• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 19:30 ]


    El Diablo.

    Diego
    Ze keek even rond en ik kon haar kont aanschouwen. Ze was totala niet lelijk en aan dde achterkant ook niet
    Ik grinnikte even. 'Ja maar slachtoffer klinkt zo rot. Meisje klinkt liever. Ik wil geen verkrachter worden. En mijn oom is irritant. Hij zeurde aan mijn kop dat ik nog nooit sex had gehad om me te irriteren. Ik wrd echt van hem. Mijn vakantie was helemaal oersaai. Ik heb echt niets kunnen doen ik moest alleen maar werken en s avonds dood op. Sex had me nog vrolijk kunnen houden maar ja...' zuchtte ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden Jason Bright
    “Als je lief bent voor je, krijg je het misschien ooit nog te weten,” Zegt ze met een knipoog. Ik mij haar even goed aan. 'Ben ik dan nog niet lief genoeg tegen je dan?' Zeg ik terwijl ik plagend een kusje op haar wang druk. Ik kijk naar Slice. Het viel me nu pas op dat zelfs met de verkleiningsspreuk hij groot bleef. 2 meter. Eigelijk hoorde hij 4 meter te zijn maar dat werd te groot volgens de school.

    May Rose White
    'Ja maar slachtoffer klinkt zo rot. Meisje klinkt liever. Ik wil geen verkrachter worden. En mijn oom is irritant. Hij zeurde aan mijn kop dat ik nog nooit sex had gehad om me te irriteren. Ik wrd echt van hem. Mijn vakantie was helemaal oersaai. Ik heb echt niets kunnen doen ik moest alleen maar werken en s avonds dood op. Sex had me nog vrolijk kunnen houden maar ja...' zuchte hij. Ik draaide me in een ruk om. 'Ben je nog maagd?' Vraag ik ongelovig. Niet dat het bepaald vreemd was ik was het ook nog, maar ik was een meisje. Ik was net 17 geworden. Ik was ook geen een of andere slet ofzo die het vroeg deed ofzoiets. Maar voor een jongen was dat meestal wel anders. Die doken eerder in bed dan meisjes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Diego

    'Als mijn vader niet had geleefd nee. Maar eigenlijk wel.' zei ik half beschaamd. Ik voelde me echt een klojo nu en zuchtte. 'Ik wil geen gast zijn die al op zijn 15e met vrouwen het bed in duikt. Ik had met mezelf afgesproken dat ik deze vakantie het zou gaan doen maar dat is dus niet gelukt.' zucht ik, nog steeds een beetje beschaamd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maegan Fox
    “Ben ik dan nog niet lief genoeg tegen je dan?” Zegt hij terwijl hij plagend een kusje op mijn wang druk. Hij kijkt even naar Slice en ik volg zijn blik alweer. Slice was al best groot, en ik hoopte dat Aisha ook snel zou groeien.
    Ik schuif wat dichter naar Jayden toe, “Blijkbaar niet, hé,” Fluister ik zachtjes en ik grinnik even. Dat was zo, echter totdat er een meisje keihard tegen mijn been trapte en ik gelijk arrogant een wenkbrauw omhoog trok. “Párdon dame?” Mijn stem klonk spottend, en alsof ik haar ieder moment aan zou vallen. Ze had blond haar dat wel wit leek en grijsblauwe ogen, ik herkende haar als één van die sletjes die in een groepje steeds om Jayden rondhing.
    “O, excuses aanvaard hoor, Fox,” Bitchte ze terug, waarna ze gelijk vervolgde, dit keer sissend, “Blijf bij Jayden vandaan.” Echt zo’n hoerenstem waarvan ik al moest kotsen op een afstand, maar ik vernauwde mijn ogen dodelijk en stond op van de lange bank om haar zo over de tafel aan te kunnen vallen. “Excuses voor hoe sletterig je bent, ja, en ik beslis dat toch echt wel zelf,” Gromde ik en ik was klaar om haar aan te vallen, totdat Aisha voor mij ging vliegen en schudde dat ik het niet moest doen.
    “Zelfs je draakje heeft meer hersenen…” Oh, nu heb je het echt gedaan! Ik ging met mijn hakken op de tafel staan en pakte haar hard bij haar nek met nog steeds een woedende blik op mijn gezicht. “Houd je bek over Aisha, Elín.” Ze stotterde alleen maar, maar had nog steeds een woedende blik op haar gezicht. Ik liet haar los voordat ze écht begon te stikken en ging weer naast Jay zitten. “Don’t fuck with me.”

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 23:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayden Jason Bright
    “Blijkbaar niet, hé,” fluisterde ze zachtjes terwijl ze naar me toe schoof. Het volgende moment was er een bitchfight om mij nog wel. Slice gleed meteen de tafel op en sisde en liet zijn giftanden zien. Slice hield er net als mij niet van als mensen die ik mocht zoals Maegan ruzie maakte. Slice bleef maar doorsissen. 'Het is goed.' Zei ik tegen Slice in Sisselspraak. Hij stopte meteen en gleed weer van de tafel af. Ik was een van de enige die de gave praten met slangen had en het was best wel gaaf. 'Gaat het?' Vroeg ik toch wel bezorgt aan Maegan en Elin gaf ik een vernietigende blik.

    May Rose White
    'Als mijn vader niet had geleefd nee. Maar eigenlijk wel. Ik wil geen gast zijn die al op zijn 15e met vrouwen het bed in duikt. Ik had met mezelf afgesproken dat ik deze vakantie het zou gaan doen maar dat is dus niet gelukt.' Hij was beschaamd maar mij boeide het niet echt. 'Je bent niet de enige. Mijn ouders zijn wel altijd super bezorgt en ik moest elke avond 11 uur thuis komen ik mocht zelfs niet eens stappen.' Zeg ik zuchtend. 'Maar ik ben ook nog maagd hoor dus je bent niet de enige.' Zeg ik met een vriendelijke glimlach. Waarom vertelde ik Diego dit? Was het wel handig?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    Slice gleed de tafel op en bleef doorsissen, waarna Jayden wat zei in sisselspraak – iets waardoor Slice waarschijnlijk op zou houden, want hij werd kalm en gleed weer van de tafel af.
    “Gaat het?” Er klonk een bezorgde toon in door en ik zag gelijk dat hij Elín een vernietigende blik gaf. “Ja hoor, Meneertje Bright,” Glimlachte ik met een charmante lach terug, waarna ik weer naar hem toeboog en een kusje op zijn wang gaf.
    “Stiekem ben jij bezorgd om mij,” Grijnsde ik, maar ging toen weer normaal zitten. “No worries, I can take for myself. Independent woman and all, you know?” Daarna zuchtte ik diep en nam wat te drinken, ik kreeg nu eigenlijk wel honger. Aisha zat voor mij op de tafel en ik keek haar even aan, waarna ik haar aaide. “Liefje toch…” Het klonk zacht en fluisterend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayden Jason Bright
    Ze boog naar me toe en gaf me een klein kusje. “Stiekem ben jij bezorgd om mij,” Grijnsde ze, maar ging toen weer normaal zitten. “No worries, I can take for myself. Independent woman and all, you know?” Tuurlijk begreep ik dat. Maar of ik nou met haar flirte of niet ze bleef mijn vriendin en die stonden voor elkaar klaar. 'Tuurlijk ben ik dat. We zijn toch vrienden dan hoor je dat te zei.' Zeg ik gemeent. Ik was eerlijk nu misschien te eerlijk maar wat boeide het. Ik kon ook is erg eerlijk zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    “Tuurlijk ben ik dat. We zijn toch vrienden, dan hoor je dat te zijn.” Zei hij gemeend, en ik keek naar Aisha. Tuurlijk knikte zij weer dat hij de waarheid sprak, daar was ik nu even niet bang voor. Ik keek hem aan en een ondeugende grijns gleed op mijn lippen.
    “Dan kan ik je dus ook vertellen dat ik bezorgd om jou ben,” Ik had een bloedserieus gezicht gekregen toen ik naar hem keek. “Om al die sletterige meisjes die zich telkens om jou heen verzamelen, alsof er honing aan je reet zit.” Eindigde ik toen grinnikend, en jammer genoeg, meende ik dit. En het was al helemaal jammer dat het een beetje jaloers klonk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayden Jason Bright
    “Dan kan ik je dus ook vertellen dat ik bezorgd om jou ben,” Ze had een bloedserieus gezicht gekregen toen ze naar me keek. “Om al die sletterige meisjes die zich telkens om jou heen verzamelen, alsof er honing aan je reet zit.” Ze meende het serieus en het klonk bijna jaloers. Ik wou haar plagen maar ik hield me in. 'Omdat ze verliefd op me zijn hoeft het toch niet meteen zo te zijn dat ze sletten zijn.' Zeg ik een beetje beledigd. Carmen Jade en Rue waren ook verliefd op me geweest en ze waren titaan geen sletten. Dat zekerf niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Fox
    “Omdat ze verliefd op me zijn hoeft het toch niet meteen zo te zijn dat ze sletten zijn.” Zei hij een beetje beledigd. Als hij de woorden op een andere toon zei, zou ik me beledigd voelen, maar hij zei het zelf op een beledigde toon, waardoor ik hem even verbaasd aankeek, maar toen groot begon te grijnzen.
    “Sorry, lieve schat,” Ik kneep even in zijn wang en lachte. “Natuurlijk zijn ze dat niet.” Ik zei het wel, maar eigenlijk meende ik er geen flikker van. Het was waarschijnlijk gewoon de honger die praatte, ik werd dan altijd geïrriteerd als ik honger had. En behalve dat was ik ook nog eens moe, dus ik keek een beetje vermoeid uit mijn ogen.
    Ik zuchtte diep en keek Jayden aan. “Jay, ik ben moe.” Een pruillipje kwam op mijn ietwat rode, volle lippen en ik keek hem met een lieflijke blik aan, maar keek toen normaal en at wat, waarna ik wat dronk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diego

    'Je bent niet de enige. Mijn ouders zijn wel altijd super bezorgt en ik moest elke avond 11 uur thuis komen ik mocht zelfs niet eens stappen.' Zegt ze zuchtend. 'Maar ik ben ook nog maagd hoor dus je bent niet de enige.' Zegt ze met een vriendelijke glimlach.
    Ik knik. Dit is een heel vaag gesprek, vanaf het begin af aan al. Ik snapte niet dat we er zo over konden praten maar boeide me niet. 'Wat een rotouders dan zeg. Die van mij kijken niet naar me om maar mijn oom moest me laten werken van 10 tot 10. Dat noem je vakantie!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hoi! Ik leef ook weer!
    Heeft iemand me nog nodig gehad? En wat is er allemaal gebeurt? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elise
    Ik zat aan een tafel in de eetzaal, en keek een beetje verveeld om me heen. Weer een jaar op deze school, al moest ik toegeven dat ik me hier thuis voelde, aangezien ik niet eens eeen huis had. Ik zuchtte, maar mijn blik bleef hangen bij een man. Hij was nog niet zo oud, zou hij een nieuwe leraar zijn? Ik kon mijn blik niet van hem afwenden. Hij zag er vreemd uit, maar leuk. Een lichte grijns sierde mijn lippen. Misschien werd dit jaar leuker dan ik dacht..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elise
    Ik was een beetje misselijk, dus besloot ik een wandeling te maken buiten. Ik stond op en liet de eetzaal achter me, en liep nietsvermoedend in de bijna lege gangen.
    Ik gaapte even waardoor ik mijn ogen sloot, en het volgende moment voelde ik iets bij mijn voeten en viel met een harde klap op de grond.
    Ik vloekte; dit was nu al de tweede keer dat er iets voor mijn voeten liep. Ik kneep mijn ogen stijf dicht, aangezien er een snijdende pijn door mijn enkel ging. Ik keek om me heen voor de oorzaak, maar kon niks vinden. Die verdomde eerstejaars..
    Een pijnlijk kreuntje verliet mijn mond toen ik wou opstaan, maar het niet lukte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morty ''Mort'' Rhodes
    Alsof ik als getrainde ziekenboeg-houder voelde als er iets was, merkte ik dat er iemand gevvallen was. Ik liep met grote passen de eetzaal uit. In de gang zag ik een meisje liggen. 'Eh, hallo? Ik ben hier de ja.. eh een soort dokter. Mag ik je helpen?' vroeg ik en knielde bij haar neer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel