• Het is nu wel duidelijk dat ik blijf zitten, ik sta 6 5ven en ik het nog maar 6 weken tot de zomervakantie
    Ik zou het miss kunnen ophalen, maar ik wil niet naar 4vwo omdat ik een kutklas heb, dus miss verander ik van school en doe daar de derde over of ik doe het op deze school.
    Maar nu is mijn motivatie dus totaal weg
    Het enige vak waar ik mijn best voor doe is voor Duits omdat ik die docent mag.
    Maar meestal zit ik zo in de les
    Ik wil niet, saai, nutteloos, ik moet het toch over doen.

    Niet echt goed dus.

    Wie van jullie blijft er nog meer zitten en wie heeft dat nu ook?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik blijf niet zitten, maar dat is dan ook maar net op het randje. Mijn motivatie is wel foetsie, dus ik snap een beetje wat je bedoelt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Waarom zorg je niet gewoon dat je voer gaat zodat je naar het 4vwo van die andere school kan?
    Om nu helemaal niets te doen voor school vind ik nutteloos, dan gooi je een heel jaar werk gewoon weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Waarom zorg je niet gewoon dat je over gaat zodat je naar het 4vwo van die andere school kan?
    Om nu helemaal niets te doen voor school vind ik nutteloos, dan gooi je een heel jaar werk gewoon weg.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik moet van havo 3 naar mavo 3 , dus ik blijf zitten een niveau lager. Mijn hoogste cijfer is een zes en m'n laagste een 3.6 ofzoo..
    Ik zit nu in een enorme dip daardoor. :/


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het eigenlijk dom dat je een argument als kutklas geeft om te blijven zitten.
    Maar ik ben nog nooit blijven zitten. Dus ik weet niet echt hoe het is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik voor wiskunde onder de 4,5 zak, blijf ik zitten (terwijl ik voor de andere vakken wel goed sta), maar mijn motivatie daarvoor is ook verdwenen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik sta er ook niet zo best voor (4,4,5) maar ik ga er alles aan doen om nog over te gaan. Ik wil echt niet blijven zitten! Mijn mentor demotiveert mij, door te zeggen dat ik tochwel blijf zitten en mijn vader ook. Maar dat is voor mij des te meer reden om door te gaan en er voor te zorgen dat ik wel overga!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik had precies hetzelfde, ik ben kwartjaar geleden overgestapt van 3 vwo naar 3 havo dat evalt me erg goed tot nu toe


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ik ga mijn examens vast niet halen (huil)
    O, my mom is gonna kill me and bye bye party


    -

    People, de school waar ik heen wil heeft volgend jaar geen vierde klas, daarom wil ik blijven zitten want anders kan ik dus niet naar die school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou, als je toch wilt blijven zitten zoals je dat zelf zegt dan is er volgens mij geen probleem toch.. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Draki schreef:
    People, de school waar ik heen wil heeft volgend jaar geen vierde klas, daarom wil ik blijven zitten want anders kan ik dus niet naar die school
    Sorry, maar dit vind ik echt gewoon zonde.
    Ik heb ook een moeilijk jaar gehad, maar dat werd het jaar daarna toch beter
    Geef het niet op. Als je je best doet en dan zakt is het goed en dat geeft nog een beetje voldoening (als in "hé, ik heb tenminste mijn best gedaan." )

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:41 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik moet een halfjaar over doen. (krul)


    -

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Sorry, maar dit vind ik echt gewoon zonde.
    Ik heb ook een moeilijk jaar gehad, maar dat werd het jaar daarna toch beter
    Geef het niet op. Als je je best doet en dan zakt is het goed en dat geeft nog een beetje voldoening (als in "hé, ik heb tenminste mijn best gedaan." )

    Maar ja, ik wil niet naar de 4de.
    Ik heb echt een kut klas, wordt gepest en heb gewoon een hekel aan mijn school. En ik deed eerst wel mijn best hoor, ik stond eerst 9 tekorten, maar door het pesten heb ik faalangst gekregen en dus blijven mijn cijfers laag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik sta nu nog slechter als jou, en ik sta ook gewoon bijna op het punt om het allemaal op te geven :3