• Vervloekt zijn alle goden! Bah, dacht ik net een superleuke jongen ontmoet te hebben, blijkt het gewoon een player te zijn.
    Damn. Ik heb gelukkig hele lieve vriendinnen, die voor mij op onderzoek zijn geweest naar deze jongen, omdat ze een DJ niet echt vertrouwden.
    Nou ja, een paar van mijn vriendinnen zijn afgelopen nacht naar een discotheek geweest waar hij ook was en zagen hoe hij het ene na het andere meisje versierde en hij te veel zoop, waarna hij de discotheek werd uitgezet omdat hij alles onder had gekotst.
    En dit is niet de enige keer dat hij dit doet...

    Ik baal echt als een stekker.
    Zijn er dan ook nog gewone, knappe, lieve jongens die niet zo lullig omgaan met meisjes?

    Goed... Dat wordt dus weer een eenzame overheersing.

    Wat hebben jullie voor nieuws gekregen?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:02 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Join me, love woman.

    Dat is kut lieverd. (no_chears) *hug*

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat ik naar Normandië op een kasteelcamping op vakantie ga! *O* en de camping zit recht aan de zee. Nu alleen nog maar hopen dat het mooi weer is zodat ik mijn zomerjurkjes kan dragen! *O*

    Maar dat is wel kut. Maar gelukkig dat je er al achter bent gekomen, want mijn vriendin heeft een drie à vier daagse relatie met zo'n soort gast gehad na heel lang 'flikflooien', en toen heeft hij het uiteindelijk uitgemakt via sms...


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh D: Balen.
    En inderdaad, zoals Sofie zegt: Gelukkig weet je het nu al. Gelukkig heb je goede vrienden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jahoor die zijn er wel. (krul)


    -

    Ikke!

    Kom wij gaan zoenen! IK HEB SEXY GRIJZE SCHOENEN!


    quidquid excusatio prandium pro

    Genius schreef:
    Jahoor die zijn er wel. (krul)

    Nou, dan zitten ze wel erg goed verstopt achter alle klootzakken. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, dan zitten ze wel erg goed verstopt achter alle klootzakken. (no_chears)


    Gewoon goed zoeken en je komt vast wel een leuke jongen tegen die je behandelt als een (wat ben je eigenlijk, aangezien je zegt dat het nu een eenzame overheersing word) maar die je goed behandelt en je niet kwetst en geen player is


    Physics is awesome

    Er zijn geen leuke jongens op deze wereld


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    De leuke lopen op schildpadden rond


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Er zijn wel leuke jongens, het jammere is dat de minder leuke jongens soms beter opvallen. Je moet gewoon tussen alle stomme jongens door kijken en dan kom je vanzelf een leuke, knappe en lieve jongen nodig die alles voor je op het spel wil zetten. Let me give you hug.


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    Jahoor die zijn er wel. (krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuupp die zijn er... Helaas zijn die bezet of gay :(


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ja. Die jongens zijn er.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die zijn er wel, maar vaak zijn ze niet knap... But I don't care (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ... I hope so. Anders zijn we... fucked.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.