• persoon1 stelt een vraag die begint me "Tell me about" en mag zelf bedenken wat daarna komt.
    Persson2 moet een antwoord geven in de vorm van een verhaaltje.
    Dus voorbeeld:

    Henk: Tell me about de laatste keer dat je spaghetti at.

    Karel: Dat was dinsdag en ik had zelf gekookt. Was niet zo goed gelukt want ik had het blikje tomatenpuree laten vallen en de hele keuken zat eronder :$
    Tell me about je favo muziek.

    Piet: Dat is -Derptiderp- want dat klinkt blablablabla...



    Het is dus wel de bedoeling dat je er wat over vereld en niet alleen zegt: "Dat was dinsdag" of "Dat is derptiderp"
    Clear? I'll start:

    Tell me about het boek dat je leest/Dat je voor het laatst hebt gelezen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Euh net m'n ontbijt op maar omdat me moeder twee dagen eerder boodschappen had gedaan. Was bijna alles op dus maar 1 boterhammetje op met pindakaas :Y)

    Tell me about je vervelendste leraar

    Hmm.. Mijn vervelendste leraares.. Heeft het karakter van omber, ze is gemeen, hatelijk, en geeft ook nog eens frans, & Draagt roze... UGh...

    Tell me about Jhonny Depp


    Don't be like the rest of them, darling

    Oeh he's lovely. Hij is geniaal, vooral bij Pirates of the Carribean kwam hij goed tot recht. Euhm hij is een geweldige acteur + knap + humor. Geweldige combinatie dus.

    Tell me about One Direction ^^

    Dus... One directio n is een boyband due bestaat uit vijf jongens:Harry, Liam, Zayn, Louis en Niall. Ze deden alle vijf apart mee aan xfactor maar toen waren ze dus niet gied genoeg en toen kwam nicole.scherzinger op het fantasche plan om hen samen te zetten!!! En hop: one direction was geboren! Maarrr. Ze hadden nog geen naam! Dus toen kwam Zayn af met: Malik and the boys! xD enz. En toen uiteindelijk kwam onze fantastische Harry met one direction
    ja zo zijn dus ontstaan ma de rest ga ik wel ni vertellen....
    Tell me about Simon Cowell


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Oké, ik heb hier niet zovel verstand van maar Simon Cowell is een Britisch X-Factor jury en hij was de coach(ofzo) van Zayn, Harry, Louis, Niall&Liam. ofterwel One Direction =D. En toen ze geen eerste werden eheft hij ze toch een contract aangeboden bij zijn eigen label, Syco Records, omdat ze zo goed zijn.
    Volgens mij klopt dat wel zo'n beetje :$

    Duss, Tell me about your pets.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    They all died D:
    Tell me about the last thing you said to your best friend.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doei zie je maandag *pokerface* (In persoon niet via internet die tel ik niet mee)

    Tell me about your mobile.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:10 ]


    Shoganai i ne~

    Het is een blackberry, en hij is dom, heel dom.

    Tell me about your boyfriend/ex.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Henk, wil je met me trouwen? -ja ik vroeg een steen ten huwelijk-
    Tell me about Quizlet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zag op een One Direction hyves{FAIL} allemaal mensen die op quizlet zaten en ik dacht hey, dat is leuk. Dus ik maakte een account aan en nu ben ik er helemaal verslaafd aan. Quizlet is cool.
    Tell me about your school.


    The universal language of art.

    Mijn schools stom...
    Tell me about je lievelingsliedje

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:43 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik ben echt heel slecht met lievelingsdingen. Ik kan nooit kiezen. Ik heb wel een leivelingskleur; Blauw :3
    Maar dat was de vraag niet. Dus, liedje....Nee...Ik kan echt niet kiezen! :c
    Te veel goede muziek! Het ligt er meestal maar net aan in wat voor mood ik ben. Behalve One Direction. One Direction kan altijd. Happy or sad.

    Tell me about your job. En als je niet niet hebt, wat je graag zou willen worden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Euhm Ik weet eigenlijk niet wat ik zou willen worden. Met havo/vwo kan ik best veel kiezen, maar het liefst iets met kinderen. Hier (in nederland) of in het buitenland, ik adoreer kinderen ^^. Of iets met dieren ^^

    Tell me about je grootste frustratie ^-^

    Mijn voeten, ze zijn vreselijk breed..

    tell me about your haircolor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    M'n eigen haarkleur is blond. Maar ik heb het bruin geverfd, ik haat m'n blonde haar. Ik wilde heel graag een blauw plukje erin laten verven maar dat wilde m'n kapster niet omdat het er dan na een week weer uit zou zijn en dan zie je alleen nog gebleekt blond. Dus nu ga ik op zoek naar een mooie extension :3

    Tell me about your signature.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran