en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik moet toegeven dat ik me dan zeer vereerd voel."
    Ik grinnik zacht en kus haar teder terug.
    "Als er straks iemand meegaat," zeg ik na een tijdje, "wil je het dan al... zeggen? Of nog niet?"
    Ik kijk haar even aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "En ik van jou. Als er iemand is waarmee ik al die jaren moet doorbrengen, ben ik blij dat het met jou is. Echt waar," zegt ze zacht terwijl haar vingers zich met de mijne verweven.
    "Dat moet je niet, maar ik zou me wel vereerd voelen," zeg ik zacht.
    Eerlijk gezegd zou ik mezelf waarschijnlijk iets aandoen mocht ze bij me weg gaan, maar dat laat ik maar even achterwege.
    Ik wrijf met mijn duim over de rug van de hand terwijl ik haar in de ogen staar. Na een tijdje moet ik plots lachen.
    "Het water is koud."

    Camargue

    "Maar als we naar het gemeentehuis willen voor we naar Rey gaan moet dat wel zo.."
    Ik zucht even en schudt mijn hoofd. Die jongen is altijd zo gejaagd. Ik kijk hem aan en druk een kusje op zijn wang.
    "Zou je geruster zijn als ik even naar Rey bel om te vragen hoe laat we waar moeten zijn?" vraag ik zacht.
    Anders houdt hij er waarschijnlijk niet over op.

    Irial

    "Ik snap niet dat jij zo leuk kunt zijn," prevelt Madeline waarop ze naast me op krult. Best schattig hoe ze ligt zo.
    "Nee, ik snap het soms zelf ook niet," zucht ik.
    Ik kijk haar met fonkelende ogen aan en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Maar jij bent anders ook behoorlijk fantastisch," fluister ik.
    Ik sla een arm om haar heen en laat mijn vingertoppen haar arm strelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Als er straks iemand meegaat, wil je het dan al... zeggen? Of nog niet?" Ik kijk hem even nadenkend aan, eerst niet wetend waar hij op doelt. Als het tot me doordringt haal ik mijn schouders op.
    "Wat vind jij?" vraag ik aarzelend en kijk hem vragend aan, afwachtend op zijn antwoord.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dat moet je niet, maar ik zou me wel vereerd voelen."
    Verbaasd kijk ik hem aan.
    "Jawel, dat moet wel. Jij bent mijn wachter en ik wil niet nog een keer ontvoerd worden."
    Ik geef hem een speelse stomp en trek een pruillipje op.
    "Plus ik zou je niet meer kunnen missen."
    Plots lacht hij.
    "Het water is koud."
    Ik grinnik even.
    "He, nu je het zegt. Ik had het helemaal niet door. Wil je eruit?"
    Ik kus hem zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Wat vind jij?"
    Ik denk even na en kijk haar dan grijnzend aan.
    "Een geheimpje lijkt me wel wat? En dan subtiele liedjes voor elkaar zingen."
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Zou je geruster zijn als ik even naar Rey bel om te vragen hoe laat we waar moeten zijn?" Op dit moment voel ik me een enorme nuroot. Ik kan er niet tegen als dingen niet helemaal geregeld zijn en blijkbaar heeft Cam dat door. 'Graag.' Grinnik ik.

    Madeline

    "Maar jij bent anders ook behoorlijk fantastisch," Ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Gelukkig maar.' Fluister ik terug en sluit vermoeid mijn ogen.

    Faye
    "Een geheimpje lijkt me wel wat? En dan subtiele liedjes voor elkaar zingen." Ik beantwoord zijn kus en grinnik zachtjes.
    "Spannend hoor." zeg ik lachend terug en knik. Ikzelf zou het niet fijn vinden om het nieuws meteen te ronde te laten gaan. Ik hield daar gewoon niet van.
    "Dan houden we het geheim voor nu, goed?" Ik kijk hem geamuseerd aan, nadenkend bij het idee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dan houden we het geheim voor nu, goed?"
    Ik knik.
    "Alleen als jij dat ook wil, uiteraard."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Je weet toch dat dat vreselijk moeilijk gaat zijn, als de verliefde stelletjes meegaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.