• Vervloekt zijn alle goden! Bah, dacht ik net een superleuke jongen ontmoet te hebben, blijkt het gewoon een player te zijn.
    Damn. Ik heb gelukkig hele lieve vriendinnen, die voor mij op onderzoek zijn geweest naar deze jongen, omdat ze een DJ niet echt vertrouwden.
    Nou ja, een paar van mijn vriendinnen zijn afgelopen nacht naar een discotheek geweest waar hij ook was en zagen hoe hij het ene na het andere meisje versierde en hij te veel zoop, waarna hij de discotheek werd uitgezet omdat hij alles onder had gekotst.
    En dit is niet de enige keer dat hij dit doet...

    Ik baal echt als een stekker.
    Zijn er dan ook nog gewone, knappe, lieve jongens die niet zo lullig omgaan met meisjes?

    Goed... Dat wordt dus weer een eenzame overheersing.

    Wat hebben jullie voor nieuws gekregen?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:02 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omerta schreef:
    (...)

    Hij is alleen wel van plan tussen jouw borsten in de chocolade te verdrinken dan. Just saying. (cat)


    xD Nancy, ik wilde het net zeggen. Lol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    xD Nancy, ik wilde het net zeggen. Lol.


    Nee, ik had het er net met hem over, vandaar. Maar anders was het ook wel voorspelbaar geweest hahaha. *O*


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    (...)

    Laat me op perfecte wijze doodgaan! VERPEST MIJN PLAN NIET! D:


    Nee hoor. Ik zal er bij zijn om epische muziek te spelen, zodat het echt volwaardig gebeurd.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Nee hoor. Ik zal er bij zijn om epische muziek te spelen, zodat het echt volwaardig gebeurd.


    Zolang jij ook maar met blote borsten zit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Zolang jij ook maar met blote borsten zit :Y)


    Dat nou net niet, maar ik zal wel een mooi korset aan trekken en hele verleidelijke hakken. Niet dat je er veel aan hebt, maar ik wil wel stijlvol toekijken hoe je doodgaat dan. (cat)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Nee, ik had het er net met hem over, vandaar. Maar anders was het ook wel voorspelbaar geweest hahaha. *O*


    Ik gaf de suggestie net door via Skype, haha, ik zei dus zo: "Ja, je kent Quizlet wel hè? Alwin, dat is zo'n jongen daar, is nogal dol op borsten en verdere vrouwelijke vormen (*Fred knikt begripvol*) en die vond het een leuk idee om met iemand naakt in een bad vol gesmolten chocola te gaan zitten." dus hij zegt zo: "Is het ook, fantastisch plan, bedank hem maar voor het geniale idee. Ik ga NU de chocolade smelten".
    Dus Alwin, je hoort het xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik gaf de suggestie net door via Skype, haha, ik zei dus zo: "Ja, je kent Quizlet wel hè? Alwin, dat is zo'n jongen daar, is nogal dol op borsten en verdere vrouwelijke vormen (*Fred knikt begripvol*) en die vond het een leuk idee om met iemand naakt in een bad vol gesmolten chocola te gaan zitten." dus hij zegt zo: "Is het ook, fantastisch plan, bedank hem maar voor het geniale idee. Ik ga NU de chocolade smelten".
    Dus Alwin, je hoort het xD


    Een chocoladebad is ook een van mijn dromen. Hij vond het alleen een beetje vreemd. Tenzij er dus een vrouw bij zit in haar blote borsten. Wie houd daar nu niet van? *O*


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Een chocoladebad is ook een van mijn dromen. Hij vond het alleen een beetje vreemd. Tenzij er dus een vrouw bij zit in haar blote borsten. Wie houd daar nu niet van? *O*


    Hehe, ik val niet op vrouwen, maar ik zou het zeker niet verkeerd vinden om in een chocoladebad te zitten met vriendlief, hehe. (OMG ginger and chocolate, does it get any better?! :"D)
    LET THE CHOCOLATE BE MELTED!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tsjongejonge. En dan wordt er tegen mij gezegd dat ik altijd offtopic ga... :')
    Anyway, ik heb nog steeds vodka nodig.
    En Sam, ik ken ook nog wel een halve Duitser die lichtgetint is en vloeiend Duits spreekt. Is dat ook goed?
    DJ's... They're killing me.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Tsjongejonge. En dan wordt er tegen mij gezegd dat ik altijd offtopic ga... :')
    Anyway, ik heb nog steeds vodka nodig.
    En Sam, ik ken ook nog wel een halve Duitser die lichtgetint is en vloeiend Duits spreekt. Is dat ook goed?
    DJ's... They're killing me.


    Duitsers zijn lelijk. Pas op voor alle duitsers met de naam Mauritz, voor de rest maakt het me geen ene fuck uit wie je wilt xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Duitsers zijn lelijk. Pas op voor alle duitsers met de naam Mauritz, voor de rest maakt het me geen ene fuck uit wie je wilt xD

    Deze is knap, maar ik wil niet iets hebben met een Duitser. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Deze is knap, maar ik wil niet iets hebben met een Duitser. (cat)


    Ik ben geen duitser! Kom met mij in bad :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol'd. Ik zou het niet erg vinden om een Duitser te verdrinken hoor, maar is zo zonde van de chocolade! :Y)


    Til hug og blod.

    Uneventful schreef:
    ... I hope so. Anders zijn we... fucked.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    de geweldige jongen hoor je niet zomaar te kunnen vinden, die zijn bijzonder. En aangezien ze zeldzaam zijn tegenwoordig... :') tenminste... dat zou een logische verklaring zijn.


    Life is hard, just break it with your head <3