• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    Elise
    Ik luisterde zwijgend naar zijn redenering, en knikte toen. ''Verhalen?'' herhaalde ik, met een geïnteresseerde ondertoon.
    ''Wat voor verhalen?'' glimlachte ik, en ergens hoopte ik dat ik hier uiteindelijk een tijdje kwam te liggen. Ik schrok lichtelijk van mezelf; waarom wou ik dat?
    Ik schudde die gedachten van me af, en keek Mort afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort

    'Van alles.' zei ik grijnzend. 'Het liefst avontuur of horror maar soms doe ik ook aanvraaagjes.' grinnikte ik. 'Wat soms irritant is omdat ik dat verhaal al heel vaak hb verteld. Soms verzin ik ze zelf, nouja meestal.' ik zette mijn bril af, wreef in mijn ogen en zette mijn bril weer op.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Diego

    'Dat is gewoon dwangarbeid. Zo erg waren mijn ouders ook weer niet.'
    zei ze en ik haalde mijn schouders op.
    ´Ik ben het gewend en ik vind het minder erg.´ zei ik zuchtend. Het was hard werken, dat klopte, maar ik was er aan gewend en al heel vaak gedaan. 'Heb je het hier heel erg gemist?' vroeg ik aan haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik grinnikte even. ''Leuk,'' zei ik toen. ''Als kind had ik veel fantasie, helaas is dat al een beetje weggezakt.'' zei ik, en een glimlachje sierde mijn lippen toen ik aan de jaren dacht voordat mijn ouders stierven.
    Voordat ik 'slecht' werd. Voordat ik in aanraking kwam met magie.
    Een zachte zucht rolde over mijn lippen, en ik ging wat comfortabeler zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké, ik ga wel weg met Maegan. Het duurt me een beetje te lang. Wie wilt er Maegan meeten?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Sorry ik er nu pas weer ben. Had het heel drukjes en me moeder heeft een tijdslimiet op me Comp. Gedaan zodat ik minder op internet kan. :S ik ga nu weer reageren. Is Jayden nog bij Maegan? En zo ja mag ik dan misschien haar laatste post? <3]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Sorry ik er nu pas weer ben. Had het heel drukjes en me moeder heeft een tijdslimiet op me Comp. Gedaan zodat ik minder op internet kan. :S ik ga nu weer reageren. Is Jayden nog bij Maegan? En zo ja mag ik dan misschien haar laatste post? <3]

    Maegan Fox
    “Omdat ze verliefd op me zijn hoeft het toch niet meteen zo te zijn dat ze sletten zijn.” Zei hij een beetje beledigd. Als hij de woorden op een andere toon zei, zou ik me beledigd voelen, maar hij zei het zelf op een beledigde toon, waardoor ik hem even verbaasd aankeek, maar toen groot begon te grijnzen.
    “Sorry, lieve schat,” Ik kneep even in zijn wang en lachte. “Natuurlijk zijn ze dat niet.” Ik zei het wel, maar eigenlijk meende ik er geen flikker van. Het was waarschijnlijk gewoon de honger die praatte, ik werd dan altijd geïrriteerd als ik honger had. En behalve dat was ik ook nog eens moe, dus ik keek een beetje vermoeid uit mijn ogen.
    Ik zuchtte diep en keek Jayden aan. “Jay, ik ben moe.” Een pruillipje kwam op mijn ietwat rode, volle lippen en ik keek hem met een lieflijke blik aan, maar keek toen normaal en at wat, waarna ik wat dronk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    ´Ik ben het gewend en ik vind het minder erg.´ zei hij zuchtend 'Heb je het hier heel erg gemist?' vraagt hij aan me. Ik kijk hem even aan en denk dan na. 'Ik denk het wel. Niet de lessen. Nee zeker niet de lessen, maar mijn vrienden enzovoort.' Zg ik met een klein lachje. 'En jij?' Vraag ik terug.

    Jayden Jason Bright
    'Tuurlijk zijn ze dat niet.' Ze had net ewoon bij me in mijn wang geknepen! Onacceptabel. En ik geloofde haar niet. 'Jay, ik ben moe.' Zegt ze plots met een pruillip. Ik glimlach even en kijk haar aan. Ze keen me met een lievelijke blik aan waardoor ik even grijnsde. 'Dan ga je toch even slapen.' Zeg ik nonchalant. 'Hier is nog plaats.' Zeg ik met een grote grijns op mijn lippen als ik op mijn schouder wijs. Dit zou een leuk schooljaar worden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    Hij grijnsde. “Dan ga je toch even slapen.” Hij zei het nogal nonchalant en ik keek hem grinnikend aan. “Hier is nog plaats.” Zei hij met een grote grijns op zijn lippen, terwijl hij naar zijn schouder wees. Ach ja, wat kon het voor kwaad? Ik haalde mijn schouders nonchalant op en schoof wat dichter naar hem toe, totdat ik tegen hem aanzat en ik deed mijn arm door zijn arm terwijl ik deze vastpakte en mijn hoofd op zijn schouder legde. “Ik krijg geen eens een welterusten kusje,” Pruilde ik, maar ik kon het niet laten te grijnzen en er een verleidelijke toon in te houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayden Jason Bright
    Ze pakte mijn arm en kwam dichter bij me zitten om haar hoofd op mijn schouder te plaatsen. “Ik krijg geen eens een welterusten kusje,” Pruilde ze. Ik grinnik even kort en geef haar een kusje op haar voorhoofd. Ze voelde lekker warm aan op mijn huid omdat ik niet echt de warmste op aarde was. 'Slaap lekker.' zeg ik een beetje plagend als ik nu een kusje op haar neus druk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    Ik kon het niet laten te lachen toen hij eerst een kusje op mijn voorhoofd drukte, maar toen plagend een kusje op mijn neus drukte. “Slaap lekker.” Uitdagend en met een enigszins mysterieuze blik keek ik hem aan, maar ik moest wel wat naar boven kijken, aangezien mijn hoofd nog op zijn schouder lag. “Je weet heus wel wat ik bedoel, Jay,” Grinnikte ik, en daarmee doelde ik natuurlijk een mond kusje, maar op zich kon ik hiermee leven. Toen deed ik mijn ogen dicht en haalde eerst diep adem, voordat ik me rustiger voelde worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    Samuel

    "Neen, dat weet ik nounet niet." Zeg ik spijtig en schudt mijn hoofd.
    "Maar alstublieft, laat Chayenne niet in verdere problemen komen. Ik heb vanavond een afspraakje met haar." Zeg ik dan en kijk Mr.Parker aan.
    "Maar verder heb ik geen nieuws meer." Zeg ik hoofdschuddend.


    [Michel Avan Parker

    'In ieder gaval bedankt' zei ik terwijl ik de eetzaal uitliep, als ik ze zou vinden zou ik natuurlijk zorgen dat de mensen van mijn eigen afdeling er geen problemen mee zouden krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Diego


    Ja het zelfde als jij,' zeg ik lachend. 'Niet dat ik facking veel vrienden heb maar ach.' zei ik zuchtend. 'Maaar ik mis wel mensen en zo.'grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 11:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samuel

    "In ieder geval bedankt." Zegt Mr.Parker en loopt de eetzaal uit.
    Ik liep ook de eetzaal uit, naar buiten.
    Ik wilde even lopen. Ik stopte mijn handen in mijn zakken en loop een rustig rondje om de school.
    Je zou toch iets meer moeten doen om haar écht te krijgen.
    Ik knikte op mijn gedachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aangezien Aria niet meer reageert doe ik wel wat..]

    Chayenne

    We waren al 2 uur bezig geweest met die les, en we waren eindelijk klaar.
    Verveeld liep ik wat rond de gangen, en bleef tegen een muur leunen.
    Soms was het hier echt saai..


    El Diablo.