• Vervloekt zijn alle goden! Bah, dacht ik net een superleuke jongen ontmoet te hebben, blijkt het gewoon een player te zijn.
    Damn. Ik heb gelukkig hele lieve vriendinnen, die voor mij op onderzoek zijn geweest naar deze jongen, omdat ze een DJ niet echt vertrouwden.
    Nou ja, een paar van mijn vriendinnen zijn afgelopen nacht naar een discotheek geweest waar hij ook was en zagen hoe hij het ene na het andere meisje versierde en hij te veel zoop, waarna hij de discotheek werd uitgezet omdat hij alles onder had gekotst.
    En dit is niet de enige keer dat hij dit doet...

    Ik baal echt als een stekker.
    Zijn er dan ook nog gewone, knappe, lieve jongens die niet zo lullig omgaan met meisjes?

    Goed... Dat wordt dus weer een eenzame overheersing.

    Wat hebben jullie voor nieuws gekregen?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:02 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik zeg altijd: de perfecte man is gay

    dat is inderdaad wel kut
    veel sterkte

    Ze zijn zeldzaam.


    Tell me about it, stud.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, dan zitten ze wel erg goed verstopt achter alle klootzakken. (no_chears)

    Nee valt mee. (cat)


    -

    Lol, die reacties hier. Kom anders in de Jumbo in Heeswijk werken, daar zijn nog een heleboel leuke jongens en die moeten altijd aardig tegen je doen in de winkel ;]
    Alleen eentje is van mij (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Genius schreef:
    Jahoor die zijn er wel. (krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Je moet dan niet naar de 'knappe' jongens kijken, want iedereen heeft zo zijn charme.


    Olive

    Eyes schreef:
    (...)

    Gewoon goed zoeken en je komt vast wel een leuke jongen tegen die je behandelt als een (wat ben je eigenlijk, aangezien je zegt dat het nu een eenzame overheersing word) maar die je goed behandelt en je niet kwetst en geen player is

    Ik wil gewoon iemand die alleen van mij houdt en geen andere meisjes erop na houdt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is zwaar klote,
    Gelukkig lopen er genoeg jongens rond op de wereld;)

    (het is trouwens ook beter dat je het nu weet).


    “All those fairytales are full of shit.”

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik wil gewoon iemand die alleen van mij houdt en geen andere meisjes erop na houdt.


    Die zal er ook vast wel zijn maar ja, misschien is dat wel een verlegen jongen die niet op je af durft te stappen of een jongen die niet in je buurt woont of een jongen die je nog nooit hebt gezien maar geef nooit op want op ieder potje past een dekseltje


    Physics is awesome

    'omdat ze een DJ niet vertrouwen', dat klinkt nogal, euhm, vooroordelerig?

    En er zijn zo'n jongens hoor, gewoon wachten tot je hem tegen komt! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    'omdat ze een DJ niet vertrouwen', dat klinkt nogal, euhm, vooroordelerig?

    En er zijn zo'n jongens hoor, gewoon wachten tot je hem tegen komt! (:

    Nou ja, helaas hadden ze wel gelijk!
    Maar een vriendin van mij had eerst ook met een DJ, maar hij ging al na twee dagen vreemd. Vandaar dat ze zo zijn ingesteld. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die zijn er wel ... Maar die zijn meestal ook bezet. Ik draag een ring van de mijne! (krul)
    Maar dat is wel heel lullig voor je. DJ's zijn inderdaad maar zelden te vertrouwen. :W


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Die zijn er wel ... Maar die zijn meestal ook bezet. Ik draag een ring van de mijne! (krul)
    Maar dat is wel heel lullig voor je. DJ's zijn inderdaad maar zelden te vertrouwen. :W


    I used to be a DJ D: You're so mean to me (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik keek naar een WO2 special op National Geographic. I kicked your ass pretty good, miss :].
    Beste vijand, misschien een schrale troost, maar ik heb exact hetzelfde probleem. Misschien word ik maar lesbisch. Of misschien ook niet, volgens mij zijn vrouwen nog erger dan mannen -.-
    Uh, I need vodka.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omerta schreef:
    Die zijn er wel ... Maar die zijn meestal ook bezet. Ik draag een ring van de mijne! (krul)
    Maar dat is wel heel lullig voor je. DJ's zijn inderdaad maar zelden te vertrouwen. :W

    Heeft hij nog leuke familieleden? (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"