• persoon1 stelt een vraag die begint me "Tell me about" en mag zelf bedenken wat daarna komt.
    Persson2 moet een antwoord geven in de vorm van een verhaaltje.
    Dus voorbeeld:

    Henk: Tell me about de laatste keer dat je spaghetti at.

    Karel: Dat was dinsdag en ik had zelf gekookt. Was niet zo goed gelukt want ik had het blikje tomatenpuree laten vallen en de hele keuken zat eronder :$
    Tell me about je favo muziek.

    Piet: Dat is -Derptiderp- want dat klinkt blablablabla...



    Het is dus wel de bedoeling dat je er wat over vereld en niet alleen zegt: "Dat was dinsdag" of "Dat is derptiderp"
    Clear? I'll start:

    Tell me about het boek dat je leest/Dat je voor het laatst hebt gelezen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn favoriete programma is Glee <3. Het is bijna de laatste aflevering :c

    Tell me about your mood.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:39 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Neutraal.

    Tell me about your biggest fear.


    26 - 02 - '16

    Bloed. Ik ben altijd al bang geweest voor bloed. Nouja, niet bang, maar ik kan er niet tegen. Te veel bloed=flauwvallen. Echte angst is misschien eerder vliegen. Echt jammer want ik zou graag wat verder willen reizen.

    Tell me about je stomste leraar


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dat is makkelijk, mijn wiskunde leraar, denkt dat ik geen wiskunde kan (wel dus) en aangezien zijn lessen zo saai zijn let ik nooit op en het enige dat ik doe is poppetjes tekenen en dan haal ik toch nog hoge cijfers waardoor hij heel verbaast is (aan het begin nu niet meer) en hij loopt me de hele tijd af te zijken en denkt dat ie leuk is. GRRRR
    Zo frustratie afgereageerd ^^

    Tell me about you most awesome holiday


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dat was in Parijs of Rome met mijn vriendje, echt geweldig.

    Tell me about your parents


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mèh. Don't like them.

    Tell me about your favourite colour.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:55 ]


    26 - 02 - '16

    ORANGEEEE! --Likes redheads very cherry much--

    Tell me about your favorite icecream flavor


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van ijs. Of nouja, eigenlijk alleen van waterijs. Maar als ik in de supermarkt loop en ik zie Cookie Dough ijs van Ben&Jerry's heb ik er áltijd zin in. Dus dat is wel mijn favoriete smaak.

    Tell me about the person you'll be five years from now.
    Nee ik weet niet of die zin klopt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:04 ]


    Winter is coming.

    Uh.. Ik ben Melissa en heb al meerdere artiesten leuk gevonden.
    Ben best veel veranderd in vijf jaar en verder weet ik niet?
    haha!

    Tell me about your last meeting with a artist?


    Ivar Oosterloo.

    an artist Hij liep me omver lol :')

    Tell me about the song that's stuck in your head?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Starlight by Muse, het is een heel mooi liedje en ik kan hem nu ook op de saxofoon spelen c:

    Tell me about your favorite band (unless it is One Direction *vomits*)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    They're wonderful! En de drummer kijkt echt geniaal als hij aan het drummen is, hij drumt namelijk altijd met zijn mond open en hij kijkt heel boos :'). En de gitarist heeft echt belachelijk mooie ogen (cat)

    Tell me about the last thing you ate.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Het was chocolade dat ik gevonden had in de kelder, van het gezin waar ik oppas. Ik vond het heeeerlijk, maar heb nu spijt. : (

    Tell me about the last boy/girl you had a crush on?


    <3

    Non-existent, behalve celebrity-crushes dan.
    Dat was chocoladecake een half uur geleden, en het was heerlijk, want het was rustig en ik had Vlammen/Catching Fire in mijn handen. :9~
    Tell me about your school day.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 23:31 ]


    Great minds think alike.

    It was fine. :'D Muziek viel uit. :Y)

    Tell me about your pets.


    Full of envy behind that anonymous mask