• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik kijk naar mijn broek en shirt. Mijn grijze t-shirt is zo goed als doorweekt en mijn broek ook. Leuk dat het precies bij mijn kruis nat is. Nu lijkt het net alsof ik in mijn broek geplast heb.
    Louise lacht zachtjes. Ha ha.
    "Eigenlijk zit er dan nog veel in,' Grinnikt ze. "Het droogt wel op," Zegt ze lachend en gaat iets dichter tegen me aanzitten.
    Expres leg ik mijn arm om haar heen en trek haar nog een stukje naar me toe.

    Celeste Jade Fox.
    Ik voel hoe hij me voorzichtig een stukje naar zich toe trekt en gelijk komen er lichte blosjes op mijn wangen. Gelukkig maar dat hij het niet kan zien, hij heeft zijn ogen dicht, ik had het gezien toen ik even snel mijn ogen dicht en open deed.
    Allebei mijn handen laat ik door zijn haar woelen en ik zet me even over mijn angst heen, waardoor ik op zijn schoot durf te zitten en hem wat speelser kus.
    Geovanni, ik denk dat ik van je houd. Nee, wacht, scrap that. Ik weet het zeker, dit gevoel… Ik herken het niet, maar het voelt zo goed, alleen jij hebt me zo laten voelen. Verlaat me alsjeblieft niet.
    Één hand laat ik weer een weg banen over zijn nek naar zijn borstkas. Dit is één van de weinige goede keuzes die ik ooit heb gemaakt, lijkt het zo, maar damn… Ik wil niet dat dit moment voorbij gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Ik zucht even als Aiden er bij komt staan en iets in Jace' oor fluistert. 'Fluisteren is onbeleefd,' zeg ik lichtelijk geïrriteerd.
    Hij lacht hard waarna hij me grinnikend aankijkt en zijn armen over elkaar heen slaat.
    'May? Ze was net aan het genieten van een hele leuke les, alleen ik heb geen idee waar ze nu is. Ik ga haar straks wel zoeken. En… wat gaat jou dit ook alweer aan? Heeft Celeste je gestuurd om me te dwarsbomen? "Geen meisjes meer gebruiken" en dat soort bullshit?' grijnst hij geamuseerd.
    Ik werp Aiden een dodelijke blik toe als hij begint te lachen en kijk daarna weer naar Jace.
    'Hmm, ik had verwacht dat May wel een betere smaak zou hebben,' zeg ik. 'En nee, Celeste heeft me niet gestuurd. Ik heb gewoon geen zin in strafwerk en de laatste plek waar ze naar me gaat zoeken is bij de Caligas,'

    [@maartje, reactie met Philip (:?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    Hij legde een arm om me trok me nog een stukje naar hem toe. Ik ging gewoon tegen hem aan zitten.Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Ik glimlachte nog steeds en voelde mijn wangen een beetje rood worden. Fijn, maak het maar akward! 'Nu we hier allen zijn, Wat kunnen we doen?' Zei ik en keek hem aan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace Fox.
    “Hmm, ik had verwacht dat May wel een betere smaak zou hebben,” Zei ze, waarop ik gelijk antwoorde en mijn schouders omhoog haalde. “Dat zul je dan met haar moeten bespreken, dame,” Grinnikte ik, nog steeds geamuseerd. Nee, echt, wat deed ze hier nou?
    “En nee, Celeste heeft me niet gestuurd. Ik heb gewoon geen zin in strafwerk en de laatste plek waar ze naar me gaat zoeken is bij de Caligas,” Ik trek gelijk mijn wenkbrauw op en kijk haar daarna dodelijk en kil aan. “Dat snap ik nog steeds niet van haar. Celeste hoort bij Caligas en níet bij jullie. Misschien moet ik het de volgende keer bij haar erin –” Ik zuchtte diep en schudde mijn hoofd. “Laat maar. Dat gaat je niets aan, dat is iets tussen mij en haar.” Ik draaide me om naar Aiden, terwijl hij zich juist naar Feline draaide. “Zeg, Feline, als jij niets met Nathan wilt. Wij dan daten?” Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en ik moest mijn best doen om niet in lachen uit te barsten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Ik voel haar handen door mijn haar. Van binnen grinnik ik zachtjes. Wat ben ik blij dat ik vanochtend de gel voor in mijn vergeten ben. Anders had ze dit nooit gedaan.
    Plotseling voel ik dat ze op mijn schoot kruipt. Even open in mijn ogen, maar sluit deze dan weer.
    Één hand glijdt langs mijn nek, naar m'n borstkas.
    Er trekt een warme rilling over mijn rug heen. Zachtjes leg ik één hand bij haar onderrug en de handen streelt haar arm. Ze heeft een zachte huid.
    Opnieuw twijfel ik, maar neem dan een beslissing. Ik open mijn mond een klein stukje en wacht op haar reactie.

    [@maartje, reactie met Philip (:?]


    [SHIT. Ik zal direct reageren! Ik was Philip vergeten. AAAAAH.
    (Sorry, ben een beetje druk. Chocolade cookies.]

    Feline Haven Chase
    'Dat zul je dan met haar moeten bespreken, dame,' grinnikt hij schouderophalend. Daarna trekt hij zijn wenkbrauw op en kijkt me dodelijk en kil aan. 'Dat snap ik nog steeds niet van haar. Celeste hoort bij Caligas en níet bij jullie. Misschien moet ik het de volgende keer bij haar erin –' Hij zucht diep en schudt zijn hoofd. 'Laat maar. Dat gaat je niets aan, dat is iets tussen mij en haar.'
    Ik wil net iets zeggen als Aiden als iets zegt.
    'Zeg, Feline, als jij niets met Nathan wilt. Wij dan daten?' zegt hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen wiebelt.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. Okee, ik moet toegeven, Aiden is knap maar zijn gedrag is gewoon echt verschrikkelijk. 'Nog in geen duizend jaar,' antwoord ik waarna ik naar Jace kijk. 'Waag het niet om Celeste ook maar iets aan te doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ik kijk haar aan en zie dat ze rode wangetjes heeft. Schattig hoor..
    "Nu we hier allen zijn, wat kunnen we doen?"
    Ik probeer me in te houden, maar het lukt me niet. "Neuken!" Schreeuw ik door de kamer. Direct daarna begn ik hard te lachen. "Sorry," Mompel ik beschaamd en onschuldig.
    "Uhm.." Stamel ik dan. "Feestje bouwen?"

    Celeste Jade Fox.
    Er gaat een rilling over mijn rug heen als ik merk dat hij zijn mond een klein stukje opendoet. Ik twijfel. Ik vertrouw hem, maar ik weet niet of het nu een goed idee is. Er gaan dan ook een paar lange seconde over heen voordat ik een beslissing neem. Het is tijd om de kans te nemen, want ik vertrouw hem toch? Je kunt dit soort dingen niet doen op onzekerheid, ik moet het willen… En wat een geluk dat ik het ook wil, al moet ik me nog wel zwaar over mijn angst heen zetten.
    Hij is niet zoals Jace, Celeste, je vertrouwt hem en nu ga je eindelijk een goede keuze maken. So, take the chance.
    Twijfelachtig doe ik mijn mond een stukje open en laat mijn tong onzeker eerst over zijn onderlip gaan voordat ik deze tegen zijn tong aan streel. Ik voel dat er op mijn wangen nu een hevige blos ontstaat, maar voor deze keer maakt het me niet uit. Omdat ik met Geovanni ben, en ik hem vertrouw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip springt overeind. 'Wil je je eigen tas halen of zal ik dat voor je doen, madame?' grijnst hij.
    Ik schud mijn hoofd en kom ook overeind.
    'Als dat een poging is om mij over te halen dat je de leukste jongen bent dan werkt het niet,' grinnik ik waarna ik plagerig in zijn zij prik en mijn tong uitsteek.


    Philip Wayne Parker.

    Aurora schud haar hoofd. "Als dat een poging is om mij over te halen dat je de leukste jongen bent dan werkt het niet," Grinnikt ze, prikt in mijn zij en steekt haar tong uit.
    "Oké, dan niet," Grinnik ik en loop naar het lokaal.
    Ik sta voor de deur en trek deze met een ruk open. "Mevrouw, ik kom mijn tas halen!" Roep ik door de klas, pak mijn tas en gris die van Aurora ook mee.
    "Parker, geschorst!" Roept de lerares.
    Ik ren de klas uit en sla de deur met een klap achter me dicht.
    "Geschorst voor drie dagen!" Gilt de lerares.
    Met een grijns loop ik terug naar Aurora. "Dus, hier is je tas," Zeg ik tegen haar en gooi deze naar haar.

    Louise Erika Sweet
    'Neuken!' Schreeuwde door de kamer heen. Direct daarna lag hij in een deuk. Zelf zat ik ook te lachen. Tegelijkertijd gaf ik hem een facepalm. 'Sorry,'Zei hij na het lachen. 'Uhm..' Stamelde hij.'Feestje bouwen?'
    'Ja, tuurlijk feestje bouwen dichtbij een leraren kamer.'Zei ik.Ik dacht even na.'Ken je Schrödingers kat? Als de kat in de doos zit, weet niemand of hij dood of levend is. Dan is hij zowel dood als levend. Pas zodra je hem open doet kun je zien of hij nog leeft. Hij kan ook overleden zijn.' Vertelde ik serieus. na een paar seconden kuste ik hem zachtjes op de mond.
    'Dood of levend?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jace Fox.
    Ze trekt haar wenkbrauwen op bij Aiden’s compliment, maar ik besteed er verder geen aandacht aan. “Nog in geen duizend jaar,” Aiden kijkt vermakelijk naar haar met een bepaalde blik in zijn ogen en grinnikt dan. “Oké, oké, dat zullen we wel zien,” Ik rol mijn ogen even en kijk dan weer naar Feline. “Waag het niet om Celeste ook maar iets aan te doen,”
    Ik vernauw mijn ogen en haal verbaasd mijn wenkbrauw op, waarna ik dreigend voor haar ga staan met mijn armen nog over elkaar. “Of anders? Wat wil jij daaraan doen, dame?” Er ligt een onheilspellende grijns op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Ik wil net mijn mond dichtdoen, als ik merk dat ze het niet wil. Ik snap haar best en heb ook zeker begrip voor haar gevoelens. Dat heb ik altijd al gehad, voor iedere vrouw, maar speciaal nog meer voor Celeste.
    Het verbaasd me dat ze toch haar mond opent. Ik voel haar tong mijn onderlip strelen en daarna streelt ze mijn tong. Zachtjes laat ik mijn tong met de hare spelen.
    Rustig aan, Geo. Rustig.
    Het is lastig.. normaal zijn de meiden met wie ik gekust heb, veel heftiger. Dat komt vaak ook doordat ik ze op gejut heb, maar dat doet er niet toe. Ik ben dus anders gewend, maar eerlijk gezegd is dit veel fijner.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ja, tuurlijk. Feestje bouwen dichtbij een lerarenkamer," Zegt ze.
    Ik haal mijn schouders op. Nu ze het zo zegt..
    "Ken je Schrödingers kat?"
    Ik schud mijn hoofd. "Vertel," Mompel ik.
    "Als de kat in de doos zit, weet niemand of hij dood of levend is. Dan is hij zowel dood als levend. Pas zodra je hem open doet kun je zien of hij nog leeft. Hij kan ook overleden zijn,"
    Ik trek één wenkbrauw op en kijk haar verbaasd aan. Meent ze dit?
    Plotseling kust ze op mijn mond. "Dood of levend?"
    "Dood, dan krijg ik tenminste mond op mond," Mompel ik en blijf dan bewegingloos op de bank liggen.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt