• Lords of the underworld!
    Dat is mijn idee voor een leuke rpg.

    Je hebt 8 krijgers met allemaal een Demon in zich.
    - Dood
    - Pijn
    - Leugens
    - Geweld
    - Ziekte
    - Hoop
    - Liefde
    - Losbandigheid

    Deze 8 krijgers leven in een groot kasteel midden in Amerika.


    Het huis waarin ze wonen




    Deze krijgers zijn naar de gewone wereld gestuurd nadat ze Pandora hebben vermoord en de 'doos' hebben geopend.
    In deze doos zaten demonen die met alle moeite door de Griekse goden gevangen zijn genomen om nooit meer los te laten.
    De titanen hebben één van de krijgers, geweld, bedrogen en er voor gezorgd dat hij Pandora dood en de doos open maakt.
    Sinds dat de krijgers zich onder de mensen begeven zitten er jagers achter hun aan, zij denken dat als ze de krijgers vernietigen de ellende uit de wereld weg is.
    Wat zij niet weten is dat als je de krijger dood, de demon losgelaten word op de wereld en je juist de ellende erger maakt.

    Het verhaal speelt zich in het begin dus af tussen de Griekse Goden boven.

    De krijgers hebben allemaal hun eigen probleem.
    Dood moet elke dag zielen naar de hel of de hemel brengen, wat er verder ook aan de hand is.
    Pijn zal zich keer op keer moeten verwonden omdat hij anders niet op krachten is om tegen de jagers te vechten, of ook maar normaal te leven.
    Van Leugens moet je het tegenovergestelde nemen van wat hij zegt, nooit zal hij de waarheid kunnen spreken.
    Geweld, de gene die Pandora vermoord heeft, moet elk middernacht door pijn en dood vermoord worden om vervolgens weer terug te komen en onder ogen te zien dat hij de volgende nacht weer vermoord word.
    Ziekte kan niemand, maar dan ook niemand aanraken zonder dat hij een epidemie bezorgt, ook geen andere krijgers. Want ondanks dat zij niet ziek worden brengen ze het wel over op de niet onsterfelijken.
    Hoop speelt met iedereen, hoe erg de situatie ook zal zijn, of je nou op je sterfbed ligt of niet, hij brengt je hoop wat vervolgens in duigen valt.
    Liefde is elke keer bezig om mensen bij elkaar te krijgen die veel van elkaar houden.
    Losbandigheid doet het met iedereen, en kan geen vaste relatie beginnen. na iemand 1 keer gehad te hebben moet hij iemand anders omdat zijn krachten anders verminderen.


    Als ze bij de Griekse Goden verbannen worden begint de strijd op de normale wereld, krijgers vallen elke keer weer het fort aan waar zij wonen, om hun te vernietigen.
    De één na de andere krijger krijgt een grote opdracht van 'boven' om iets te doen wat onmogelijk voor hun is.
    Zo krijgt losbandigheid bijvoorbeeld de vloek dat hij verliefd word en met niemand anders het bed wil delen.


    Zo zit het een beetje in elkaar.
    Nou wie lijkt het leuk om hier aan mee te werken?

    er is in totaal plaats voor:

    - 8 krijgers
    - Zeus
    - Cronus (titaan)
    - Pandora (een korte rol)
    - 8 jagers.
    - 8 vrouwen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 21:17 ]

    Uit ervaring merk ik alleen dat verhalen die kunnen lopen zoals men zelf wilt al snel doodlopen. Het is beter in een RPG de mensen in een bepaalde richting te sturen. Genoeg ruimte is natuurlijk nodig, maar er moet een verhaallijn zijn naar waar men kan leven. (:

    Mits er nog een beetje sturing komt, mag je me zeker waarschuwen (:

    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 20:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    Uit ervaring merk ik alleen dat verhalen die kunnen lopen zoals men zelf wilt al snel doodlopen. Het is beter in een RPG de mensen in een bepaalde richting te sturen. Genoeg ruimte is natuurlijk nodig, maar er moet een verhaallijn zijn naar waar men kan leven. (:

    Mits er nog een beetje sturing komt, mag je me zeker waarschuwen (:



    Ik zal het eens even gaan uitwerken en het er dan anders neer zetten.
    ;) dankje voor de tip!

    Graag gedaan!
    Meld het even als je de beginpost hebt aangepast dan (gewoon via het topic is goed hoor, ik kijk altijd in topics waarin ik heb gereageerd)
    Want voor de rest lijkt het me heel leuk, als de verhaallijn me ook aanspreekt dan ben ik mee (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    Graag gedaan!
    Meld het even als je de beginpost hebt aangepast dan (gewoon via het topic is goed hoor, ik kijk altijd in topics waarin ik heb gereageerd)
    Want voor de rest lijkt het me heel leuk, als de verhaallijn me ook aanspreekt dan ben ik mee (;


    Ik heb hem aangepast!
    Nog niet het hele verhaal zit er in maar het al een groot begin.