• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Atreyu

"He, nu je het zegt. Ik had het helemaal niet door. Wil je eruit?" grinnikt ze. Ze drukt een kusje op mijn lippen.
    Ik trek een schattige snoet en knik.
    "Ja," zeg ik snel. "Kleine Trey vind het niet echt fijn zo," voeg ik onschuldig aan toe. Ik kijk nog een keer liefjes en stap dan uit bad waarna ik een handdoek om mijn middel sla en er nog eentje neem die ik om Fedea sla om haar vervolgens zo uit bad te tillen.

Camargue

"Graag," grinnikt hij.
    Ik dacht het al. Ik ken Liam. Hij heeft graag zijn zaakjes op orde, anders wordt hij zenuwachtig. Ik stap uit bed en ga mijn mobiel uit de keuken halen, terwijl ik weer naar de slaapkamer loop, toets ik Rey's nummer in. Als ik me terug naast Liam vlei, hoor ik de beltoon.
    "Hij gaat over," stel ik Liam op de hoogte.

Irial

"Gelukkig maar," fluistert ze.
    Ze sluit haar ogen en ik snap wel dat ze moe is. Seks kost energie en die heeft ze niet veel in dat tere lijfje, zeker als er geen eten in zit.
    "Ik wil niet lastig doen," zeg ik stil terwijl ik een lok van haar haren om mijn vinger draai. "Dus zeg gerust nee als je niet wilt, maar lust je wentelteefjes?"
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd. Dat ze mag weigeren betekent niet dat ik niet ga proberen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Faye
    "Alleen als jij dat ook wil, uiteraard. Je weet toch dat dat vreselijk moeilijk gaat zijn, als de verliefde stelletjes meegaan?" Ik haal mijn schouders op en kijk hem uitdagend aan.
    "Ik hou wel van een uitdaging op z'n tijd." zeg ik lachend en druk mijn lippen ietwat ruw op de zijne.
    "Laten we het in ieder geval proberen, lukt ons vast wel?" Ik kijk even op van de telefoon die over gaat.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 22:03 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

"Ja, kleine Trey vind het niet zo fijn."
    Ik kijk hem even ondeugend aan.
    "'Kleine' Trey?"
    Geamuseerd knik ik.
    "Vooruit dan."
    Ik kijk verliefd toe hoe hij uitstapt en giechel wanneer hij me er ook uittilt.
    "Dank je," zeg ik zacht en druk een kusje op zijn lippen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Rey

"Ik hou wel van een uitdaging op z'n tijd. Laten we het in ieder geval proberen, lukt ons vast wel?"
    "Uitdaging aanvaard," zeg ik grijnzend.
    Net wanneer ik liefdevol mijn lippen op de hare wil plaatsen, gaat mijn gsm. Zuchtend neem ik op.
    "Met Rey?" zeg ik.

Liam

Ik glimlach en knik. 'Prima.' Ik leun tegen haar aan en ik kan zo deels horen wat er gezegt word.

Madeline

"Dus zeg gerust nee als je niet wilt, maar lust je wentelteefjes?" Ik open mijn ogen. 'Ik was vroeger gek op wentelteefjes maar ik heb het al jaren niet gegeten dus graag.' Glimlach ik.

Atreyu

"'Kleine' Trey? Vooruit dan."
    Ik grinnik even, maar stiekem groei ik wel een meter. Altijd fijn complimentjes te krijgen als het daarover gaat.
    "Dank je," zegt ze waarop ze me een kusje geeft.
    Ik glimlach en geef haar nog een kusje terwijl ik mijn armen om haar heen sla.
    "Graag gedaan, prinses," zeg ik met een schuin lachje.
    Ik druk mijn lippen teder op de hare.

Camargue

"Met Rey?"
    Ik moet lachen. Rey neemt altijd zo grappig op. Aan het einde van dat kleine zinnetje gaat zijn intonatie steeds omhoog waardoor het lijkt alsof hij een vraag stelt.
    "Nee, met Cam," zeg ik zo serieus mogelijk. Ik grinnik even en schraap mijn keel. "Liam en ik willen graag mee vanavond, maar hoe zie je het precies? Waar en hoe laat wil je afspreken?"
    Ik speel met een plukje van Liam's haar terwijl ik wacht op antwoord.

Irial

"Ik was vroeger gek op wentelteefjes maar ik heb het al jaren niet gegeten dus graag."
    Met een brede glimlach kijk ik haar aan. Ik druk een liefdevolle zoen op haar lippen.
    "Moordwijf," grinnik ik.
    Ik meen het, nu ze daarmee toegestemd heeft ben ik nog twee keer zo verliefd op haar. Ik steel nog een paar kleine kusjes en sta op.
    "Als jij doucht, dan ga ik alvast bakken. Deal?"

Faye
    "Met Rey?" Ik kijk hem aandachtig aan en houd me stil om ons idee niet te verpesten. Ik laat zijn hand even los en bekijk mijn nagels, afgekloven en al van gisteren. Nooit ben ik echt van de nagellak of dergelijke geweest, maar dit is wel redelijk erg. Ik probeer aandachtig te luisteren naar de woorden aan de andere kant van de lijn, maar geef het na een tijd al op en laat me voorzichtig wat neerzakken op het kussen.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

"Graag gedaan, prinses."
    Ik giechel zachtjes en leg mijn armen om hem heen.
    "Mijn mooie lieve prins," zuch ik verliefd en kus hem zacht.
    "Voor jou ben ik maar al te graag een prinses."
    Glimlachend neem ik zijn handdoek vast en begin hem liefdevol af te drogen.

Rey

"Nee, met Cam. Liam en ik willen graag mee vanavond, maar hoe zie je het precies? Waar en hoe laat wil je afspreken?"
    Ik grinnik.
    "Dat zeg je nou elke keer wanneer ik opneem."
    Ik rol mijn ogen.
    "Op het plein, aan de bioscoop? Daarnaast is een karaokébar. En ik had gedacht rond 8 uur, zoiets?"

Liam

Ik geniet er eigenlijk best van dat ze met mijn haar speelt. Normaal wilde ik dat liever maar nu maakte het me eigenlijk niet zoveel uit. Ik druk een kusje op haar schouder en luister verder mee.

Madeline

'Oke. ' ik sta op ga op mijn tenen staan en kus hem voor ik de badkamer in ga. Ik sta even voor de spiegel. Ik ben in twee strijd. Ja ik wil weer aan komen maar toch ook liever niet. Ik schud de gedachte van me af. Gewoon eten al is het alleen maar voor Iri. Ik kijk naar mijn haar. Ik had het lang niet geverft dus je zag het langzaam blond worden. Morgen verf kopen dus. Ik stap onder de douche, was me en pak het grote shirt van Irial en ondergoed voor ik naar beneden ga.

Atreyu

"Mijn mooie lieve prins. Voor jou ben ik maar al te graag een prinses."
    Ik lach even als ze me begint af te drogen. Ik kan het niet laten mijn armen om haar heen te slaan en haar tegen me aan te trekken. Mijn lippen dienen gewoon om zachte kusjes in haar hals te zetten.
    "Volgens mij snap je het niet helemaal," zeg ik met een kleine grijns als ik haar weer aankijk. "Jij prinses, ik wachter," zeg ik overdreven traag en gearticuleerd.
    Met een ondeugend lachje kijk ik naar haar gezicht.

Camargue

"Dat zeg je nou elke keer wanneer ik opneem."
    Ik moet lachen. Hij maakt het me ook gewoon te makkelijk. Ik kan een zucht niet tegen houden als Liam een kusje op mijn schouder drukt. Blozend geef hem ik hem speels mepje. Waarom moet hij me nou ook gek maken als ik aan de telefoon ben?
    "Op het plein, aan de bioscoop? Daarnaast is een karaokébar. En ik had gedacht rond 8 uur, zoiets?"
    Ik kijk even naar Liam om te peilen of hij het gehoord heeft.
    "Acht uur goed voor jou?" vraag ik zachtjes.

Irial

"Oke."
    Ik krijg nog een kusje en laat mijn ogen Madeline volgen tot ze in de badkamer is. Ik trek snel mijn boxer en broek aan en slenter dan naar beneden. Daar neem ik melk uit de koelkast, eieren en wat vanillesuiker.
    Ik zet alvast een pan op het vuur waarin ik wat boter, niet veel, laat smelten terwijl ik de melk met de andere ingrediënten meng en er de boterhammen in onderdompel.
    Terwijl de eerste sneetjes brood bakken, dek ik alvast de tafel. Wanneer ik opkijk, laat ik het vork dat ik in mijn hand vallen. Madeline heeft enkel ondergoed en mijn t-shirt aan. Ik betrap mezelf erop dat ik sta te grijnzen en schraap mijn keel even.
    "Juist ja, wentelteefjes. Wil je thee of koffie?"

Liam

Ik kijk naar haar op als ze me mept en vraagt of 8 uur goed is. 'Ja prima. ' antwoord ik en glimlach tevreden naar haar. Mijn armen krullen om haar lichaam.

Madeline

Ik kijk naar zijn grijnzende gezicht. 'Wat is er? ' vraag ik lacherig en ga naast hem bij de pan staan. 'Ruikt lekker. ' deel ik hem mee.

Fedea

"Volgens mij snap je het niet helemaal. Jij prinses, ik wachter."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Niet als we trouwen. Als een wachter met een prinses trouwt, wordt hij koning."
    Grinnikend hang ik de handdoek om me heen en neem zijn handen in de mijne. Ik loop met hem naar de slaapkamer terwijl ik de bruidsmars neurie. Vrolijk kijk ik hem aan.

Camargue

"Ja prima," antwoordt Liam. Ik glimlach en druk snel een kusje op zijn wang. Ik geniet ervan hoe hij zijn armen om me heen slaat.
    Pas dan besef ik weer dat ik Rey aan de lijn heb.
    "Acht uur is prima," zeg ik vrolijk. "Hé, gaan Fedea en Atreyu ook mee?"
    Afwezig laat ik mijn vingers over Liam's arm glijden.

Irial

"Ruikt lekker," zegt Madeline terwijl ze naast me komt staan.
    Ik glimlach en geef haar een kusje.
    "Als ze net zo lekker smaken als jij, dan zij ze vast heerlijk," zeg ik met een klein lachje.
    Dan doe ik de net gebakken wentelteefjes op een bord en leg de volgende in de pan. Ik zet het bord op tafel en schuif een stoel voor Madeline achteruit.

Atreyu

"Niet als we trouwen. Als een wachter met een prinses trouwt, wordt hij koning."
    Ik trek een wenkbrauw op terwijl ze haar handdoek om zich heen slaat en mijn handen vast neemt. Als ze me naar de slaapkamer meeneemt terwijl ze de bruidsmars neuriet, moet ik lachen. Ik neem haar in mijn armen en loop vooruit zodat zij achterwaarts richting bed moet.
    "Volgens mij werkt het zo niet," antwoord ik lachend. "Gaan we trouwen dan?" vraag ik plagerig.

Liam

Ik rek me uit en steun met mijn hoofd tegen dat van haar aan. Ik geniet van haar warmte.

Madeline

Een echte gentleman. Denk ik bij mezelf. 'Hier. ' ik snij een stukje af en hou het voor zijn mond. Het rook werkelijk verukelijk

Camargue

Ik glimlach als ik Liam's hoofd tegen het mijne voel. Ik hou de telefoon bij mijn mond vandaan en grinnik even.
    "Hé, niet slapen jij," fluister ik tegen de jongen naast me, zodat Rey aan de andere kant van de lijn het niet hoort.
    Ik por hem speels in de zij.

Camargue

"Hier," zegt Madeline als ze een stukje eten voor mijn mond hou.
    Ik grijns even en neem dan het stukje in mijn mond. Plarig bijt ik even in Madeline's vinger.
    "Oeps," zeg ik onschuldig.
    Ik kijk snel even in de pan en haal opnieuw de wentelteefjes eruit. Ik ga met het bord naast Maddie aan tafel zitten.