• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik, en alleen ik, mag een nieuw topic openen. Dit zodat ik ook het overzicht hou en alles snel kan aanpassen.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ Mockingjayy
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:18 ]


    Your make-up is terrible

    Gilbert Fuchs.

    "Nou.." begint Emilio dan.
    "Dat vind ik opzich wel een strak plan maar ik denk dat ik iedereen afschrik met de mijne." Ik kijk op van mijn friet.
    "Erotomanie. Daardoor ben ik niet zo dol op menigtes," verklaart hij. Erotomanie.. ik graaf in mijn geheugen. Iets met liefde of lust. Oh ja. Mijn ogen worden groot. Die gast.. kan nog een probleem worden. Als hij zich maar niet inbeeldt dat ik verliefd op hem ben. Jezus Christus, dat zag ik niet aankomen. Nu mag ik pas echt voorzichtig zijn.
    'Om even wat te verduidelijken: ik hoop dat je beseft dat ik niks van je moet. Capiche?'
    Aurelie schudt het hoofd.
    "Nee. Dat ga ik niet doen en de rest al helemaal niet. Ik wil het best bij dit groepje houden maar meer mensen..." Ik peuter aan mijn lip en wrijf in een oog. Mijn denkvermogen is niet op z'n best na een paar uur slaap.
    'Goed. Ik ga je nergens toe dwingen. Het was een voorstel. Maar ik heb ook het vermoeden dat de rest hier niet om te springen valt. Daarom: terug naar de eerste optie.' Ik pak de blauwdruk erbij.
    'We kunnen kijken of we met deze groep eruit kunnen en proberen iets van voedsel te vinden.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurélie Rye Beate

    "Goed. Ik ga je nergens toe dwingen. Het was een voorstel. Maar ik heb ook het vermoeden dat de rest hier niet om te springen valt. Daarom: terug naar de eerste optie." Hij pakt het plattegrond-ding weer. "We kunnen kijken of we met deze groep eruit kunnen en proberen iets van voedsel te vinden."
    Ik knik en loop naar hem toe om het te kunnen bekijken, nu probeer ik wel om er wijs uit te worden.
    "Voedsel... Ja. En..." Ik denk even na. "Moeten we geen hulp inschakelen. De politie of iets dergelijks als we dat kunnen vinden?" Ik schud alweer mijn hoofd. "Nee laat maar, die vinden we toch niet zo snel, dat zijn proberen voor later."
    Ik ga toch naast hem zitten maar op gepaste afstand. Ik denk na over het delen van dossiers, zou ik dat kunnen? Zelfs met deze kleine groep? Emilio weet het al voor een groot deel. Ik leun tegen de rugleuning aan.
    "Dat dossiers delen hé?" vraag ik zacht. "Dat is misschien wel handig voor ons." Ik bijt op mijn lip, nu is het er al uit.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    Ik sta woest op na de opmerking van Gilbert "dit bedoel ik nou!" Schreeuw ik woest met mijn vuisten gebalt. "Nou moet je goed luisteren" sis ik. "Ik ken je niet oke? En ik denk echt niet meteen dat je verliefd op me bent nadat je een blik op me geworpen heb of na een klein babbeltje " sis ik nog steeds woest. "Dat gaat dieper en die opmerking was gewoon..." Wat was dat woord ookalweer "laag"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gilbert Fuchs.

    Aurelie stelt voor om hulp in te schakelen. Ik zwijg even en schud dan resoluut het hoofd.
    'Als ze erachter komen dat we hier zonder begeleiders wonen dan-' Mijn adem stokt. Ik wil niet terug. Als hij hier lucht van krijgt, dan zal hij alles proberen om me weer terug te halen. Dat nooit! Ik sterf nog liever hier en nu.
    'Hoe dan ook, laten we ons eerst om de eerste basisbehoeften druk maken,' zeg ik met een stem die een stuk zwakker klinkt dan eerst.
    "Dat dossiers delen hé?" Ik gooi de laatste frietjes naar binnen.
    "Dat is misschien wel handig voor ons." Ik zwijg even. Wat moet ik nu? Ik dacht dat dat idee van tafel is geveegd. Ik neem een diepe hap adem.
    'Eh..' Ja, nu kan ik me niet meer terugtrekken. Het was nog verdomme mijn idee ook. Een halfzachte smoes als dat ik hem ben verloren, daar trapt niemand in. Ik kan ze desnoods ook een pagina uit het dossier laten zien, maar ik zie het niet zitten dat ze al die verslagen door gaan lezen. De schaamte...
    'Ja, goed.' Opnieuw klinkt het zwak.
    Ineens staat Emilio op.
    "Dit bedoel ik nou!" schreeuwt hij. Mijn ogen worden groot, op de vuisten gericht. Gaat hij me.. slaan?
    "Nou moet je goed luisteren! Ik ken je niet oke? En ik denk echt niet meteen dat je verliefd op me bent nadat je een blik op me geworpen hebt of na een klein babbeltje." Ik krimp ineen op de stoel. Ik voel me kwetsbaar. Machteloos. Alles begint voor me te draaien. Ik wrijf langs mijn voorhoofd. Verdomme, nee, geen paniekaanval. Niet nu. Mijn ademhaling wordt zwaar.
    "Dat gaat dieper en die opmerking was gewoon..." Ik slik terwijl ik de handen om mijn voorhoofd geklemd hou.
    "Laag."
    "Wat is dit?" Ik las de tekst op het briefje. Mijn keel voelde gortdroog aan. Daar ging mijn kans om hulp.
    "Ik ben teleurgesteld in je, Gilbert. Je weet dat ik de enige juiste persoon ben waar je terecht kan als je ergens mee zit. Je beschaamt mijn vertrouwen. Ik heb zo'n lage streek niet van jou verwacht." Ik was bang.

    'Mijn.. mijn excuses,' fluister ik met een angstige blik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilio Sanchez
    Ik plof terug neer. "Denk na voordat je wat zegt man" snauw ik. "Je zegt dossiers op tafel. Ben ik eerlijk krijg ik zo een reactie! Wat is dat nou voor onzin man!" Ik geef boos een mep tegen de muur en sla mijn armen over elkaar. "Het is niet eerlijk man" zeg ik zacht. "Ik vedien net zon respectvolle behandeling als haar, en niet zo een alleen door wat ik heb" zeg ik zacht en wend gekwetst bijn blik af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik wrijf mijn handen even langs mijn hoofd. Als we zo blijven doen, gaat alles geheid fout.
    "Mijn... mijn excuses." fluister Gilbert. Ik kan aan hem zien hoe angstig hij is en herken het gelijk, zo reageerde ik ook op hem aan het begin.
    Maar Emilio ploft alweer neer op de bank. "Denk na voordat je wat zegt man." Zijn stem klinkt snauwerig. "Je zegt dossiers op tafel. Ben ik eerlijk krijg ik zo een reactie! Wat is dat nou voor onzin man!" Hij slaat tegen de muur en slaat zijn armen over elkaar, ik krimp ineen. "Het is niet eerlijk man. Ik verdien net zo'n respectvolle behandeling als haar, en niet zo een alleen door wat ik heb." zegt hij zacht en hij kijkt gekwetst weg.
    Ik sta op en loop naar hem toe, om mijn kleine hand in zijn grote hand te leggen. Ik sluit mijn vingers, iets wat maar amper gaat.
    "Emilio." zeg ik zacht. "We veroordelen je niet, het is een natuurlijke reactie." probeer ik hem te sussen. "Je bent helemaal niet gekker dan ik, integendeel zelfs." Ik glimlach zwak naar hem en leg mijn hand op zijn wang.
    Dan laat ik hem los en kijk ik naar Gilbert. Door zijn reactie op de dossier merkte ik dat hij er toch helemaal niet zo zeker van was. Begrijpelijk. Daarom verzin ik een voorstel dat beter is voor ons beide.
    "We bepalen zelf wat iemand te zien krijgt uit het dossier. De meerderheid hoef ik niet te weten en jij ook niet." beslis ik.


    Your make-up is terrible

    [Ok, nogal te veel teksten voor mij om bij te lezen.. Wat heb ik gemist? ?Heb hooguit 1 of 2 pagina's gemist]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eh, een plan om weg te komen, zodat ze aan voedsel kunnen komen en een kleine ruzie tussen Emilio en Gilbert, niet echt een ruzie te noemen haha.]


    Your make-up is terrible

    [Aha, ik laat Yvo wel ff waar die is..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Het is voor mij te vroeg om zoveel te lezen :"D.
    Waar kan ik inspringen met Sam? (:]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 9:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eeh, de mensen die een ontsnappingsplan aan het bedenken zijn, zitten in de lounge ^^. Misschien kun je daarheen gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, eh dat wordt denk ik dan een redelijke korte post, maar ik zal mijn best doen :3.
    En wie zitten daar allemaal?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    - Matthew
    Ik hoor stemmen. Ik open mijn ogen. Het is een wonder! Ik heb geslapen. Een kleine gaap ontsnapt mijn mond. Ik merk nu pas dat er veel meer mensen zijn bijgekomen. Waaronder Gilbert. Ik steek mijn hand op en kijk dan naar Yvo.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ben ff kippenpootjes marineren brb]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gabumon schreef:
    [Aha, ik laat Yvo wel ff waar die is..]


    [Yvo is in de lounge (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."