• persoon1 stelt een vraag die begint me "Tell me about" en mag zelf bedenken wat daarna komt.
    Persson2 moet een antwoord geven in de vorm van een verhaaltje.
    Dus voorbeeld:

    Henk: Tell me about de laatste keer dat je spaghetti at.

    Karel: Dat was dinsdag en ik had zelf gekookt. Was niet zo goed gelukt want ik had het blikje tomatenpuree laten vallen en de hele keuken zat eronder :$
    Tell me about je favo muziek.

    Piet: Dat is -Derptiderp- want dat klinkt blablablabla...



    Het is dus wel de bedoeling dat je er wat over vereld en niet alleen zegt: "Dat was dinsdag" of "Dat is derptiderp"
    Clear? I'll start:

    Tell me about het boek dat je leest/Dat je voor het laatst hebt gelezen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Die gaat over 4 games en 1 filmpje 8D
    Tell me about your eyes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ze zijn grijs/blauw, en als het licht er op een bepaalde manier op valt lijkt het rond mijn pupil groen/grijs achtig.

    Tell me about your favorite movie.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb niet echt een favoriet film. Daarvoor kijk ik te veel films. Maar ik denk op dit moment The Hunger Games.


    Tell me about your bathroom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm, onze badkamer heeft uh, grote spiegels, 2 wasbakken in een soort van zwart aanrechtje. Daaronder de handdoeken, rood. Een soort inloopdouche (dat er een extra muur zit tussen het bad en de douche) en dan zo'n hangende douche en aan de andere muur 3 douchekoppen onder elkaar. Ik kan me niet herinneren dat ik die hangende ooit heb gebruikt (cat). Uh, een bad en een tv bij het bad (cat)
    Enneh, ohja, bijna alles is wit.

    Tell me about your pet(s).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb 3 katten; Lucky, Bert(y) en Tijger, en we hebben ook nog een Cavia Bambi en een konijn Stampertje. Verder zitten er nog wat vissen in de vijver buiten :3

    Tell me about je voortuin (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Onze voortuin heeft van stenen de omheining met een ruit in het midden met bloemetjes en voor de rest wat planten. Naars het padje naar de voordeur leuke bloemen.
    Tell me about you're sleeproom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn slaapkamer wordt gedeeld met mijn zus en zusje. ik en mijn zusje hebben een stapelbed van jarenlang. We hebben een tv op een kastje, een kledingkast en eenw itte kast met allemaal beautyspullen erin.

    Tell me about je celeb crush.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 8:38 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hij kan goed zingen, dansen en acteren. Mooi, maar ook een derper. En hij is een rustig persoon (cat) Lijkt qua karakter een beetje op L uit Death Note, vandaar z'n bijnaam L.
    It's Kim Myungsoo.

    Tell me about the last song you've listened.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 8:48 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uhm nu ik benee op de ipad zit met de radio draait call me maybe Op qmusic. Luek nummer

    Tell me about je laatste cijfer voor school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Was geweldig, een 9. En ik dacht nog wel dat ik heb had verprutst!

    Tell me about je opleiding.


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Ik volg wetenschappen, maar ik ga er wss toch niets mee doen.
    Tell me about je allerliefste mama.

    Ze is heel lief :D Soms hebben we wel eens ruzie, maar dat is vaak snel wel weer over, en ik mag niet klagen over mijn moeder. Ze doet haar best.

    Tell me about your lovelife


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben forever alone. Haha. Nee. Ik heb niet zo heel veel behoefte aan een vriendje eigenlijk. Ben helemaal gelukkig zo. (:

    Tell me about your house.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:46 ]


    Winter is coming.

    Ik heb een hele simpele kamer, met een hemelsblauwe kleur, en een bureau, een bed, en een kast. Ik ben niet zo veel met mijn kamer bezig eigenlijk, zeker niet nu ik binnenkort ga verhuizen.
    Tell me about your hair.


    Great minds think alike.

    Mijn haar is verschrikkelijk. Het is muiskleurig bruin en zit op dit moment in een staart omdat het gewassen moet worden. Maar echt, veel meer kan ik er niet over vertellen.

    Tell me about your family.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.