• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Quinto Thomas Reynolds - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS - Afwezig.
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xMarvelous - Afwezig.
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 3 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker.
    Cell 3: Dakota Moore en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 5: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:02 ]

    Nicole Joy Eastwood
    'Je hebt ongelijk,' zegt hij bot. 'Dat laat ik nog wel eens zien. Wees maar bang als je alleen bent want ik zal altijd achter je staan. Owee als je het aan je vrolijke vriendinnetje verteld. Dan word het nog heel wat onprettiger als net,' waarschuwt hij.
    Die woorden zorgen ervoor dat er een rilling over mijn rug loopt maar ik laat niks merken. 'Dan zorg ik er wel gewoon voor dat ik nooit alleen ben,' antwoord ik.
    Mijn ogen glijden de zaal weer door, op zoek naar Delphine.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh wow, had iemand Maya nog nodig? :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luca Jones

    "Dan zorg ik er wel gewoon voor dat ik nooit alleen ben." antwoord ze.
    Haar ogen doorzoeken de zaal. Ik vraag me af waarom ze zo ontzettend tegendraads en koppig is. Ik sla het anders wel uit haar.
    "We hebben wel genoeg gegeten, denk je niet?" vraag ik aan haar met een akelige grijns. "Kom, we gaan even iets anders doen. Je bent nu alleen" voeg ik er kil aan toe.
    Daarna sta ik op en wacht ik bij de tafel tot zij ook op staat. Met diezelfde kille blik kijk ik haar aan en laat ik haar weten dat ze me absluut niet mag tegenspreken nu.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'We hebben wel genoeg gegeten, denk je niet?' vraagt hij met een akelige grijns.
    'Kom, we gaan even iets anders doen. Je bent nu alleen,' voegt hij er kil aan toe waarna hij opstaat en me kil aan kijkt. Volgens mij vindt hij het niet echt leuk als hij wordt tegengesproken.
    Ik bijt op mijn lip en twijfel of ik wel of niet op moet staan.
    Uiteindelijk sta ik wel op maar ik loop nog niet naar hem toen. 'Waar was je van plan heen te gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ze blijft nog even zitten, ik word kwader maar laat niets merken. Uiteindelijk staat ze wel op maar komt ze niet naar mij toe.
    "Waar was je van plan heen te gaan?" vraagt ze.
    "Ergens waar het rustiger is." antwoord ik. "Nee, niet naar mijn cel als je dat denkt, ik heb nu geen zin om dat nog eens te doen."
    Ik hoop dat ze hierdoor gewoon meekomt en niet zo koppig blijft doen. Ik heb gezegd dat ik geen zin meer in dat heb, ik heb nie gezegd wat ik dan wel van plan ben en wil gaan doen.
    Ik blijf op diezelfde manier naar haar kijken en word ongeduldig. Hoe koppiger ze nu doet, hoe slechter dat zometeen voor haar uit gaat pakken.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Ergens waar het rustiger is. Nee, niet naar mijn cel als je dat denkt, ik heb nu geen zin om dat nog eens te doen,' antwoordt hij terwijl hij me kil aan blijft kijken.
    Ik denk even na en loop uiteindelijk maar naar hem toe. Ik zorg er wel voor dat er nog een paar meter tussen ons in blijft.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem afwachtend aan. 'Waar wil je naar toe?' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ze lijkt na te denken en loopt uiteindelijk mijn richting op. Een paar meter van me af blijft ze staan en slaat ze haar armen over elkaar, terwijl ze me afwachtend aankijkt.
    "Waar wil je naar toe?" zucht ze.
    "Weg hier." antwoord ik en ik begin richting de uitgang van de eetzaal te lopen. "Er zijn zoveel andere dingen die we nog moeten doen, behalve seks." merk ik vrolijk op, alsof we één of ander koppeltje zijn. Maar die dingen die ik bedoel en de seks hebben niets te maken met koppeltjes.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Weg hier,' is het enige wat hij zegt en hij loopt richting de uitgang van de eetzaal.
    Ik zucht even en loop maar achter hem aan.
    'Er zijn zoveel andere dingen die we nog moeten doen, behalve seks.' zegt hij op een vrolijke toon.
    Ik blijf staan en trek mijn wenkbrauwen. 'En wat voor een andere dingen bedoel je?' vraag ik argwanend. In mijn hoofd vervloek ik mezelf, ik had Delphine nooit weg moeten sturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ze blijft staan waardoor ik me naar haar toe draai, ik zie dat ze haar wenkbrauwen heeft opgetrokken.
    "En wat voor een andere dingen bedoel je?" vraagt ze argwanend.
    Ik glimlach innemend en goedkeurend naar haar, wat is ze toch een slim meisje. Daar hou ik wel van.
    "Gewoon, andere dingen. Kom, we gaan verder." Ik blijf nog altijd vrolijk en stap door de uitgang van de eetzaal, waardoor het geroezelmoes wegsterft en het gelijk een stuk rustiger word. Zo, nu nog een stil plekje zien te vinden waar niet steeds iedereen langskomt.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Luca draait zich om een kijkt me glimlachend aan. De glimlach is innemend en goedkeurend, wat ik niet echt bij hem vind passen.
    'Gewoon, andere dingen. Kom, we gaan verder,' zegt hij op weer een vrolijke toon waarna hij verder loopt.
    Ik loop weer achter hem aan maar als we eetzaal echt helemaal uit zijn blijf ik weer staan.
    'Wat voor een andere dingen?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Als we de eetzaal uit zijn, blijft ze weer staan. Ik word echt ongeduldig van haar maar laat het zo min mogelijk merken.
    "Wat voor en andere dingen?" vraagt ze nogmaals.
    Ik zucht, lichtelijk gefrustreerd.
    "Luister jongedame, dat zie je zometeen wel. Je moet eens ophouden met dat eeuwige koppige en tegendraadse gedrag want je komt er geen steek verder mee bij mij. Ik krijg alleen maar zin om het uit je te rammen, begrijp je?" Ik kijk haar weer kil aan. Hopelijk leert ze iets van die woorden.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Luca zucht, het klinkt een beetje gefrustreerd.
    Luister jongedame, dat zie je zometeen wel. Je moet eens ophouden met dat eeuwige koppige en tegendraadse gedrag want je komt er geen steek verder mee bij mij. Ik krijg alleen maar zin om het uit je te rammen, begrijp je?' zegt hij terwijl hij me voor de verandering weer eens kil aankijkt.
    Ik rol met mijn ogen en zucht zachtjes.
    'Jaja, ik kom al,' mompel ik waarna ik naar hem toe loop. 'Je hoeft me heus niet te bedreigen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ze rolt met haar ogen en zucht, bijna onhoorbaar.
    "Jaja, ik kom al." mompelt ze waarna ze naar me toe loopt. "Je hoeft me heus te te bedreigen."
    Ik grijns in mezelf.
    "Ik bedreig je niet lieve Nicole." zeg ik. "Ik zeg alleen wat me dwars zit en wat ik eraan ga doen."
    Ik vind het leuk om zo met haar te spelen, er is bijna niets leukers. Ik loop weer verder, op mijn dooie gemak langs wat cellen. Een paar treden af en naar links, een vrijwel ongebruikte gang. Ik weet dat aan het einde een bezemkast is die leegstaat.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Ik bedreig je niet lieve Nicole,' zegt hij. 'Ik zeg alleen wat me dwars zit en wat ik eraan ga doen.'
    Ik vertrouw het nog steeds niet en loop dan ook met tegenzin achter hem aan. Op een afstandje, dat wel. 'Waar the fuck gaan we heen,' mompel ik in mezelf.
    Na een tijdje lopen komen we aan in een lege gang en ik verlaag gelijk mijn tempo waardoor de afstand tussen ons nog wat groter wordt. Ik zou nog altijd nu snel weg kunnen rennen maar ik wil er niet eens aan denken wat hij goed doen als hij me dan te pakken krijgt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ze blijft op een afstandje achter me lopen maar ik ben allang blij dat ze meeloopt. Ik heb weinig zin om haar mee te sleuren.
    "The fuck gaan we heen?" hoor ik haar mompelen onderweg.
    In de gang ga ik tegen de muur staan en kijk ik verveeld naar Nicole. Ze blijft op een nog grotere afstand dan net, begrijpelijk. Ik glimlach naar haar.
    "Je bent wel slim, maar dat is nu nergens voor nodig. Je hoeft niet zo ver weg te staan hoor, ik voel me net een vieze pedo. En dan ben ik nou weer net niet." Ik ril bij de gedachte aan zulke jonge meisjes, dat zou ik écht nooit kunnen, hoe kil en gruwelijk ik ook kan zijn.


    Your make-up is terrible