• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    Elise

    ''Eh, hallo? Ik ben hier de ja.. eh soort dokter. Mag ik je helpen?'' hoorde ik iemand zeggen, en in mijn ooghoeken knielde er iemand naast me neer. Ik draaide mijn hoofd zodat ik die persoon aan kon kijken, en mijn adem stokte even. Die ogen..
    Ik knikte. ''Mijn enkel- ik kan niet opstaan.'' wist ik uit te brengen, en deed nog een poging tot opstaan, maar tevergeefs.

    [Ik moet even snel naar de stad, ben terug in een uurtje ofzo :3 x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes

    'Mijn enkel- ik kan niet opstaan.' wist ze uit te brengen en deed nog een poging tot opstaan, maar het lukte niet.
    Ik keek haar aan en moest even slikken. Toen hielp ik haar overeind en liep met haar naar de ziekenboeg. Daar zette ik haar op een bed neer. 'Blijf daar zitten.' zei ik. Ik liep naar mijn kantoor en kwam terug met wat drankjes. 'Hier, eerst deze.' zei ik en gaf haar een pijnstillend drankje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    May Rose White
    'Wat een rotouders dan zeg. Die van mij kijken niet naar me om maar mijn oom moest me laten werken van 10 tot 10. Dat noem je vakantie!' dat zijn pas rotouders 12 uur werken dat is dwang arbeid. Ik ging zitten op de bank aan de tafel waar het feestmaal zou gaan plaatsvinden. Ik zucht even en zie Morve al voor me neerdalen die me met zielige oogjes aankijkt. Ik zucht en haal een rat uit mijn tas en geef het aan morve die hem zonder veel gedoe opvreet. 'Dat is gewoon dwangarbeid. Zo erg waren mijn ouders ook weer niet.'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {:O Wist niet dat er al een topic was..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Samuel

    Ik voel een duw tegen me aan waardoor ik bijna van mijn plek val. "Pas eens een keer op." Hoor ik degene zeggen, ik kijk op.
    "Ook hoi." Grijns ik naar Prof/Mr Parker.
    "Ik heb nieuws" zeg ik dan en kruip recht op mijn plek.


    James Olivier Ashworth

    'Ook hoi.' Hoor ik waarna ik kijk welke plagerige klier ik aangestoten had, Aaa, Samuel, één van de weinige leerlingen die ik wel mocht, en keek enigsins aandachtig toen hij vertelde dat hij nieuws had 'Verter' Zij ik terwijl ik bleef staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    xJohnnyDepp schreef:
    Mort Rhodes

    'Mijn enkel- ik kan niet opstaan.' wist ze uit te brengen en deed nog een poging tot opstaan, maar het lukte niet.
    Ik keek haar aan en moest even slikken. Toen hielp ik haar overeind en liep met haar naar de ziekenboeg. Daar zette ik haar op een bed neer. 'Blijf daar zitten.' zei ik. Ik liep naar mijn kantoor en kwam terug met wat drankjes. 'Hier, eerst deze.' zei ik en gaf haar een pijnstillend drankje.


    Elise
    We liepen samen naar de ziekenboeg, en uiteindelijk zette hij me op het bed neer. ''Blijf daar zitten.'' zei hij, en met die woorden liep hij weg. Ik grinnikte zachtjes; ik kon moeilijk weglopen.
    Na een tijdje kwam hij terug met wat drankjes. ''Hier, eerst deze.'' zei hij, en reikte me een drankje toe. Dankbaar nam ik hem aan, en dronk hem op. Ik trok even een grimas. ''Getver.'' zei ik automatisch, en lachte zachtjes. Ik had altijd al een hekel gehad aan drankjes en hoestsiropen, dat soort dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes
    'Ik had niet gezegd dat het lekker zou worden.' grinnikte ik.
    'Hier nu deze, dan deze en dan smeer ik dit op je enkel.' Ik legde haar voet op een stoel en schoof haar schoen uit. Mijn haar viel langs mijn gezicht terwijl ik het zalfje er voorzichtig opsmeerde, maar mijn bril bleef gelukkig zitten. 'In welk jaar zit je trouwens?' vroeg ik. 'Dan weet ik naar wie ik het briefje moet schrijven dat je niet te druk mag doen met je enkel.' legde ik uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    ''Hier nu deze, dan deze en dan smeer ik dit op je enkel.'' zei hij, en hij legde mijn voet op een stoel. Hij schoof mijn voet uit, en ik trok een pijnlijk gezicht. Ik begon aan de drankjes.
    ''In welk jaar zit je trouwens?'' vroeg hij. ''Dan weet ik naar wie ik het briefje moet schrijven dat je niet te druk mag doen met je enkel.'' voegde hij er aan toe en ik dronk mijn laatste drankje op. ''Derde.'' glimlachte ik, en bekeek zijn gezichtsprofiel terwijl hij het verzachtende spul op mijn enkel smeerde. Zijn haar hing voor zijn ogen, en op een 'wonderbaarlijke' wijze bleef zijn bril zitten. Hij was maf, en dat beviel me wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    James Olivier Ashworth

    'Ook hoi.' Hoor ik waarna ik kijk welke plagerige klier ik aangestoten had, Aaa, Samuel, één van de weinige leerlingen die ik wel mocht, en keek enigsins aandachtig toen hij vertelde dat hij nieuws had 'Verter' Zij ik terwijl ik bleef staan.


    [Het was Michel wie tegen Sam aanliep xd]

    Samuel

    "Vertel." Zei Mr.Parker.
    "Nou kijk," Ik stond op. "Chayenne en Aria moeten samen een les voorbereiden, van Miss.McCathy. Kunt u dat geloven? Een Fox én een Lion die dat moeten doen?" Ik kijk Mr.Parker aan. "Ongelovenlijk toch?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wanneer beginnen de lessen?
    Gewoon de volgende dag ofzo?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja]


    El Diablo.

    Mort

    'Oké.´ ik kwam al aan met een briefje. 'En nu, lig en rust.' zei ik glimlachend. Ik streek mijn haar door de war en bekeek haar been bezorgd. Ik zette alles terug op zijn plaats door een klein tikje op de spullen. Toen pakte ik een stoel en ging naast haar zitten. 'Hoe gaat het nu?' vroeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    AlwaysKlaine schreef:
    (...)

    [Het was Michel wie tegen Sam aanliep xd]

    Samuel

    "Vertel." Zei Mr.Parker.
    "Nou kijk," Ik stond op. "Chayenne en Aria moeten samen een les voorbereiden, van Miss.McCathy. Kunt u dat geloven? Een Fox én een Lion die dat moeten doen?" Ik kijk Mr.Parker aan. "Ongelovenlijk toch?"


    Michel Olivier Ashworth

    Ugh, ik vond het dragelijk dat ze haar eigen afdeling opzadelde met haar vrolijkheid maar waarom moest ze de leerlingen van mijn afdeling er dan ook mee opzadelen? 'Geloven doe ik wel, maar of ik er blij mee ben, dat word een ander verhaal' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elise
    ''En nu, lig en rust.'' glimlachte hij, en terwijl hij een hand door zijn haar haalde ging ik wat comfortabeler zitten en leunde een beetje naar achteren.
    Hij ruimde de spullen op, en kwam op een stoel naast me zitten.
    ''Hoe gaat het nu?'' vroeg hij, en ik probeerde mijn enkel een beetje te bewegen. De pijn was iets verzacht, maar het deed nog pijn.
    ''Al iets beter.'' glimlachte ik, en bekeek hem even.
    Hij had halflang, warrig haar, en een bril. Hij had een vreemde, maar lieve uitdrukking op zijn gezicht en volgens mij was hij heel vriendelijk, hoe hij nu ook echt overkwam.
    ''Echt weer iets voor mij, gelijk op de eerste dag.'' mompelde ik, en zuchtte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Michel Olivier Ashworth

    Ugh, ik vond het dragelijk dat ze haar eigen afdeling opzadelde met haar vrolijkheid maar waarom moest ze de leerlingen van mijn afdeling er dan ook mee opzadelen? 'Geloven doe ik wel, maar of ik er blij mee ben, dat word een ander verhaal' Andwoord ik.


    Samuel

    Ik knikte.
    "Ze hadden ruzie, ruzie omdat Aria zich met Chayenne en mij moeide."
    Zeg ik dan. "Chayenne mag ook niet deelnemen aan het feestmaal, ze moeten de les nu verzinnen." Zeg ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.