• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Mijn topics, heb ik nog wat gemist?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [idk vanaf waarnweet je het nog?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Dat ik met Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx ging praten enzo. Voor de rest ben ik offline gegaan omdat ik naar bed moest en vandaag een lange schooldag achter de rug heb. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [my topics]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hmm dan weet ik het niet :s]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Haha, geef niet. Zijn we trouwens aangekomen bij school of nog niet? Want dan kan ik van daaruit wel verder RPgen. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ja we zijn op school. Het feestmaal is nu]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HurtedHeart zei op 7 mei 2012 - 17:23:

    May Rose White
    Toen mijn koffer eindelijk leeg was minimaliseerde ik hem weer met een spreuk. Dat was lekker handig. Had ik ook op Morve gedaan anders zou de 4 meter hoog zijn. Dit was wat liever en kleiner. Ik liep mijn kamer aan weer door de gangen. Ik mocht eigelijk iedereen wel, maar de Foxes het meest want dat was wel mijn afdeling. Ik zag Diego en Damen bij elkaar staan de rokken jagers. Ach ik kende ze nog van vorig jaar wat had ik immers te verliezen. Morve was super druk en klop op mijn hoofd. Ik zuchte en tilde hem van mijn hoofd af en liet hem vliegen. Hij kon super snel vliegen. Nog sneller dan de snelste bezem ter wereld. 'Heey jongens lekkere vakantie gehad?' Vraag ik nieuwschierig.

    Laatste beticht en mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ow, oke. Dan ga ik daaruit wel verder Rgpen. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [mijn topics+ waar kan ik inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Myay is bij Damon en Diego :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon
    'Heey jongens lekkere vakantie gehad?' hoor ik iemand zeggen.
    Ik kijk op en grijns als ik May zie staan. 'Ach, ging wel. De meisjes in Frankrijk zijn erg... leuk,' zeg ik grijnzend.
    'En hoe was jouw vakantie? Nog wat jongens versierd?' vraag ik met een knipoog.


    [Waar kan ik heen met Dehlia/Dee?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [mag de directeur al meedoen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    May Rose White
    'Ach, ging wel. De meisjes in Frankrijk zijn erg... leuk,' zeg hij grijnzend.
    'En hoe was jouw vakantie? Nog wat jongens versierd?' ik zie duidelijk een knipoog bij hem wat me laat grijnzen. 'De jongens uit Italië zijn erg charmant en romantisch dus ja. Maar ik heb mezelf ook laten versieren.' Zeg ik met een speelse knipoog terug. Ik was eigelijk niet bepaald geintresseerd, maar het was voor de lol. Morve lande weer op mijn hoofd met een duikvlucht en maakte het even lekker in de war. Morve was een super snood draak zo snel als een lichtflits. Hij was dan ook een donderdraak en kon serieus electricteit spuwen inplaats van vuur. Best awesome.


    I'm finally back, Finally after a Year break