• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Quinto Thomas Reynolds - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS - Afwezig.
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xMarvelous - Afwezig.
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 3 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker.
    Cell 3: Dakota Moore en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 5: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:02 ]

    Nicole Joy Eastwood
    Hij glimlacht alweer. Het begint gewoon eng te worden.
    'Je bent wel slim, maar dat is nu nergens voor nodig. Je hoeft niet zo ver weg te staan hoor, ik voel me net een vieze pedo. En dan ben ik nou weer net niet.'
    'Ja, en dat moet ik zeker geloven,' mompel ik. Eerlijk gezegd zie ik hem daar nog wel voor aan.
    Ik blijf hem wantrouwig en argwanend aankijken en terwijl ik naar hem toe loop hou ik hem goed in de gaten. Als ik vlak voor hem sta blijf ik weer staan. 'Wat wilde je nu gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ja, en dat moet ik zeker geloven." mompel ze, waarop ik knik.
    Ze loopt toch mijn richting op maar ik zie hou ze me in de gaten houd, net zoals ik haar in de gaten hou, elke beweging die ze maakt. Ze blijft vlak voor me stil staan.
    "Wat wil je nu gaan doen?" vraagt ze.
    "Praten over het feit dat jij niet geloofd dat ik geen pedo ben." Ik sla mijn armen verdedigend over elkaar heen. "Nee, zoiets zou ik een jong meisje niet aan kunnen doen, die onschuld..." Ik schud kort mijn hoofd en mijn ogen staan even triest, bij een herinnering uit mijn jeugd. Vreselijk hoe mensen dat kunnen doen.


    Your make-up is terrible

    [Sorry dat ik vandaag niets met Victor heb geschreven. Of ik morgen online ben moet ik even bekijken, ik zit namelijk de hele dag in Duitsland met school.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nicole Joy Eastwood
    'Praten over het feit dat jij niet geloofd dat ik geen pedo ben'. Hij slaat zijn armen over elkaar. 'Nee, zoiets zou ik een jong meisje niet aan kunnen doen, die onschuld...' Hij schudt zijn hoofd.
    Tot mijn verbazing staan zijn ogen even triest. Volgens mij kan hij dat niet zo maar faken. 'Ik geloof je al,' zucht ik.
    'Kan je me nu misschien eindelijk vertellen waarom we hier heen moesten?' vraag ik op een ongeduldige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ik geloof je al." zucht ze. "Kan je me nu misschien eindelijk vertellen waarom we hier heen moesten?" Ze klinkt enorm ongeduldig, dat ergerd me weer.
    Ik trek haar naar me toe waarna ik haar arm pijnlijk vastgrijp.
    "Hou op met dat ongeduldige gedrag!" sis ik kwaad in haar oor. "Je kan toch wel een beetje geduld opbrengen, je zit in de gevangenis, je hebt alle tijd van je leven hierzo."
    Nadat ik dat gezegd heb duw ik haar weer van me af en laat ik haar arm los. Ik kijk haar even boos aan maar herstel dan weer snel.
    "Ik wilde even privé een praatje maken over de mach die ik volgens jou niet over je hebt."


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Ik schrik lichtjes als hij mij ineens naar zich toetrekt en mijn arm pijnlijk beet grijpt.
    'Hou op met dat ongeduldige gedrag! Je kan toch wel een beetje geduld opbrengen, je zit in de gevangenis, je hebt alle tijd van je leven hierzo,' sist hij op een kwade toon in mijn oor waarna hij mij weer van zich af duwt en mijn arm los laat.
    Ik wrijf even over mijn arm terwijl hij me boos aankijkt maar die blik verdwijnt snel.
    'Ik wilde even privé een praatje maken over de mach die ik volgens jou niet over je hebt,'
    'En dat moet persé in een verlaten gang?' vraag ik. 'Nou begin maar met praten. We mogen dan wel in de gevangenis zitten en alle tijd hebben maar dat wil niet zeggen dat ik die tijd met jou wil doorbrengen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "En dat moet persé in een verlaten gang?" vraagt ze. "Nou begin maar met praten. We mogen dan wel in de gevangenis zitten en alle tijd hebben maar dat wil niet zeggen dat ik die tijd met jou wil doorbrengen."
    Ze drijft me echt tot het uiterste zeg. Ik heb de grens allang bereikt maar nu duwt ze me erover. Ik doe een enkele stap om naast haar te komen en duw haar dan ruw tegen de muur, zodat ze er met een klap tegenaan komt, haar gezicht mijn kant op. Ik geef haar geen tijd om te klagen.
    "Het kan me niet schelen hóe jij die tijd wilt doorbrengen of met wie. Je hebt je maar aan te passen aan het systeem hier en dat systeem heeft uitgemaakt dat je die met míj doorbrengt, als je je buiten die zielige cel bevind." sis ik terwijl ik met mijn onderarm tegen haar luchtpijp druk.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Hij duwt een stap naar voren en duwt me dan ruw tegen de muur.
    'Het kan me niet schelen hóe jij die tijd wilt doorbrengen of met wie. Je hebt je maar aan te passen aan het systeem hier en dat systeem heeft uitgemaakt dat je die met míj doorbrengt, als je je buiten die zielige cel bevind,' sist hij terwijl hij zijn onderarm tegen mijn luchtpijp drukt.
    Ik begin het benauwd te krijgen en leg mijn handen op zijn arm die ik probeer weg te drukken.
    'Waarom moet ik die tijd perse met jou door brengen,' weet ik er uit te krijgen. 'En mag je arm alsjeblieft weg? Ik stik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben er morgenmiddag weer. Ben al de hele tijd bezig met school.]

    Luca Jones

    Ze legt haar arm op mijn arm en probeer die weg te drukken, wat tevergeefse moeite is.
    "Waarom moet ik die tijd persé met jou door brengen?" krijgt ze eruit. "En mag je arm alsjeblieft weg? Ik stik."
    Ik laat mijn arm iets losser maar haal hem niet weg. Ze moet begrijpen dat ze niet zo tegen mij kan praten.
    "Omdat ik dat zeg, daarom. En ik word je wel een keer zat, dan ben je weer vrij om te doen wat je zelf wilt, maar als ik je nodig heb verwacht ik gewoon dat je beschikbaar bent." zeg ik. "En ik haal mijn arm weg als je normaal doet."


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Zijn arm gaat iets losser maar hij haalt hem nog niet weg.
    'Omdat ik dat zeg, daarom. En ik word je wel een keer zat, dan ben je weer vrij om te doen wat je zelf wilt, maar als ik je nodig heb verwacht ik gewoon dat je beschikbaar bent,' zegt hij. 'En ik haal mijn arm weg als je normaal doet.'
    Ik wil protesteren en zeggen dat ik zijn bezit niet ben en dat ik dat nooit zal zijn maar dan drukt hij zijn arm toch weer harder tegen mijn keel.
    'Ik doe al normaal,' zucht ik. 'Maar echt, mag je arm alsjeblieft weg? Ik krijg het benauwd,' zeg ik lichtjes smekend.
    Misschien moet ik me maar zo saai gaan gedragen dat hij me zo weer laat gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ik doe al normaal." zucht ze. "Maar echt, mag je arm alsjeblieft weg? Ik krijg het benauwd." zegt ze, ik hoor de smekende ondertoon in haar stem, iets dat me laat grijzen.
    Dan trek ik mijn arm weg maar blijf toch dicht bij haar staan, als een kleine waarschuwing dat ze niet weer zo moet doen en niet weg moet komen.
    "Je wilt dus geen vrienden worden?" vraag ik nog voor de zekerheid met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Hij haalt zijn arm weg maar blijft dichtbij staan waardoor ik het iets wat benauwd blijf houden.
    'Je wilt dus geen vrienden worden?' Vraagt hij met een licht glimlachje.
    'Ik eh, weet niet,' zeg ik aarzelend. Ik heb geen idee hoe hij kan reageren als ik zeg dat ik het best vind of dat ik het niet wil. 'Wat versta jij onder vrienden?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ik eh, weet het niet." ze klinkt aarzelend, hier moet ik het voorlopig maar mee doen. "Wat versta jij onder vrienden?" vraagt ze voorzichtig.
    "Iemand om af en toe een praatje mee te maken. Dan hoeven we ook niet zo kil en respectloos naar elkaar te zijn, snap je?" vraag ik.
    Ik glimlach even met mijn ene monhoek omhoog getrokken, mijn ogen staan iets zachter, en haar mijn hand door mijn haar. Ik kan best aardig zijn en dat wil ik ook, maar soms nemen andere delen van mijn geest het over, genaamd lust en machtwellustig.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood

    'Iemand om af en toe een praatje mee te maken. Dan hoeven we ook niet zo kil en respectloos naar elkaar te zijn, snap je?' Vraagt hij.
    Hij glimlacht met een van zijn mondhoeken omhoog getrokken. Zijn ogen staan zelfs minder kil dan anders en hij haalt een hand door zijn haar.
    Ik knik langzaam. 'Dat is wel eh, goed denk ik,' zeg ik.
    Ik kijk even om me heen en voel me nog steeds niet helemaal op mijn gemak in de uitgestorven gang.
    'Wilde je nog iets anders zeggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered