• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mag ik een samenvatting?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Dus je vind het wel gezellig met mij.'Zei hij en wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Hij schoof even naar toe en prikte weer in mijn zij. En natuurlijk lied ik het flesje los zonder het zelf door te hebben. Hij vloog de kant op naar Jer. De hele inhoud zat op zijn broek en shirt. Hij grinnikte zachtjes en gooide het flesje een eind weg. Zelf moest ik wel lachen. 'Eigenlijk zit er dan toch nog veel in.' Grinnikte ik. 'Het droog wel op.' Zei ik nog steeds lachend. Ik ging wat dichter tegen hem aan zitten. En glimlachte nog steeds.
    [Misschien romantiek erin gooien?:Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xMarvelous schreef:
    [mag ik een samenvatting?]

    [Ik weet alleen dat Celeste haar angst weer had toen ze op de rug van Geovanni zat, toen liep ze weg, en hij liep de andere kant op, waarna Celeste toch weer terug naar hem liep en hem meetrok in een schoonmaak hok -lol- Nu heeft ze alles aan hem verteld en ook dat Jace haar gebruikt heeft, maar dat ze niet precies weet wat hij geflikt heeft, omdat ze knock-out ging door zijn kracht en ze heeft ook verteld dat zij Geovanni leuk vindt en nu kust ze hem. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip springt overeind. 'Wil je je eigen tas halen of zal ik dat voor je doen, madame?' grijnst hij.
    Ik schud mijn hoofd en kom ook overeind.
    'Als dat een poging is om mij over te halen dat je de leukste jongen bent dan werkt het niet,' grinnik ik waarna ik plagerig in zijn zij prik en mijn tong uitsteek.

    [Iemand die met Feline of Lucas wil praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik weet niet of je het wilt, maar Jace is nog over. Ik heb hem een beetje verwaterd, lol.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is goed hoor ^^ Waar staat hij of is hij?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    [Is goed hoor ^^ Waar staat hij of is hij?]

    [Eh, hij had eerst sport, maar ik denk dat, dat nu wel voorbij is. :'D Dus je kunt hem nu wel pesten buiten of zo. Dat hij daar 'pauze' aan het houden is. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Eh, hij had eerst sport, maar ik denk dat, dat nu wel voorbij is. :'D Dus je kunt hem nu wel pesten buiten of zo. Dat hij daar 'pauze' aan het houden is. :'D]


    [okee, ik verzin wel iets. Ik moet wel zo eten dus weet niet of ik daarvoor of daarna reageer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    (...)

    [okee, ik verzin wel iets. Ik moet wel zo eten dus weet niet of ik daarvoor of daarna reageer]

    [Maakt niet uit. Kijk maar wat je doet en reageert, gehe. (:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Celeste is er vandoor gegaan met Geovanni en ik loop de school een beetje door.
    'Miss Chase,' hoor ik ineens een stem achter me. 'Laten we het eens hebben over dat strafwerk,'
    Ik draai me om en zie de lerares staan. 'Oh, eh. Ik moet nu even eh iets doen voor een andere leraar,' zeg ik snel waarna ik me omdraai en haastig wegloop.
    'Miss Chase, hier blijven!' zegt ze dwingend en ik begin nog iets sneller te lopen. Na een tijdje heb ik haar afgeschud en ga ik naar buiten waar ik tegen iemand op knal. Ik wil nog sorry zeggen maar als ik zie dat het Jace is sluit ik meteen mijn mond.
    'Kijk uit waar je loopt,' zeg ik tegen hem, ook al ben ík degene die tegen hém opbotste.

    [Sorry voor het flutstukje, heb de afgelopen 4 dagen bij elkaar ongeveer 14 uur slaap gehad dus ben een beetje moe a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Fox.
    Sportles was voorbij en ik was met mijn gedachten bij May, totdat een jongen in mijn klas, en natuurlijk in de afdeling Caligas zat, een grap maakte over de andere afdeling. Ik lachte, maar werd al snel wakker geschud totdat er iemand tegen me aanknalde.
    “Kijk uit waar je loopt,” Zei ze tegen mij, en ik keek om, om te zien dat het een bruinharig meisje was. Hm, die vriendin van Celeste.
    Arrogant trok ik een wenkbrauw omhoog en merkte dat Aiden, de jongen die de grap maakte, wat wilde zeggen, maar ik was hem voor. “Ik stond hier al, hoor, Miss Chase,” Ik snoof en keek haar emotieloos aan. “Maar ik snap dat je tegen me opknalde. Mijn lichaam is toch ook zó geweldig.” Een kleine grijns kwam er op mijn lippen. “Ik dacht dat je Nathan wel wat vond? Zo nu en dan hoor je wat, hé,”

    Celeste Jade Fox.
    “Celeste, alles wat ze zei, over dat ik je waarschijnlijk als zomaar 'een meisje' zie, deed me pijn. Ik snap niet dat je dat kan denken," Zeg ik tegen haar. "Zoals ik al eerder heb gezegd, ik zal je nooit dom, zwak of raar vinden. Je bent speciaal voor me. Jij bent het enige meisje die mijn hart sneller laat kloppen, het enigste meisje waarvoor ik altijd door het vuur zal gaan. Als ik bij jou in de buurt ben, kan ik niet meer helder denken. Je maakt me compleet gek, maar wel op een geweldige manier, zoals allen jij dat kan,” Hij keek me aan en ik voelde hoe mijn adem voor een paar momenten stokte.
    Ik deed mijn ogen even dicht en kroop dichter naar hem toe, waarna ik mijn hoofd op zijn borstkas legde en zijn hart hoorde kloppen. Het was een geweldig melodie die me tot rust bracht en ik ademde rustig en zacht in en uit.
    Even bleef ik zo zitten, maar opende toen mijn ogen weer en bracht mijn hand toen weer naar zijn nek, terwijl ik mijn lippen langzaam naar die van hem bracht en mijn ogen weer dichtdeed op het moment dat ik ze voelde.
    Ik weet zeker dat jij de enige bent die mijn hart zo kunt laten kloppen, Geovanni. Please, don’t leave me.
    Mijn lippen bewogen zacht tegen die van hem, maar zelfs die zachte aanraking liet me totaal anders voelen. Beter, alsof er een bepaalde rust over me heen is gekomen, terwijl er in mijn buik en hart vuurwerk komt. Ik voel het.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 20:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    Jace trekt arrogant een wenkbrauw op.
    'Ik stond hier al, hoor, Miss Chase,' snuift hij terwijl hij me emotieloos aankijkt. 'Maar ik snap dat je tegen me opknalde. Mijn lichaam is toch ook zó geweldig,' zegt hij dan en er verschijnt een grijns op zijn gezicht. 'Ik dacht dat je Nathan wel wat vond? Zo nu en dan hoor je wat, hé,'
    Ik rol met mijn ogen. 'Ja, tuurlijk is jouw lichaam fantastisch. Je zou er iets mee moeten gaan doen,' zeg ik sarcastisch.
    'En néé, ik zie helemaal níks in hem en ik snap ook echt niet hoe je er bij komt dat ik hem wel leuk vind.'
    Serieus, soms snap ik er helemaal niks van hoe al die roddels de wereld in komen. Okee, ergens snap ik het wel dat ze denken dat ik en Nathan iets hebben maar alsnog, de snelheid waarmee roddels zich over school verspreiden is gewoon echt raar.
    'En waar is jouw vriendinnetje eigenlijk? Of zijn de meiden van jouw afdeling er eindelijk achter wat voor een eikel je bent?' zeg ik liefjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Fox.
    Ze rolde met haar ogen. “Ja, tuurlijk is jouw lichaam fantastisch. Je zou er iets mee moeten gaan doen,” zei ze sarcastisch, waarna ze vervolgde, “En néé, ik zie helemaal níks in hem en ik snap ook echt niet hoe je er bij komt dat ik hem wel leuk vind.” Ik grijnsde alleen en keek naar Aiden, die nu naast me tegen een boom aan leunde. Hij fluisterde zachtjes in mijn oor, zodat Feline het niet kon horen, dat ze hem stiekem heus wel leuk vond en dat het grappig was haar te pesten.
    “En waar is jou vriendinnetje eigenlijk? Of zijn de meiden van jouw afdeling er eindelijk achter wat voor een eikel je bent?” Zegt ze liefjes, waardoor ik weer naar haar kijk en er een luide lach mijn lippen over rolt. Daarna kijk ik haar grinnikend aan, terwijl ik mijn armen over elkaar doe. “May? Ze was net aan het genieten van een hele leuke les, alleen ik heb geen idee waar ze nu is. Ik ga haar straks wel zoeken. En… wat gaat jou dit ook alweer aan? Heeft Celeste je gestuurd om me te dwarsbomen? ‘Geen meisjes meer gebruiken’ en dat soort bullshit?” Grijnsde ik vermakelijk, waardoor Aiden begon te lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Celeste kruipt naar me toe en legt haar hoofd op mijn borstkas. Haar ogen zijn gesloten en haar ademhaling is rustig en regelmatig.
    Op dit moment voel ik met gelukkig, enorm gelukkig. Ik krijg het gevoel dat Celeste zich eindelijk rustig voelt. Iedere keer leek ze zo onrustig, zo verward. En nu.. dit is echt het meisje waar ik van hou. Ze heeft mijn hart veroverd en gestolen.
    Plotseling voel ik haar lippen op de mijne. Automatisch sluit ik haar ogen en leg mijn hand op haar rug. Voorzichtig trek ik har een stukje naar me toe. Ik heb de neiging om mijn mond te openen, maar ik doe het niet. Ondanks dat ze alles aan me vertelt heeft en dat ze me vertrouwd, moet ik nog steeds rustig aandoen.

    [Misschien romantiek erin gooien? :Y)]


    [Kom maar op! :D]